نقد و بررسی " اين اقتدار را بايد حفظ كرد" روزنامه ی کیهان چهار شنبه 16 بهمن ماه سال 1387
" برای اهداف جنگ افروزانه ی آینده در خاور میانه، از حفظ اقتدار حماس در کنار حزب الله لبنان دفاع و تأکید شده است"

شعر "گر خواهی آسایش جهان طلبی، رو قوی شو که در نظام طبیعت ضعیف پایمال است " اما در سیستم ورزشی رژیم تروریستی آخوندی این شعر هم ذبح شده و آنگونه شده است که ورزشکار باید مبلغ رژیم تروریستی آخوندی باشد، یا اگر چنانچه قهرمان ملی و مردمی و بدون وابسته به حاکمان عوامفریب و دین فروش و جنگ افروز و غارتگر باشد . می بایست همچون حبیب خبیری کا پیتان تیم ملی فتبال و سایر ورزشکاران مشابه را به مسلخگاه کشانیده و تیرباران شوند.

فراموش نشود که مصرف مواد مخدر در میان سال جوانان کشور که به جای توسعه و رونق ورزش و بر طرف کردن مطالبات و ایجاد اشتغال کامل برای جوانان بس رواج داده شده است. زیرا که نهاد ورزش هم همچون نهادهای دیگر تبدیل به نهاد اختلاس گری باند های مافیائی با اهاف تبلیغات سیاسی شده است . یعنی ورزش بر ضد خود تبدیل شده است . چون ورزشکاران رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و نامشروع آخوندی می بایست همچون بسیجیان و سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در خدمت حاکمان باشند و ابزار و وسیله ی سر گرم کردن نسل جوان باشند . برای همین است که پس از 30 سال زنان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند هنوز نمی توانند در میادین وزرشی همچون فوتبال در جایگاه تماشا چیان در کنار همسران خود شان حضور داشته باشند.

اما فراموش نشود که منظور ملای سرمقاله نویس از عنوان اقتدار مقاله و ابتدای آن که از ورزش و قوی بود جسم در برابر ضعف سخن رانده است. هدف بررسی ورزش و روحیه و ورزشکاری در داخل کشور نمی باشد ، بلکه اینگونه گریز به صحرای کربلا زدن پیش درآمد روضه ی جنگ نوار غزه و ادامه قوی بودن حماس و پیروزی کذائی جنگ 22 روزه نوار غزه علیه ی اسرائیل می باشد که تأکید شده این اقتدار باید حفظ گردد . برای اینکه بارها گفته شده است که مردم ایران و بررسی و برآورد کردن مطالبات و خواست و نیازشان محلی از اعراب ندارد. به خصوص اینکه بر خلاف انتظار ملای سرمقاله نویس تا حال هیچگونه اشاره ای به بر گزاری انتخابات شوراهای استانی و نتایج آن در عراق نکرده است . البته قابل فهم است که چون نتیجه مورد دلخواه سران رژیم تروریستی آخوندی پیش نرفته و نچر خیده است سکوت اختیار شده است. زیرا که رهبر لوطی جماران و سپاه پاسداران متحمل شکست سختی در عراق شده اند. لذا ملای سر مقله نویس ترجیح داد است. برای پر کردن خلاء ناشی از شکست انتخابات شوراهای استانی در عراق بطور مضاعف تبلیغات و مانور پیرامون حماس وجنگ نوار غزه و اقتدار حماس دهد و برروی قدرت پوشالی حماس تمر کز کند و همچنان روضه ی تکرای فلسطین و تاریخ اشغال گری اسرائیل بخواند و تکرارکند.

برای همین به مناسبت دهه ی زجر دعوت از خالد مشعل رهبر سیاسی حماس به تهران شده که قرار است در روز جمعه در خیمه شب بازی نماز جمعه ی تهران حضور یابد. پس می طلبد که برای بازار گرمی کردن تنور تبلیغاتی به نفع حماس فعالیت گسترده شود. چونکه نوعی سرمایه گذاری کردن محور بحران آفرینی وجنگ افروزی حماس در منطقه است که مکمل نظررهبر لوطی جماران خامنه ای است که در دیدار خودش با خالد مشعل تأکید کرد که جنگ نوار غزه پایان نپذیرفته است و هر لحظه امکان جنگ وجود دارد.

بهر صورت ملای سرمقاله نویس در دنیاله باز هم اعتراف کرده است که کانون سرنخ و منشأء تولید و پرورش حماس و حزب الله لبنان وجنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان و 22 روزه ی حماس با اسرائیل رژیم تروریستی آخوندی می باشد . به خصوص اینکه رهبران کشور های عربی متهم و محکوم شده اند که چرا همکاری نکردند تا که جنگ 22 روزه ی نوار غزه سراسر منطقه ی خاور میانه را در بر بگیرد. پس چون سران رژیم تروریستی آخوندی به اهداف طراحی شده ی خودشان در جنگ 22 روزه ی نوار غزه نرسیده اند. بس پرخاشگرانه وهتاک با رهبران کشور های عربی برخورد می شود و اینان مورد تهدید واقع می شوند. بهر حال بدون هرگونه لکنت زبانی این چنین ملای سرمقاله نویس شفاف و روشن به اینگونه دخالت گری ها در جنگ حزب الله لبنان حماس با اسرائیل افتخار و اعتراف کرده است:

"فصل درخشان تاريخ فلسطين هنگامي آغاز شد كه انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني در ايران به پيروزي رسيد. آرمان هاي انقلابي و اصول اسلامي مورد نظر امام خميني كه از مرزهاي جغرافيائي عبور كردند و سرزمين هاي مختلف را در نورديدند ملت هاي مسلمان و آزاديخواه را در نقاط مختلف جهان مجذوب خود كردند. حمايت از آرمان فلسطين و مطرح كردن معيارهاي جديد و مترقي براي مبارزه با رژيم صهيونيستي و آزادسازي قبله اول مسلمين از برجسته ترين فرازهاي افكار روشن و مترقي امام خميني بود. مردم فلسطين مجذوب اين افكار بلند شدند و سومين مرحله از نهضت فلسطين آغاز شد كه اينبار با درون مايه اسلامي و الگو گرفتن از انقلاب اسلامي ايران بود. انتقاضه هاي اول و دوم از رهگذر همين درون مايه اسلامي بود كه به مردم اعتماد به نفس مي بخشيد و اينكه نبايد در انتظار اين و آن بمانند بلكه با الهام از تعاليم اسلام و تكيه بر ايمان و اراده خود به جهاد روي آورند و بر دشمن صهيونيستي بتازند و مطمئن باشند كه خدا به ياري آنها خواهد آمد و ديديم كه چنين شد و خدا در همه مراحل اين مردم به اسلام روي آورده را ياري كرد كه بارزترين نمونه آن جنگ 22 روزه غزه بود
. كمك خدا به مجاهدان في سبيل الله را قبل از مردم غزه مردم لبنان در جنگ 33 روزه رژيم صهيونيستي با حزب الله لبنان مشاهده كرده بودند. مهمترين فراز اين دو جنگ اينست كه مردم نشان دادند با تكيه بر ايمان و توكل بر خدا و بدون چشمداشتي به دولت ها مي توان ارتش پرمدعاي رژيم صهيونيستي كه حدود 60 سال عربده شكست ناپذيري آن پادشاهان و شيوخ و سران عرب را مرعوب كرده بود را درهم شكست و راه را براي پيروزي ملت فلسطين بر اشغالگران هموار كرد. اين واقعيتي است كه رخ داده و اكنون بايد كاري كرد كه اين راه ادامه يابد. راهزنان عقيده و فكر اكنون در دنياي عرب و اسلام با همدستي صهيونيست ها و حاميان غربي آنها بشدت درحال وارونه جلوه دادن واقعيت ها و منحرف كردن مسير اين نهضت پيروز فلسطين هستند. واقعيت اينست كه مردم فلسطين با الگو گرفتن از انقلاب اسلامي به تقويت فكر و ايمان خود به جهاد اسلامي از يكطرف و تقويت بنيه دفاعي خود از طرف ديگر افتادند و با پيمودن اين راه درست به نتيجه نيز رسيدند. فقط ادامه دقيق و بدون انحراف همين راه است كه مي تواند نهضت فلسطين را به نتيجه نهائي برساند و قبله اول مسلمانان و سرزمين اسلامي فلسطين را آزاد كند. اين اقتدار را بايد حفظ كرد."

در خاتمه اینکه مشخص است که با این شیوه ی برخورد کردن با رهبران کشور های عربی و دشمنی کردن با مذاکرات صلح خاور میانه و دفاع از بحران آفرینی و جنگ افروزی کردن در خاور میانه نه اینکه طراح اصلی اش رژیم نامشروع و ضد مردمی بحران ساز و بحران سازی و جنگ افروز خمینی می باشد. زیرا که در 3 دهه ی گذشته ثابت شده است که رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و پدر خوانده ی تروریست جهانی بدون آن قادر به حیات ننگین خودش نمی باشد . از سوی دیگر اکنون جای شک و شبهه ای هم در ذهن باقی نمی گذارد که مرکز ثقل نا آرامی و جنگ افروزی و بی ثباتی های منطقه ی خاور میانه فقط رژیم تروریسی آخوندی می باشد . البته ابزار بحران آفرینی اش درمنطقه همچون حزب الله لبنان و حماس می باشد .مشروط بر اینکه افزوده می شود همانگونه که اخیراً وزیر امور خارجه ی عراق نظر داده و گفته است چون کشور های عربی موضع و جبهه ی متحد و مشترک و همآهنگ در عراق و فلسطین ندارند. این خلاء موجب حضور و سوء استفاده ی رژیم تروریستی از طریق کانا ل وابزار هایش شده است تا که اهدافش را دنبال کند . اما چون نتایج انتخابات شورای استانی عراق نشان از فاصله گرفتن از فرقه گرائی در عراق می باشد که عامل و مروج آن رژیم تروریستی آخوندی می باشد. اکنون غرب می بایست در یافته باشد که کانون خطر اصلی کجا می باشد که می بایست سریع به سیاست مماشات گری و تجارت نفت و خون خود با رژیم تروریستی آخوندی پایان دهد و تلاش برای تغییرات دمکراتیک در ایران کند تا صلح و امنیت و ثبات سیاسی در منطقه ی خاور میانه باز گردد.
هوشنگ � بهداد
چهار شنبه 16 بهمن ماه سال 1387