نقد و بررسی " حكم تاريخي اما غريب ! حكم تاريخي اما غريب! روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 26 بهمن ماه سال 1387
"بادست آویز قرار دادن حکم مرگ سلمان رشدی که در سنفونی جمعی حکومتی نواخته شده، نشان از تغییر ناپذیری رژیم تروریستی آخوندی از اقدامات تروریستی برون مرزی می باشد"

حتماً در تجربه ی 30 سال گذشته ی سران رژیم تروریستی آخوندی تجربه لازم آنقدر در دسترس می باشد تا که دانسته شود چگونه سران رژیم تروریستی آخوندی با حیله و ترفنند هاو آویز های گوناگون ومتفرقه ، شیادانه و عوامفریبانه به مردم ایران دروغ گفته اند . از جمله اینکه جنگ ضد ملی و ضد میهنی وایرنگر ایران و عراق که 7 سال آن اضافی ادامه یافت . چونکه خمینی شیاد و عقده ای و کینه ای ووحشتاک قدرت پرست می خواست انتقام فردی از صدام حسین رئیس جمهور وقت عراق بگیرد که با ابزاری کردن دین شیادانه این جنگ خانمان بر انداز را نعمت الهی نامید و آنقدر ادامه داد تا اینکه منجر به شکست و سرکشی جام زهر شد . اما چون پس از پذیرش آتش بس با عراق، وحشت از پاسخگوئی به خانواده های داغدار و عزدار کشته شدگان ومجروحان این جنگ خانمان ویران کن داشت. لذاپس از پذیرفتن آتش بس برای کنترل کردن خشم جامعه ی انفجاری ابتدا دستور قتل عام زندانیان سیاسی در سراسر زندان ها و سیاه چال های ایران را داد و در زمانی بس کوتاه مرتکب جنایت تاریخی ضد بشری شد . زیرا که هزاران زندانی سیاسی در این تابستان خونین سال 67 قتل عام شدند که خود یک سند محرز و فراموش ناشدنی جنایت علیه ی بشریت می باشد که بالاخره روزی می بایست آمران و عاملان و قاتلان و دژخیمان این سند جنایت علیه ی بشریت به پای میز محاکمه در دادگاه منصفه ی بین المللی کشانیده و مجازات شوند.

همچنین هنوز فراموش نشده است که چگونه خمینی شیاد و عوامفریب به چه دست آویز دیگری آویزان شد ودر چه دوره و شرایطی موج سورانه و فرصت طلبانه دست به صدور فتوای قتل سلمان رشدی زد که نویسنده ی کتاب آیات شیطانی است که پس از چندین ماه که از انتشار این کتاب سپری شده بود و اعتراضاتی که در هندوستان و بنگلادش و پاکستان علیه ی نویسنده ی این کتاب شده بود. ولی خبرش به خمینی شیاد هنوز نرسید . ولی به محض اینکه خبرش به خمینی شیاد رسید . حتی بدون مطالعه ی این کتاب وداستن محتوای آن که داستان تمثیلی می باشد . دریغ نکرد و در جا حکم فتوای مرگ نویسنده ی کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی مقیم لندن دولت فخیمه را صادر کرد . سپس از سوی پیروانش جایزه ی نقدی برای سر سلمان رشدی تعیین شد .

خلاصه آنگونه با برپائی تظاهرات نمایشی و فرامایشی داخلی و خارجی به این مسئله دامن زده شد تاکه مکمل پرونده ی محکومیت ترور مخالفین در آلمان شد و در نهایت منتهی به فراخوندن سفرای 12 کشور های آن زمان عضو اتحادیه ی اروپا از تهران به عنوان اعتراض شد و ر ژیم تروریستی آخوندی را آنگونه در بحران و انزوا فرو برد که برای برون رفت از آن نیازمند به بازی گرفتن سید خندان خاتمی شد. چونکه برای گرم کردن تنور بازار مکاره و خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری دوره ی ششم نیاز بود تا خاتمی ازکنج کتابخانه در تهران بیرون کشانیده شود و وارد میدان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری دوره ی ششم با ادعای اصلاح طلبی شود و چنین جا انداخته شود که گویا وی وابسته به جناح های در گیر جنگ قدرت نیست و مستقل است.زیرا هدف بود تا بقول خودشان حماسه ی دوم خرداد سال 76 ساخته و پرداخته شود . البته این نمایش موجب شد تاکه مشروعیت بیرونی برای رژیم تروریستی آخوندی تراشیده شودکه شدیدا ً به آن نیاز داشت . بنابراین خاتمی و یارانش با توهم پراکنی و انحراف اذهان عمومی را برای 8 سال باسر کار گذاشتن مردم ادامه دادند . تا اینکه درپایان پذیری نقش تدار کاتچی بودن نظام، فضا و شرایط برای حماسه ی دیگر ی در سوم تیرماه سال 84 فراهم شد و پاسدار گماشته بی نام ونشان و گمنام احمدی نژاد چاقو کش را طراحان کودتاگران خاموش و خزنده با سیاست چراغ خاموش رئیس جمهور اصول گرای مقابل ر مدعیان اصلاح طلبان کردند .

