طنین فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی‌های مردم در شهرهای مختلف کشور

وارونه گویی و صورت مسأله پاک کردن آشکار برای اینکه  این روز هابیشمار شهرهای کشور دستخوش تجمعات و... اعتراضی ضد حکومتی شده اند ولی به نقل از برگزاری معرکه گیری سال گرد 9 دی 88 که تعدادی آتش به اختیاران بسیجی و پاسداران و  سایرچماقداران تجمع کردند تا گزارشگر روزی نامه جمهوری اسلامی گزارش کند طنین فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی‌های مردم در شهرهای مختلف کشور....

به دنبال یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ و مقامات رژیم صهیونیستی درباره حوادث اخیر در برخی از نقاط کشور، دیروز در مصلی‌ها، میعادگاه‌ها، میادین اصلی مراکز استان‌ها، شهرها، بخش‌های مختلف کشور مردم مسلمان و انقلابی بار دیگر ضمن به نمایش گذاشتن وحدت،اقتدار و اتحاد ملی خود حول محور ولایت فقیه، با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
این مراسم گرامیداشت در تهران نیز با حضور جمعی از مردم و همچنین مسئولان کشوری و لشکری در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این راهپیمایی‌ها مردم با سردادن شعارهای حماسی، انقلابی و ضد آمریکایی - صهیونیستی آمادگی خود را در دفاع از ارزش‌های اسلامی و اصل ولایت فقیه اعلام کردند.
در مشهد راهپیمایی با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، مسئولان و اقشار مختلف مردم از میدان شهدا تا حرم مطهر امام‌رضا(ع) برگزار شد.
استاندار خراسان رضوی در این مراسم طی سخنانی گفت: ملت ما اجازه سوءاستفاده به دشمنان را از مشکلات حوزه‌های اقتصادی و معیشتی نخواهد داد. حضور همیشگی ملت ایران در صحنه ضامن پیروزی، استمرار و تداوم انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداشت خون هزاران شهید است.
علیرضا رشیدیان افزود: مردم ما نشان دادند پای انقلاب خود ایستاده‌اند و مشکلات فعلی در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی نمی‌تواند دستمایه دشمنان انقلاب اسلامی برای سوءاستفاده در این شرایط باشد.
مردم متدین و انقلابی قم نیزهمگام با سراسر کشور با حضور گسترده و باشکوه در مدرسه فیضیه قم وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام و بر تبعیت از مقام معظم رهبری تاکید کردند.
مردم قم از مدرسه فیضیه تا میدان شهدای قم نیز راهپیمایی و ضمن سردادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید میثاق نمودند.
مردم همدان هم همگام با دیگر نقاط کشورصبح دیروز در مسیر میدان امامزاده عبدالله همدان تا آرامگاه بوعلی سینا راهپیمایی کردند.
اقشار مختلف مردم، روحانیان و مسئولان همچنین در اعتراض به تجمع عده‌ای از آشوبگران که در عصر جمعه در همدان شعارهای ساختارشکنانه سر داده بودند، به میدان آمده و راهپیمایی کردند.
در این راهپیمایی مردم همدان شعارهایی همچون "مرگ بر ضد ولایت فقیه"، "مرگ بر بی‌بی‌سی، فتنه انگلیسی"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند.
همچنین راهپیمایان علیه افرادی که روز جمعه در شهر همدان به اموال عمومی خسارت وارد کردند با سردادن شعارهایی در محکومیت خسارت بیت المال،اعتراض خود را نشان دادند.
این مراسم مراسم در امامزاده یحیی(ع) شهر ساری با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد برگزار شد.
نائب رئیس مجلس نهم در این مراسم شرکت کنندگان را به پیوند زدن صبر فردی با صبر جمعی فراخواند و گفت: صبر جمعی نیاز جدی امروز برای تدوام انقلاب اسلامی است و باید صبر فردی را با صبر جمعی پیوند بزنیم تا قدرتمندانه بر مشکلات اجتماعی و اقتصادی غلبه کنیم.
وی بر ضرورت وظیفه شناسی در کنار تحمل مشکلات و ثابت قدم ماندن در مسیر اهداف انقلاب تاکید کرد و گفت: شهیدان انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، شهدای ترور بویژه شهدای هسته‌ای با صبر و تلاش، استوار و ثابت قدم، اهداف انقلاب اسلامی را محقق کردند.
ابوترابی فرد با فراخوان جریان‌های سیاسی به پیشه کردن صبر و تحمل، گفت: اقتصاد ایران و معضلات اجتماعی نیز با صبر جمعی راه حل خود را پیدا کرده و حل و فصل می‌شود و جریانات سیاسی نیز باید صبور باشند.
اجتماع بزرگداشتی نیز در گرگان مرکز استان گلستان باشکوه خاصی و با حضور آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان و نماینده ولی فقیه در گلستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیران کل دستگاه‌ها، مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم این شهرستان در مصلی وحدت برگزار شد.