نقد وبررسی "حالا چه مى گوييد ؟! (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان چهار شنبه 23 بهمن ماه سال 1387
" گفته می شود :آنکس که حقیقت را نمی داند احمق است وآنکس که حقیقت را انکار می کند تبهکار یا جنایتکار می باشد "

عجیب است که چرا سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری که دشمن غرب و فرهنگ و لیبرالیسم و سکوالاریسم و سوسیالیسم و کمونیسم و اومانیسم و خلاصه حقوق بشر ست . ولی اکنون همچون گذشته به جای نقل قول کردن از احادیث و اخبار و نقل قول ها و جملات قصار آخوند ها به خصوص خمینی شیاد و جانشین رمال وی علی خامنه ای رهبر لوطی جماران از بر تولت برشت نقل قول کرده است که گفته است می توان به همه برای یکباردروغ گفت و به یک نفر برای همیشه دروغ گفت . البته معلوم نیست که چرا این سربازجو ی شکنجه گر و تحریف گر ووارونه گوی وحشت کرده است تا که این جمله ی معروف برتولت برشت را نقل قول کند که می گوید . آنکس که حقیقت را نمی داند احمق است .وآنکس که حقیقت را انکار می کند تبهکار یا جنایتکار می باشد . یعنی درست کاری که این سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری در کنار رهبر ان و مسئولین رژیم تروریستی آخوندی در 30 سال گذشته مرتکب شده و انجام داده اند و اکنون این پاسدار تلاش مذبوحانه کرده است که برای سفید کردن پرونده ی ننگین30 سال گذشته مسئولان رژزیم جنگ وجهل و جنایات و خرافات و عوامفریب دین فروش را با پاک کردن صورت مسئله و آدرس غلط ددن ، وارونه گوئی نماید.

تازه این جمله نقل قولی را به شیوه ی گزینه برداری بازجوگرایانه یا از ریش بریدن و پیوند سبیل کردن به نقل قول یک نویسنده و تحلیلگر روزنامه ی واشنگتن پست آمریکا گزارش کرده و نتیجه گرفته که وی اعتراف کرده است که ما آمریکائی ها طی 3 دهه ی گذشته به خودمان دروغ گفته ایم . زیرا که پیرامون درک و شناخت وقایع داخل ایران پس از انقلاب اکتفا به در یافت اطلاعات از اپوزیسیون کرده ایم ودر چاهی افتاده ایم که خود مان ترسیم و تصویر کرده ایم .

البته این نقل قول کردن این ا عتراف بشکل وارونه است . ضمن اینکه بطریقی هم می تواند درست باشد . برای اینکه کیست تا که نداند تعداد مأموران اطلاعاتی و غیرو اعزام شده ازایران به آمریکا و مقیم این کشور شدن چه تعداد می باشند که در حال افزایش نیز می باشند ؟ مهمتراینکه چگونه اینان زیر پوشش تبلیغاتی با عنوان لابی های کارشناس و اساتید دانشگاه ها انجام وظیفه می کنند که شامل دلال و جاسوس دو جانبه همچون هوشنگ امیر احمدی ها و حمید مونالا ها می باشند که همقطاران آمریکائی هم دارند و به عنوان موافقان جدی و مخالفان تاکتیکی رژیم تروریستی آخوندی چگونه اطلاعات نادرست و غیر واقعی نسبت به اوضاع و شرایط مردم ایران و تضاد و رقابت باند ها و جناح های حکومتی در ایرا ن و اهداف هسته ای را به مقامات مسئول آمریکائی منتقل نموده وموجب فریب و منحرف کردن شان شده اند ؟ زیراکه همان سیاست مشترکی که در واشنگتن می پردازند و دنبا ل می شود که در تهران طراحی شده است . یعنی فراموش کردن دربست مردم ایران و مطالبات و آمال و آرزوهای آزادیخواهانه و اقتصادی و نیاز های اجتماعی اشان می باشد که جایش را زد و بند های پنهانی کثیف پشت پرده ی مماشات گری مقامات ارشد هر دو کشور گرفته که از سو ی پیک ها و دلال وواسطه های ویژه ی هر دو طرف دنبال شده و ادامه یافته است که گفته شد چگونه جانشین نیاز و مطالبات مردم ایران شده است ؟آنگونه که اکنون یکی از بدنام ترین عنصر پاسدار اطلاعاتی و امنیتی و سربازجو وشکنجه گر شیپور را از در گشادش نواخته و با کتمان حقایق با اتهام گول خوردن مردم آمریکا بوسیله ی دروغ گفتن مسئولینش به مردم آمریکا ادعای طلبکاری نموده است.