اما اکنون به نظر می رسد که اوضاع به بد تر از قبل از دوم خرداد سال 76 تبدیل شده است که مجبور به باز گشت به عقب گرد شده است . زیرا که بطور همزمان و همآهنگ و منسجم در مجلس ارتجاعی دکوری و کمدی و انتصابی هشتم و ائمه جماعات سراسری و مطبوعات داستان دست آویز حکم سلمان رشدی دو باره در سالگرد صدور این حکم در دستور کار قرار گرفته شده است به امید اینکه شاید با ارسال پیام ترور ووحشت مفهوم واقعی دیپلماسی صدور ترور و بنیاد گرائی در دفاع از پروژه ی هسته ای به مخاطبان خارجی رسانیده شود . به خصوص ضمیمه و چاشنی پیشنهاد مذاکره با رعایت احترام متقابل پاسدار چاقو کش احمدی نژاد به رئیس جمهور آمریکا شود که در سخنرانی بر گزاری مراسم 22 بهمن در میدان آزادی ایراد شد.

در خاتمه اینکه اندیشه کشی وتهدید و تعقیب کردن دگر اندیشان وتبلیغ و تشویق تروریسم و صدور بنیاد گرائی و جایزه برای کشتن دیگران وباج گیری نمودن از همان بتدای بنیانگذاری رژیم ترورستی آخوندی پی ریزی شد که با صدور انقلاب شروع شد. سپس اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان ماه سال 58 انجام شد. در روند جنگ ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران و عراق از طریق عواملش در لبنان دست به ربودن وگروگان گیری اتباع خارجی زده شد تا اینکه پس از شکست در جنگ و سرکشی جام زهر که بصورت رسمی ترور دولتی با تعیین جایزه علنی اعلام شد که ادامه ی سیاست ترور مخالفین در برون مرز بود که همزمان نیز با ربودن ومثله کردن و کشتن وخفه کردن های مخالفان و دگر اندیشان در داخل دنبال شد که بعداً موسوم به قتل های زنجیره ای گردید . اکنون نیز ضمن دخالت گری در امور داخلی سایر کشور های منطق ی خاورمیانه و راه اندازی جنگ های 33 روزه ی حزب الله لبنان و 22 روزه حماس در نوار غزه با اسرائیل تا ربودن دانشجویان و باز داشت و شکنجه و متهم و محکوم کردن شان که اوج گرفته است . البته پاسداران بسیجیان زائده ی به این نهاد را بطور کفن پوشان وارد صحنه کرد تا ضمن سر دادن شعار مرگ علیه ی رهبران کشو های اروپائی و آمریکا و اسرائیل و عربی که چرا نه از جنگ 22 روزه ی حماس در نوار غزه حمایت و پشتیبانی نکرد ند ، بلکه چرا تلاش برای آتش بس کردند که در نهایت برای ترور و کشتن حسنی مبارک رئیس جمهور مصر همچون سلمان رشدی نویسده کتاب آیات شیطانی جایزه ی میلیون دلاری از سوی ارگان بسیجیان صادر شد؟ بهر حال اکنون در بر گزاری جشن سی سالگی رژیم تروریستی آخوندی به جای پاسخ دادن به نیاز و مطالبات مردم ایران، چون رژیم تروریستی در بحران های داخلی و بیرونی غوطه ور می باشد و قادر به کنترل و مهار تورم و گرانی لجام گسیخته و فقر و بیکاری نمی باشد . به خصوص با ورود خاتمی به عرصه ی رقابت ریاست جمهوری دوره ی دهم موجب افزایش تنش و اختلافات و رقابت ها جناحی وباند ی شده است . بنابراین برای کنترل فضای انفجاری جامعه و کنترل کردن موقتی خشم نارضایتی عمومی در جامعه. جانشین و پیروان خمینی شیاد متوسل به تأکید و تأئید حکم قتل سلمان رشدی در سالگرد صدور این حکم شده اند که ا ز سوی خمینی شیاد صادرشد که اصرار بر تغییر نا پذیر بودن حکم کرد اند . حال چرا اوباما رئیس جمهور جدید آمریکا پیشنهاد مذاکره به ا ین رژیم ضد بشری و بربرمنش و تاریک اندیش آخوندی و پدر خوانده ی تروریست جهانی داده است جای سئوال دارد . زیرا که رهبر وسایر مسئولان این رژیم ضد بشری آخوندی تأکید روز افزون بر عدم عقب نشینی پروژه ی هسته ای و تلاش بای دسترسی به سلاح هسته ای نموده اند؟
هوشنگ � بهداد
شنبه 26 بهمن ماه سال 1387