سربازجو شریعت نداری در رشت:سختي معيشت و ناراضي كردن ملت ماموريت فتنه گران نفوذي در دولت است

سربازجو شریعت نداری  در رشت:سختي معيشت و ناراضي كردن ملت ماموريت فتنه گران نفوذي در دولت است 10 دی -96
عضو فعال اطلاعات پاسداران و نماینده خامنه ای در اوین نامه ی کیهان در ادامه مأموریت های دوره گردی هایش سر ازرشت درآورد تا به مناسبت سالگرد معرکه گیری 9 دی 88 سخنرانی ضد دولت ومدعیان اصلاح طلب داشته باشد . چون رشت زادگاه  محمدباقی نوبخت سخنگوی دولت روحانی و برنامه ریز بودجه است . بنابراین سربازجو شریعت نداری بدون آنکه  اشاره ای به نقش غارتگری وجنگ افروزی پاسداران و8 سال عملکرد اقتصادی وتحریم های دوران احمدی نژاد کند اذعان کرده مشکل اقتصادی کنونی و نارضایتی مردم از  دولت روحانی ناشی از نفوذ ومأموریت مدعیان اصلاح طلب متهم به فتنه 88 درون دولت روحانی است.


    رشت - خبرنگار کيهان:شواهد و اسناد موجود حکايت از آن دارد که سختي معيشت مردم، تورم، گراني و بيکاري فقط ناشي از ناکارآمدي دولت نيست بلکه ماموريتي است که فتنه گران بعد از شکست در فتنه آمريکايي- اسرائيلي ۸۸ بر عهده گرفته اند و اين ماموريت را با نفوذ در دولت روحاني دنبال کرده اند
    حسين شريعتمداري، مدير مسئول کيهان که به مناسبت سالروز حماسه ۹ دي در اجتماع پر شور و انبوه مردم رشت در مهديه اين شهر حضور يافته بود گفت؛ فتنه ۸۸ جنگ احزاب بود که در آن همه دشمنان اسلام اختلافات خود را کنار نهاده و با هم متحد شده بودند تا کار اسلام را تمام کنند و ۹ دي نقش ضربت علي عليه السلام بر عمروبن عبدود را داشت که پس از آن جنگ احزاب يا همان جنگ خندق با شکست مشرکان خاتمه يافت و رسول خدا(ص) آن ضربت را از عبادت همه عالميان برتر توصيف فرمود
    مدير مسئول کيهان افزود: فتنه ۸۸ بسيار گسترده تر و عميق تر از جنگ احزاب بود و در آن تمامي جريانات مخالف نظام تحت مديريت مثلث آمريکا و اسرائيل و انگليس سازماندهي شده و به ميدان آمده بودند و به اندازه اي از موفقيت خود اطمينان داشتند که پيشاپيش پيروزي خود را اعلام کرده بودند. شريعتمداري گفت؛ منظورم، اعلام پيروزي موسوي قبل از شمارش آراء نيست بلکه اعلام پيروزي در براندازي جمهوري اسلامي است که مير حسين موسوي يک روز قبل از انتخابات در مصاحبه با مجله تايم با تلويحي نزديک به تصريح مطرح کرده و گفته بود حتي در صورت شکست در انتخابات نيز به اردوکشي خياباني تا تغيير نظام ادامه خواهند داد!
    مدير مسئول کيهان اسنادي ارائه کرد که نشان مي داد قبل از شروع فتنه برخي از اعضاي برجسته سرويس هاي اطلاعاتي آمريکا و انگليس در پوشش هاي آکادميک به ايران آمده و با فتنه گران نشست هاي پنهان آموزشي داشته اند و با اشاره به پيش بيني تمامي مراحل فتنه در کيهان گفت؛ بديهي است که ما غيب گو نيستيم و اين پيش بيني ها از روي نسخه کودتاهاي رنگي که فتنه گران براساس آن حرکت مي کردند صورت گرفته بود و کمترين ترديدي باقي نمي گذاشت که فتنه گران عوامل استخدام شده آمريکا و انگليس و اسرائيل هستند. بي حساب نبود که نتانياهو فتنه گران را اصلي ترين سرمايه اسرائيل در ايران مي ناميد و شيمون پرز مي گفت؛ جنبش سبز به نمايندگي از اسرائيل با جمهوري اسلامي مي جنگد!
    وي افزود: در گرماگرم انتخابات ۸۸ در مسجد سيداصفهان پيش بيني کرديم که اين جماعت به زودي يک رنگ انتخاب مي کنند، اما چه رنگي نمي دانيم! وي تصويري از صفحه اول کيهان دو روز قبل از انتخابات ۸۸ را نشان داد که در آن با تيتر درشت آمده بود«آخرين پرده سناريوي افراطيون، آشوب پس از شکست» و گفت اين هم يکي ديگر از دلايلي که نشان مي دهد فرمول فتنه از بيرون به فتنه گران ديکته شده بود.
     شريعتمداري ضمن ارائه اسناد مربوط به وطن فروشي موسوي و خاتمي به مصاحبه «کنت تيمر من» مسئول ميز ايران در سازمان «سيا» در ۱۱ ژوئن ۲۰۰۹ يعني ۲۱ خرداد ۸۸ و شب قبل از انتخابات اشاره کرد که مي گويد«فردا در ايران انتخابات نيست بلکه يک انقلاب سبز کليد مي خورد، شبيه آنچه در اوکراين انجام داديم و بعد از ايران نوبت سوريه است». وي همچنين به سند ديگري از قول مايکل لدين اشاره کرد که از ارتباط سيا با دفتر مير حسين موسوي در دوران نخست وزيري او حکايت مي کرد.
