بودجه سازي آمدنيوز براي تخريب آيت الله جوادي آملي

بودجه سازي آمدنيوز براي تخريب آيت الله جوادي آملي
ادامه رسوايي هاي شبه رسانه وابسته 6 دی - 96
سوزش شدید سربازجوشریعت نداری  از افشاگری های آمد نیوز برای همین تلاش مذبوحانه کرده است تا زیر چترد فاع ا زآخوند مفت خوروی جوادی آملی انتقام بگیرد و سیاست 4 دهه فرهنگ  رایج  رهبران و کار گزاران را ماستمالی ووارونه جلوه دهد چون از جوادی آملی چنین نقل قول کرده است تا بیشتر ویر ا وامدار خامنه ای وپاسداران کند:

  «مرجف به کسي گفته مي شود که اخبار کذب و بي پايه و اساس در جامعه پخش مي کند. مرجفون به دنبال پخش اراجيف در جامعه هستند و «آمدنيوز» يک نمونه از مرجفون هست

رسانه وابسته آمدنيوز پس از رسوايي در جعل مُهر، اين بار با بودجه سازي سعي در تخريب دوباره آيت الله جوادي آملي دارد.
    
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ آيت الله جوادي آملي در درس تفسير هفته گذشته خود با اشاره به واژه قرآني «مرجفون» در آيه 60 سوره احزاب تاکيد کرد : «مرجف به کسي گفته مي شود که اخبار کذب و بي پايه و اساس در جامعه پخش مي کند. مرجفون به دنبال پخش اراجيف در جامعه هستند و «آمدنيوز» يک نمونه از مرجفون هست
    
به دنبال بيانات روشنگرانه آيت الله جوادي آملي در تقبيح اراجيف بافيِ آمدنيوز، اين شبه رسانه پس از انتشار پست هاي متعددي حاوي اهانت به ايشان، شيوه نخ نماي جعل سند را براي تخريب اين مرجع عاليقدر در دستور کار قرار داد.
    
آمدنيوز در يک مرحله با ناشي گري محض، به جعل نام هاي منسوب به آيت الله روحاني متوسل شده و در متن آن به آيت الله جوادي آملي تعريض وارد نموده بود؛ که البته به سرعت با اطلاع رساني رسانه ها مفتضح شد.
    
در واقع هدف اصلي اين شبه رسانه مزدور، تخريب شخصيت هاي برجسته کشور بوده و «فتوشاپ» ابزار اصلي گردانندگان آن براي پيشبرد عمليات رواني ميباشد.اهتمام اين رسانه جعلي، براي تخريب آيت الله جوادي آملي تا اندازه اي است که به اين مقدار بسنده نکرده و دروغ پراکني و سندسازي را همچنان ادامه مي دهد.
    
در نمونه اي ديگر، آمدنيوز مدعي شده است که در لايحه بودجه 97 «براي به دست آوردن دل [آيت الله] جوادي آملي، ميلياردها تومان سهم پدافند غيرعامل را به موسسه انتشاراتي اسراء وابسته به مرتضي جوادي آملي [فرزند معظم له] اختصاص دادند
    
جاعلانِ آمدنيوزي در تصوير ساختگي خود از لايحه بودجه سال 1397، مبلغ اين قرارداد را بيش از 30 ميليارد تومان عنوان کرده اند!
    
با بررسي لايحه ارائه شده از سوي دولت به مجلس، مشخص مي شود که «آمدنيوز» با استفاده از «فتوشاپ» اين رديف بودجه را که توضيح ديگري داشته، تغيير داده و از آن براي تخريب شخصيت آيت الله جوادي آملي استفاده کرده است.
    
در اين رديف نام هيچ انتشاراتي به عنوان طرف قرارداد پدافند غيرعامل ذکر نشده و براي چاپ کتب و نشريات، حدود 3 ميليارد تومان توسط دولت تخصيص داده شده است، نه 30 ميليارد تومان!
    
اين رسوايي ها نشان مي دهد که آمدنيوز چگونه با جعل و فتوشاپ، عليه شخصيت ها و نهادها سندسازي کرده و با تکيه بر بي اطلاعي مخاطبان خود، اغراضش را دنبال مي کند. اکنون به آساني مي توان درباره ميزان وثوق و صحت اسناد ادعايي اين شبه رسانه قضاوت کرد و بيش از پيش به بصيرت بزرگاني همچون آيت الله جوادي آملي حفظه الله پي برد.