كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 6 دی -96
كيهان و خوانندگان
عملکرد 4 دهه پاسداران و آخوندها بقدری مخرب وضد ملی و ضد مردم و در جهت خلاف منافع ملی کشور بوده است که جای هیچگونه دفاعی ندارد ولی سربازجو شریعت نداری با شیوه بازجویی ووارونه گویی و سرهم کردن پیام های قلابی دروغ وساختگی درا وین نامه اش تلاش کرده  تا اعتراف ترکان رئیس سازمان محیط زیست را   با انتقاد به روحانی اینگونه لوث کند:

 آقاي رئيس جمهور آقاي ترکان را که اعتقاد دارد ايراني غير از پخت آبگوشت و قورمه سبزي هنر ديگري ندارد به عنوان مشاور خود در موضوع بازسازي بافت هاي فرسوده برگزيده است! بنويسيد جناح بازي تا چقدر؟ با اين وضع و احوال طبيعي است که کشور پيشرفت نکند.

    *
نگراني از گران شدن بنزين قبل از گران کردن اجناس به مشکلات روحي و رواني در ميان مردم افزوده است. بدين خاطر که تجربه ها نشان داده است با گران شدن بنزين بايد شاهد رشد شديد تورم باشيم.
    
نجاتيان منش
    *
حقوق شهروندي در دولت بدين شرح است: حفظ آبروي نجومي بگيران، رسانه اي نکردن نام آنها و عدم افشاي نام آناني که معوقات کلان بانکي دارند، حقوق شهروندي يعني عدم شفافيت در بودجه برخي نهادهاي دولتي و حقوق شهروندي يعني کارت هاي بازرگاني يک روزه براي افرادي خاص در جهت قاچاق کالا و مرگ قطعي توليد داخل. البته اين تنها بخش کوچکي از حقوق شهروندي با تعريف اين دولت است.
    9866021
    *
همزمان با افزايش قيمت ها، داعيه کاذب حقوق شهروندي، حقوق زنان، انتقاد از شنود و... فقط اين هدف را دنبال مي کند که اذهان از مشکلات اصلي جامعه دور شود و جوي همچنان انتخاباتي و جنجالي در جامعه وجود داشته باشد!
    79570915
    *
سال قبل رئيس جمهور اعلام کرد رشد اقتصادي به نزديک 8 درصد رسيده است! چندي قبل وزير صنعت گفت براي رسيدن به رشد اقتصادي 8 درصدي حداقل نزديک به 50 ميليارد دلار سرمايه گذاري خارجي لازم است! بنده بايد چه قضاوتي داشته باشم؟!
    
سوري
    *
دولت هزينه هاي زيادي به عنوان طرح خروج از رکود از بيت المال مردم صرف کرد. حال سوال اين است که نتيجه آن چه شد؟ چرا به جاي رونق، رکود بيشتري بر اقتصاد کشور حاکم شده است؟
    
جعفري
    *
دولت بايد تدبيري به خرج دهد که مرفهين جامعه سوخت اتومبيل خود را با قيمت بالا تهيه بکنند. چرا بايد قيمت سوخت براي فقير و غني يکسان باشد؟
    38650911
    *
خط کيهان، خط مردمي است. اگر مسئولان دولتي اين روزنامه وزين را مطالعه کنند خواهند دانست که کلام مردم، نياز جامعه و دغدغه هاي اصلي کدام است؟ البته اين با شيوه چشم تمنا داشتن به کدخداي ادعايي مغايرت دارد و بلکه باوري ملي و عزمي جهادي مي خواهد.
    0143086
    *
روزنامه هاي زنجيره اي تمام توانشان را براي هجمه و تخريب کيهان گذاشته اند! کيهان جز احقاق حقوق ملت و آرمان هاي انقلاب و امام راحل(ره) چيز ديگري نمي نويسد. البته اکثر اين مطالب به مذاق ضد انقلاب خوش نمي آيد. اما چرا زنجيره اي ها در داخل کشور صداي ضدانقلاب شده اند؟ اين سوالي است که دستگاه قضايي بايد به مردم پاسخ دهد.
    
مشيري
    *
چند سال است که لب به گوشت قرمز و مرغ نزده ام ولي دولت فقط براي نجومي بگيران احترام قائل است و آنان را ذخيره نظام مي داند و نماينده مجلس طرفدار دولت مي گويد حقوق 5/5 ميليوني اش کم است و بايد 10 ميليون بشود! شما جاي بنده باشيد آتش نمي گيريد؟
    88340911
    *
آقاي رئيس جمهور آقاي ترکان را که اعتقاد دارد ايراني غير از پخت آبگوشت و قورمه سبزي هنر ديگري ندارد به عنوان مشاور خود در موضوع بازسازي بافت هاي فرسوده برگزيده است! بنويسيد جناح بازي تا چقدر؟ با اين وضع و احوال طبيعي است که کشور پيشرفت نکند.
    
