نقد و بررسی " نتيجه معکوس (يادداشت روز("روزنامه ی کیهان شنبه 19 بهمن ماه سال 1387
"هرچه بیش از از عمر ننگین رژیم تروریستی آخوندی سپری می شود به دلیل وحشت از بی آیندگی و قیام مردم فراموش کردن مردم و مطالبات شان پررنگ تر می شود"

امروز روز نوزدهم بهمن ماه می باشد که در تاریخ مبارزات آزادیخواهانه ی مردم ایران و سازمان های انقلابی و مردمی علیه شاه مستبد و وابسته و شیخ متحجرو جنایکار تر از سلف خودش، چنین روزی دارای جایگاه خاصی می باشد . زیرا که شامل حماسه ی بزرگ 19 بهمن ماه 49 در سیاهکل است که در 15 کیلومتری شهرستان لاهیجان در استان گیلان واقع شده است که سحرگاهان سرخ و خونین ،غرش پژواک گلوله های سرخ چریک های فدائی خلق در دل تاریکی ظلمت سوز جنگل سیاهکل ، جزیره ثبات شاهنشاهی بر فراز جنگل سر بفلک کشیده ی گیلان بصدا در آوردن شلیکها بر همزد وموجب دستپاچگی و آشفتگی دژخیمان مدعیان جزیره ی ثبات نشین شاهنشاهی شد. من در آن ایام در لاهیجان دانشجو بودم که در این روز تاریخی خاطراتی دارم . اما مورد دیگر حماسه ی جانباختگان 19 بهمن سال 60 یا عاشورای مجاهدین است که در این ایام نیز در زندان بودم که دارای خاطراتی از پخش این خبر درزندان وواکنش زندانیان در بند و زندانبانان می باشم . البته خیلی ازا ین زندانیان بعداً یا تیرباران شدند . یا اینکه برخی پس از آزادی از زندان به صفوف ارتش آزادیبخش پیوستند که تعدادی از اینان در عملیات ها و به خصوص عملیات فروغ جاویدان به شهادت رسیدند و برخی دیگر نیز همچنان در کسوت ارتش آزادیبخش در شهر اشرف می باشند که برای آزادی و عدالت و دمکراسی با حاکمان دین فروش و جنگ افروز و عوامفریب و غارتگران ایران در حال نبرد و مبارزه می باشند . یاد همه آن باتگان راه آزادی میهن گرامی باد و مسیر و راه و مبارزه ره پویان و ادامه دهندگان پیروان شان توفده و پر توان باد.

اما اکنون مداح قلم بر دست و یادداشت روز نویس بدون آنکه کلامی پیرامون چنین روزی در سال 57 اشارهای داشته باشد وبگوید که چه شور و حال انقلابی در جامعه در آن زمان حاکم بود و نقش پیشتازان انقلابی چه بود و با حضورشان در کنار مردم در صحنه چه می کردند واز چه آرمان و امید وخواست و مطالبات و آرزو های آزادیخوانه و عدالنت طلبانه ی مردم ایران مبارزه و دفاع می کردند؟ به خصوص پس سقوط شاه چه اتفاق افتاد و مسیر به کدام جهت چرخید و برای چه سفارت آمریکا در 13 آبان سال 58 در تهران اشغال شد و انقلاب بزرگتر از اول نامیده شد؟ و این حرکت یا در اصل توطئه چه نقشی در سرکوب نیروهای انقلابی و قبضه و انحصاری کردن قدرت آخوند ها با پاسداران تا حال اجرا کرده است؟

ولی مجیز گو ومدیحه سرای یادداشت روز نویس با وقاحت و دریدگی آخوند صفتی و با کتمان کردن زد و بندهای پشت پرده با شیطان بزرگ و با نادیده انگاشتن چوب تاراج بر منابع و ذخایر کشور زدن که در روند ادامه ی کثیف و خائنانه ی سیاست مماشات گرایانه ی تجارت خون انسان ها و نفت بوده اکنون با وارونه و ذیان گوئی کردن مدعی شده است که سران رژیم تروریستی آخوندی از بدو انقلاب تا کنون درشرف خنثی کردن پروژه ی نابودی انقلاب اسلامی بوده اند.