ناگفته نماند سرباز جو پاسدار شریعتمداری به جای ارائه ی تحلیل بررسی خواست و آرزو وآمال مردم ایران در بهمن سال 57 به پردازد که چه بود و مقایسه ی آن با بهمن ماه کنونی کند که اکنون فضا وشرایط چگونه است؟ و توضیح دهد که چرا در 30سال گذشته در جهت معکوس آن اهداف و آرمان مرددم ایران حرکت و اقدام شده است ؟ اما در عوض برای فرار از پاسخگوئی به اقدامات 30تخریبی و ضد مردمی 30 سال گذشته با روش پرسه زنی در مطبوعات آمریکائی دست به گزینه برداری از جملاتی زده است که به ضرب دلار های اهدائی واز طریق لابی های مقیم آمریکا به نفع رژیم تروریستی آخوندی، به مطبوعات آمریکائی راه یافته است که کار برد چندگانه استفاده ی ابزار تبلیغاتی در راستای اهداف طراحی شده ی مشخص دارند. البته مثل همیشه حلقه ی مفقوده مردم و مطالبات شان می باشد که در اینگونه مداحی گری و روضه و مرثیه خوانی ها و گریز به صحرای کربلازدن ها هیچگونه محلی از اعراب ندارند. زیراکه جایش را موشک دور برد وپروژه ی هسته ای و دسترسی به سلاح هسته ای گرفته است که مکمل و چاشنی سرعت بخشیدن به این اهداف، دنبال کردن با جدیت تمام سیاست دخالت گری درامورداخلی سایر کشور های منطقه با صدور تروریسم و بنیاد گرائی می باشد:

ناگفته نماند که سربازجو حسین شریعتمداری وارونه گوی و تحریف گر نگفته است که اگر چنانچه دروغ گوئی و بزرگ نمائی کردن اقدام زشت و ناپسندی می باشد. پس چرا خود دجال و شیاد خمینی جنگ افروز که 8 سال جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق را نعمت الهی می دانست و فریاد کربلا کربلا ما داریم می آئیم را سر می داد و مدعی بود تا فتنه در عالم هست . لاکن جنگ هم هست و تأکید می کرد . و تأکید می کرد اگرچنانچه جنگ 20 سال طول بکشد ما هستیم ؟ برای چه پس ازشکست و در ماندگی از پاسخگوئی به خانواده های عزادار و داغدار جنگ مجبور به سر کشی جام زهرشد و دست به جنایت تاریخی تیرباران و قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67زد که یک سند تاریخی جنایت علیه ی بشریت است که روزی می بایست که مسببان این جنایت در دادگاه های بی المللی به محاکمه کشیده و مجازات شوند؟ ازسوی دیگر چرا خمینی شیاد بسیار فرصت طلبانه برای منحرف کردن اذهان عمومی و کنترل جامعه ی انفجاری موج سورانه برروی اعتراضات کتاب آیات شیطانی سلمان رشتی سوار شد ونشست وفتوای مرگ برای نویسنده ی این کتاب صادر کرد؟ ولی اکنون سربازگو پاسدار حسین شریعتمداری بطور وارونه این چنین از دروغگوئی صدام حسین به نقل از خمینی شیاد یاد کرده است:

"خدا بر درجات امام راحلمان (ره) بیفزاید که در جریان جنگ تحمیلی وقتی صدام حسین به دروغ ادعا می کرد تعداد بی شماری از رزمندگان اسلام را اسیر کرده است، خطاب به او می فرمود؛ بالاخره جنگ تمام می شود و زمان باز پس دادن اسرا فرامی رسد، در آن هنگام با این همه دروغ که درباره تعداد رزمندگان اسیر گفته ای چه خواهی کرد؟ و این همه اسیر ایرانی را که ادعا کرده ای از کجا برای تحویل دادن خواهی آورد؟! بعد از پایان جنگ تحمیلی، هنگامی که مسئولان کشورمان با ارائه آمار اعلام شده صدام درباره تعداد اسرا، خواستار تحویل آنها بودند، دیکتاتور عراق ابتدا در آمار ارائه شده ایران ابراز تردید کرد و سرانجام وقتی این آمار را با آنچه خود او ادعا کرده بود منطبق دید، با شرمندگی اعتراف کرد که در آن هنگام به عنوان عملیات روانی علیه ایران، در اعلام تعداد اسیرشدگان اغراق کرده است!!