    مدير مسئول کيهان بعد از ارائه اسنادي که خيانت سران و اصحاب فتنه را نشان مي داد گفت به آساني قابل درک بود که اين جماعت اگر فرصت پيدا کنند بار ديگر از سوي مثلث فرماندهي فتنه براي مقابله با جمهوري اسلامي ايران به کار گرفته مي شوند و دولت آقاي روحاني با بي دقتي و به کارگيري فتنه گران در برخي از مراکز حساس اين فرصت را در اختيار آنان قرار داد. شريعتمداري افزود؛ آنها که پيش از اين از آمريکا درخواست تحريم هاي فلج کننده عليه ايران را کرده بودند و بعد از افشاي اين خيانت نيز جرات انکار آن را نداشتند، در فاز جديد با ماموريت ايجاد سختي معيشت براي مردم، بيکاري، تورم، گراني، تعطيلي مراکز توليد و... به ميدان آمدند. وي ادامه داد؛ حتي کساني که از اقتصاد سررشته زيادي ندارند به وضوح مي دانند که واردات بي رويه و انبوه کالايي که در داخل کشور توان توليد آن وجود دارد باعث تعطيلي کارخانه ها و مراکز توليد و کسادي کسب و کار و پيدايش خيل عظيمي از بيکاران مي شود و يا بي توجهي به قاچاق کالا، تحقير توليدکنندگان داخلي، القاي ما نمي توانيم و حتي بايد از خارج مدير وارد کنيم، نتيجه اي جز بر باد دادن توان خودي نخواهد داشت. وي گفت: متاسفانه در عرصه اقتصاد شاهد اظهارات غير واقعي، تکذيب وعده ها و برخي از ادعاهاي دروغ و آمار جعلي هستيم و نمونه هاي تاسف آوري از انفعال در اين عرصه ديده مي شود مثلا بعد از انتشار اين خبر که يک شياد شارلاتان با کارت بازرگاني به نام يک خانم فقير روستايي ۶۰۰ دستگاه بنز و پورشه وارد کرده است با يکي از مسئولان دست اندر کار تماس گرفته و پرسيديم مگر براي صدور کارت بازرگاني آنهمه شرايط سخت در نظر گرفته نشده است؟ پس چگونه اين اتفاق رخ مي دهد و ايشان با تاکيد بر محفوظ ماندن نام خويش گفت؛ ما پيگير ماجرا بوديم ولي فلان مسئول نهيب زد که به شما مربوط نيست!
    شريعتمداري پرسيد؛ آيا اين ناهنجاري ها قابل پيشگيري نيست؟ و آيا بي اعتنايي و انفعال در مقابل اين حرکت هاي فاجعه آفرين براي آن نيست که مردم را به تنگ آورند و بعد که صداي عده اي به اعتراض بلند شد، روي موج سوار شده و آن را عليه نظام سازماندهي کنند؟!
    مدير مسئول کيهان در ادامه به يک شاهد تاريخي اشاره کرد و گفت؛ حضرت امير عليه السلام در جريان جنگ نهروان خوارج را قلع و قمع کرد ولي تعدادي از آنان که باقي مانده بودند به علت آنکه حرکت و رفتار آنان از سوي انديشمندان جهان اسلام رصد نشده و آزاد گذاشته شده بودند، بعدها فاجعه آفريدند. ابن ملجم مرادي از خوارج باقيمانده بود که اميرالمومنين عليه السلام را به شهادت رساند و شمر از بازماندگان همان فتنه انگيزان بود که در کربلا شهادت امام حسين عليه السلام را به جهان اسلام تحميل کرد.
    شريعتمداري با اشاره به تجمعات اخير که همان شب در يکي از ميدان هاي شهر رشت نيز صورت گرفته بود گفت؛ رسانه هاي خارجي حامي اين تجمعات دقيقا همان رسانه هايي هستند که در جريان انتخابات ۹۶ از دولت کنوني حمايت کرده بودند و امروز عليه آقاي روحاني هم شعار مي دهند و البته با سران و عوامل شناخته شده فتنه کاري ندارند و احترام آنها را نگاه مي دارند! و عبرت انگيز اينکه در اين ميان کساني به حمايت از آقاي روحاني برخاسته اند که با بي مهري از سوي ايشان به جهنم حواله و بي سواد و بي شناسنامه معرفي شده بودند
    وي افزود؛ در اين تجمعات غير از معدودي که فريب بهانه تجمع را که اعتراض به سختي معيشت بود، خورده بودند و خيلي زود هم با مشاهده شعارهاي هنجار شکنانه، صحنه را ترک کردند، بقيه همان شعارهاي ذلت بار فتنه آمريکايي- اسرائيلي ۸۸ را تکرار مي کردند، نه غزه نه لبنان همان شعار حمايت از تروريست هاي تکفيري است که در فتنه ۸۸ با اهانت به ساحت مقدس امام حسين(ع) آن را تکميل کردند و موسوي از آنان با عنوان مردمان خداجوي! ياد کرد و خاتمي ضمن حمايت از آنها زحمت محکوم کردن آنان و دفاع از حريم ابا عبدالله عليه السلام را نيز به خود نداد.
    مدير مسئول کيهان در خاتمه گفت: اما، راهکار طرد فتنه گران نفوذ کرده در دولت و حل مشکلات معيشتي با تکيه بر توان و ظرفيت هاي داخلي است که ترجمه دقيقي از اقتصاد مقاومتي است.