در صورتیکه گفته نشده است که مگر غرب جز تلاش برای ثبات رژیم ضد بشری و نامشروع آخوندی و تعمیم و گسترش دادن ترور و بنیاد گرائی و نا آرامی و جنگ افروزی و بی ثبات کردن منطقه ی خاور میانه و پرورش حزب الله لبنان و حماس و طالبان و القاعده در 30 سال گذشته کار دیگری را انجام داده است تا اینکه به فاشیست های متحجر و دین روش و عوامفریبان حاکم بر ایران کمک شد باشدد تا ریشه ی انقلاب و اهداف و آرمان والای انسانی اش در ایران را بخشکانند وبر ضد خودش تبدیل نمایند تا که در ایران خفه و خاموش گردد و همچون زمان شادروان دکتر محمد مصدق الگوی سایر کشور های منطقه و جهان نشود ؟

ضمن اینکه می بایست طبق طرح های پشت پرده شرایط آنگونه گردد تا هر چه بیشتر عمر تاراج گری و به یغما بردن منابع و ذخایر ایران و سایر کشور های منطقه ی خاور میانه برای تجارت پیشگان خون ونفت غرب تأمین شود. غافل از آنکه طراحان و برنامه ریزان ناشی از نشئگی و مستی زیاد نمی دانستند که در دراز مدت چگونه در آسین خود ماری پرورش داده اند که هر از گاهی اینان را نیش می زند . البته با تلاشی که برای دسترسی به سلاح هسته ای می کند با دسترسی به بمب اتمی آنگاه نیش زهر آگین خودش را بصورت علنی به سوی ولی نعمتان غربی پرتاب خواهد کرد که با هیچگونه پاد زهری هم قابل مداوا و معالجه و درمان نباشد.

در خاتمه اینکه با فراموش کردن ردم ایران و طاباتشان که ناشی از ضعف نهادینه شده ی نظام بربرمنش و تاریک اندیش و نامشروع می باشد . در عوض برای پر کردن این خلاء به ار گان های سرکوبگر و صدر ترور و بنیاد گرائی به منطقه چسبیدن و از قدرت نظامی و پروژه ی هسته ای و موشک فضائی هوائی دفاع و تبلیغ کردن و به آن افتخارنمودن و با شیوه ی تصویر مار کشیدن و مار نشا ن دادن وبا عوامفریبی کردن به خصوص با نادیده گرفتن پرداختن به ریشه و علت های سر کوبگرانه و سرکوب نیروهای فعال سیاسی در فاز مبارزه ی سیاسی آنهم در فضای نیم بند فعالیت سیاسی تحلیل و تفسیر وارونه و یک طرفه ارائه داده شده است . همچنین پیآمدهای ناشی از شغال گری سفارت آمریکا را معکوس جلوه دادن،و به خصوص دستأورد لج بازی پیگیری پروژه ی هسته ای برای تضمین بقای منحوس نظام و اهداف جهانگشائی را به تحریم ا نتقام جویانه و بی اثر غرب تشبیه کردن و... آنهم بدون تعیین کردن جایگاه مردم و مطالبات شان و چگونگی زندگی طاقت فرسی شان پسا ز 30 سال وعده های دروغین سر خرمنی بزک نمیز بهار میاد کمبیزه با خیر میاد . یا حواله ی نا کجا آبادی داد ن نه اینکهادعا شده برای رفع مشکل تورم و گرانی و فقر ایران باید فرهنگ و اقتصاد بسیجی به جهان برای رفع بحران مالی و اقتصادی جهانی صدور شود به ویژه اینکه تأکید مداوم بر تغییر ساختار مدیریت جهان می شود. نه اینکه این ادعا و اعترافات کمدی سند قدرت وافتخار و ترقی و پیشرفت در جامعه نمی باشد ، بلکه درست وحشت از بی آیندگی و فرو پاشی و سقوط است که از موضع فرار به جلو از موضع شدید ضعف قدرت نمائی پوشلی و تبلیغاتی می شود . البته علائم سقوط و فروپاشی ناشی از شکست های زنجیره ای تصویب توافقنامه ی امنیتی دولت عراق با آمریکا شکست در طراحی جنگ افر.وزی 22 روزه ی نوار غزه از سوی حماس که به انزوای بیشتر منطقه ای و جهانی رژیم تروریستی آخوندی منجر شد . در دنباله شکست ناشی از خارج شدن نام مجاهدین از سوی اتحادیه ی اروپا از لیست گروه و سازمان های تروریستی که کمک شایان و قابل توجهی به شکست فرقه گرائی حامیان رژیم تروریستی آخوندی در برگزاری انتخابات شورای استانی در عراق منتهی شد که اکنون برای جبران شکست های پی در پی طبق تحلیل امروز ورق پاره ی جمهوری اسلامی حکومتی کلید پروژه ی دخالت گری و جنگ افروزی در پاچنار پاکستان با بهانه ی دلسوزی و اشک تمساح ریختن برای این شیعیان زده شده است که اخطار و هشداری به غرب و تجارت پیشگان خون ونفت است که به خود آید تا دیر نشده و رژیم تروریستی آخوندی دارای بمب اتمی نشده، سریع به این بازی کثیف و بس خطرناک سیاست مماشات گری خود با رژیم پدر خوانده تروریست جهانی پایان دهد . در عوض برای حل مشکل بحران های عدیده ی منطقه ی خاور میانه و شبه قاره ی هند عزم جزم کند و قاطعانه از تغییرات دمکراتیک در ایران دفاع کند.
هوشنگ � بهداد
شنبه 19 بهمن ماهسال 1387