نقد و بررسی " ايران 57 و ايران 87 (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان یکشنبه 13 بهمن ماه سال 1387
با توجه به کارنامه ی سیاه بسیار ننگین حاکمان دین فروش و غارتگر وجنگ افروزایران، عجیب نیست که پس از 30 سال جرأت نمی کنند نه نامی از مردم ایران ونه مطالبات شان ببرند

آنانی که دستی در انقلاب سال 57 داشتند وخود در صحنه حضور داشتند. خوب به خاطر دارند که پس از بازتاب خبر سقوط رژیم پادشاهی شعار و فریاد این بود که در بهار ان آزادی جای شهدا خالی ، ولی پس از زمان بس کوتاه نه آزادی موقتی از جامعه رخت بر بست و فضای نیم بند دمکراتیک در جامعه تعطیل شد. بلکه حاکمان برجای تخت و تاج شاه نشسته تا کنون این مستبدان هار با نظام فاشیستی مذهبی زنجیرپاره کرده اشان ،همچنان زوزه کشان مشغول تاخت و تاز و تاراج کردن وجنگ افروزی و دین فروشی و سرکوب و اختناق و سانسور و ضرب و شتم و زندان و شکنجه و دار و اعدام می باشند . بهمین دلیل است که بطور آشکارا هم اعتراف به از دست رفتن همه ی امید و آرزو های 22 بهمن 57 می شود. هم تأکید عمدی بر فراموشی سپرده شدن مطالبات مردم بطور دربست می شود . زیرا که اکنون با بررسی وقایع 30 سال گذشته که جشن سالگرد آن در دهه ی زجراز روز گذشته شروع شده است. قلمبر دستان مأمور به بررسی و ارزیابی نکات و وضعیتی پرداخته می پردازند که مطلقاً نه هیچگونه تجانسی با خواست و اهداف و امیال مردم آزادیخواه سال 57 و نسل پس از آن ومطالبات مردم ایران ندارد ، بلکه درست وارونه ومعکوس آن می باشد . زیرا که از موضع قدرت نمائی پوشالی، نوعی تلاش برای توجیه گری جایگاه متزلزل حاکمان زور گو ونامشروع می باشد. بنابراین بی دلیل نیست که طلبه پاسدار یادداشت روز نویس در ابتدای یادداشت روز خود با پاک کردن صورت مسئله و نپرداختن به وضعیت نا بسامان اقتصادی و نا هنجاریای گسترده ی اجتماعی و وضعیت سخت و طاقت فرسای معیشتی مردم محروم ایران که 80 % جمعیت کشور را تشکیل می دهند که در زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند چشم انداز آینده را با تأکید پیمودن راه طی شده به عنوان چراغ راهنما برای آینده ترسیم کرده است .

همچنین قلم بر دست کتمان کننده ی حقایق ومجیز گوی سر سپرده وبی اراده در ادامه ی مرثیه خوانی و بزرگ نمائی کردن رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و پدر خوانده ی تروریست جهانی بدون آنکه نامی از مردم ایران ببرد یا بگوید که نیاز و احتیاجات شان چیست و چگونه زندگی می کنند ؟یا اینکه حاکمان برای اینان چه کرده اند؟ در عوض با دست آویز قرار دادن گزینه برداری برخی گزیده های خارجی که شامل ابراز ظرات شخصیت و مقامات خارجی یا مطبوعات خارجی می باشد که به نقش سیاست دخالت گری در منطقه و اقدامات تروریستی و آشوب گرائی صحه می گذرد . به عنوان سند و پشتوانه ی قدرت رژیم تروریستی آخوندی و رشد ترقی جامعه و کشور در 30 سال گذشته تأکید قلمدادو شده است.

همینطور مداح وارونه گو وتصویر مار کش و مار قالب کن با آویزان شدن به چشم انداز عدالت نا کجا آبادی وعده و حواله داده از سوی رهبر لوطی جماران که برای دهه ی چهارم رژیم تروریستی آخوندی ترسیم کرده است که بر اساس و معیار ارزیابی که در ابتدای یاداشت روز تأکید بر پیمودن ادامه ی راه گذشته در آینده داده شده است و با در نظر گرفتن شرایط موجود که بدون نیاز به هرگونه ی توضیحی کاملاً مشخص است که چشم انداز عدالت مورد نظر دهه چهارم، با احتمال بودن رژیم چقدر می تواند فاجعه انگیز باشد؟ به خصوص اینکه بر الگوی حکومت اسلامی و مکتبی سال 84 تأکید شده است که دست ادر کارانش باند مافیائی و فاشیستی سپاه پاسداران کو دتا گران خاموش و خزنده بودند که پاسدار چاقوکش و بیمار روانی و عقده ای احمدی نژاد رارئیس جمهوری کردند که شریط و وضعیت کنونی حاکم بر ایران وگرانی و تورم و فقر و بیکار روز افزون تحمیل شده بخشی از دستآورد این اقدام کودتاگران خاموش و خزنده است که قرار است الگو وچشم انداز دهه ی چهام حکومت منحوس وپلید آخوندی باشد.

در خاتمه اینکه همانگونه که در ابتدای نقد و بررسی سرمقاله ی امروز روز نامه جهموری اسلامی اشاره شد که چون رژیم نامشروع و ضد مردمی و غارتگر وچنگ افروز و دین فروش آخوندی به آنچنان مذلت و افلاس و در ماندگی و پیسی و بن بست توأم از وحشت از قیام مردم ناراضی قرار گرفته است که هیچ راهی به جز فرار به جلو وآی دزد کردن ندارد که ناشی از ضعف و ناتوانی به عدم پاسخگوئی مطالبات مردم و مشکلات عدیده ایست که وجود دارد. ضمن اینکه رژیم تروریستی آخوندی در چنبره ای از بحران ای ریز و درشت داخلی و منطقه ای و خارجی محاصره و محاط شده است که مسئولان و مبلغانش پیوسته مجبورند بر روی به سیاست پاک کردن صورت مسئله و آدرس غلط دادن متمرکز شوند و پیگیرانه برای منحرف کردن اذهان عمومی تلاش کنند و به سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی و دخالت در امور داخلی سایر کشور های همجوار و منطقه ای خود ادامه دهند که در بستر دفاع کردن از پروژه ی هسته ای و کوشش کردن برای دسترسی به سلاح هسته ای می باشد. همینطور می بایست روش گزینه برداری کردن مطالب برخی از قلم های خریداری شده ی آلوده را نیز رله و نشخوار کنند وچاشنی قدرت نمائی و عظمت پوشالی رژیم تروریستی آخوندی کنند . زیرا که جزو لابی های دو جانبه در برخی از مطبوعات خارجی می باشد. در صورتیکه همین شیوه گزینه برداری حساب شده خودش اثبات نه قدرت که سیاست دخالت گری با صحه گذاری بر ترویج اقدامات تروریستی و آشوب گرائی و باج گیری کردن رژیم یاغی بین المللی و پدر خوانده ی تروریست جهانی می باشد . برای اینکه قدرت واقعی حمایت مردم ودر خدمت رسانی کردن به اینان می باشد ونه وارونه ی آن که آشکارا ادعا و اعتراف می شود.
هوشنگ - بهداد
یکشنبه 13 بهمن ماه سال 1387