احمدي
    *
مشکل دولت در مديران فرسوده و به قول خودشان آويزان و معتقد به زندگي اشرافي و بي اعتقاد به اقتصاد مقاومتي است. بسيارند مديراني که روحيه کاسبکاري دارند. با اين وضع کشور چگونه جلو برود و مشکلات مردم حل بشود؟
    38190916
    *
در رسانه ملي مسئولان خيلي راحت مردم ايران را مردم مسرف مي نامند درحالي که در هر جامعه اي ازجمله ايران عده اي قليل و اقليت خطاکار هستند و نبايد خطاي آنان را به پاي همه مردم نوشت. ثانيا اگر مسئولان صداقت دارند پرهيز از اسراف را از خودشان که الگوي مردم اند شروع کنند.
    8886 - 0914
    *
نماينده اي که حقوق ده ميليون توماني را حق مسلم خود مي داند اگر درد مردم را متوجه مي شد امروز چنين حرف هاي آزاردهنده اي را به زبان نمي آورد، آيا واقعا او نماينده اين مردم است؟!
    1648 - 0915
    *
آقايان از حقوق شهروندي سخن مي گويند ولي از بي تدبيري هاي اين 4-5 سال اخير که بسياري از جوانان را به خاک سياه نشاندند چيزي نمي گويند. فرزندم چند سال در ترکيه، يکي از بهترين توليدکنندگان کشور بود که برند معتبري داشت 15 کارگر براي او کار مي کردند و با 150 ميليون تسهيلات بيش از 50 نفر را تامين مي کرد ولي با رکودي که اين دولت بر کشور حاکم کرد نه تنها ديگر از آن 15 کارگر خبري نيست بلکه کار او تا مرحله تصاحب منزل پدري براي تسهيلات به پيش رفت و کارگاه با کلي ضرر به تعطيلي کشيده شد! آيا از حقوق شهروندي نيست که ببينيم اين کارگران و خانواده هايشان به چه سرنوشتي در اين بازار پرآشوب تورم، گراني، رکود و ... دچار شده اند؟!
    
مظفري
    *
آقاي روحاني! افرادي که در سخنراني هاي ساختارشکنانه شما (نظير آخرين سخنراني که وجهه نوراني نظام را در افکار عمومي جهان زشت معرفي کرديد)، شما را با کف و سوت تشويق کردند، مصداق اين شعرند که: اين دغل دوستان که مي بيني/ مگسانند گرد شيريني! آخرت خود را با چنين کسان گره نزنيد آقاي رئيس جمهور.
    
نيکنام
    *
زاغري جاسوس ويژه انگليس و مخزن اطلاعات است. نبايد به سادگي او را به آن جنايتکاران کهنه کار عالم عودت داد.
    
کريمي
    *
يکي از نمايندگان مدعي اصلاح طلبي گفته براي اينکه نمايندگان بتوانند کار کنند بايد براي افزايش حقوق آنان مساعدت کرد وگرنه مجبورند به سرقت دست بزنند!!! البته اين سخن با توجه به اينکه ليست اميد به گفته خودشان با پول بسته شده است جاي تعجب ندارد! ولي آقاي نماينده! تکليف مردم مستضعف و جوانان که با سيلي صورت خود را سرخ نگه مي دارند چيست؟!
    
عسگري
    *
افرادي که بوق حمايت از بازيگر رژيم طاغوت را به صدا درآورده اند چرا از کارنامه سياه اين فرد نمي نويسند تا مردم با جزييات بيشتري آگاه شوند؟
    1819 - 021
    *
آيا ازنظر شهرداري تهران مردم زنداني هستند که بايد در اتوبوس هاي شرکت واحد، به خصوص بي آرتي که کاملا بدنه و شيشه هاي آن از تبليغات پوشيده شده و حتي نمي توان تشخيص داد که در کدام ايستگاه هستي تا بتواني پياده شوي! چرا براي مردم ارزشي قائل نمي شويد و فقط فکر منفعت و کسب به هر روشي هستيد و اتوبوس که وسيله عمومي به شمار مي رود را با صدا و سيما اشتباه گرفته ايد! خواهشمندم رسيدگي کنيد و حداقل برچسب هاي شيشه ها را برداريد، البته اگر به فکر مردم عزيز هستيد.
    
محمودي