دردنباله ی یادداشت روز سربازجو حسین شریعتمداری وارونه و هذیان گوی بدون آنه بگوید تهران چند میلیون جمعیت دارد؟ چه تعداد از این جمعیت در راهپیمای روز گذشته ی تهران با وجود بودن ایستگاه ای صلواتی و توزیع مواد غذائی و غیرو حضور داشتند که تصاویر بازتاب داده شدهدر این لینک به وضوح می گوید که این افراد شرکت کننده کیستند ؟ ولی برای چه این سربازجوی شیاد و دروغگو وآمار ساز خطاب به مخاطبان و مقامات آمریکائی بطور کیلوئی ادعای حضور همه مردم در این نمایش فرمایشی را اینگونه کرده است؟:

"دیروز ، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در نخستین روز از ورود انقلاب به دهه چهارم، همه مردم به خیابان ها آمده بودند، انگار هیچ کس در خانه نمانده بود. پیرمردان و پیرزنان، جوانان، میان سالان، کودکان ... همه آمده بودند. دیروز توده های عظیم مردم در سراسر ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن، تحلیل های آمریکا و متحدانش درباره کمرنگ شدن وفاداری و تعهد ملت به اسلام و انقلاب را زیر گام های مصمم خود لگدمال کردند."

در خاتمه اینکه بر فرض محال اگر تصور شود که در نمایش راهیپمائی فرمایشی روز گذشته ی 22 بهمن در تهران که بر گزار شد و هم زمانی با جشن سی امین سالگرد انقلاب ربوده و منحرف شده ی 22 بهمن بهمن ماه سال 57 می باشد که گفته می شود رژیم تروریستی آخوندی وارد دره ی دهه چهارم ننگین خود شده است . اگر چنانچه حدود یک میلیون نفر شرکت کرده باشند. البته می بایست که خیلی کمتر از این رقم باشد زیرا که تا کنون به جز کلی گوئی حضور میلیونی اشاره ی دقیق به شرکت کنندگان با اعداد و ارقام و آمار ریاضی نشده است . در صورتیکه محیط و مساحت میدان آزادی تهران و اطراف آن مشخص است که چقدر است و با در نظر گرفتن فضی اشغالی یا نیاز هر فرد البته با ایجاد فاصله نسبت به نفر بغل دستی اش و با احتساب کردن سر شکن نمون مساحت نسبت بهر نفر بسادگی می توان میانگین حضور جمعیت نفرات شرکت کننده را بدست آورد . بهر حال همانگونه که گفته شد اگر چنانه بر فرض محال یک میلیون نفر شرکت کننده ی تهرانی در راهپیمائی روز گذشته ی 22 بهمن تهران در نظر گرفته شود . این رقم وضریب نسبت به کل جمعیت استان تهران خیلی کمتر از 10% می شود که به وضوع عم پایگاه و نامشروع بودن رژیم بربر منش و تاریک اندیش پدر خوانده ی تروریست جهانی مشخص و بر جسته شده است . مشروط بر اینکه شرکت نندگان نیز جزو نان وجیره خوران حکومتی و نهادهای سرکوبگر وابسته به آن و حامیان باند های مافیائی غالب و مغلوب بوده اند . بنابراین این معیار حضور در راهپیمائی روز گذشته ی 22 بهمن در تهران بهترین مهلک پیش در آمد آرای نمایش خیمه شب بازی ریاست جمهوری دوره ی دهم می باشد که اعلام هرگونه ارقام بیش از این رقم بدون چون وچرا جزو آرای تدارک دیده شده ی تقلباتی ازپیش تعیین شده خواهد بود.
هوشنگ � بهداد
چهار شنبه 23 بهمن ماه سال 1387