پیرامون چند خبر زنجیره ای مداخله گرایانه در عراق و لبنان و فلسطین
این چند خبر زنجیره ای ضمیمه شده مندرج در 23 بهمن ورق پاره ی جموری اسلامی حکومتی می باشد که مرتبط به واکنش ها وحاصل شکست سیاست های شکست خورده ی زنجیره ای های اخیر رژیم تروریستی آخوندی می باشد که شامل شکست تصویب توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا است که پیآمد آن طراحی جنگ افروزی 22 روزه نوار غزه رابه دنبال داشت که عاقبت منتهی به شکستی دیگر برای رژیم جنگ افروز و دین فروش و بحران زای آخوندی شد . از سوی دیگر منجربه پیروزی راستگرایان در انتخابات اخیر اسرائیل شد . البته دستآورد شکست توطئه ی جنگ 22 روزه نوارغزه موجب شکست بزرگتر در عراق شد .برای اینکه نتایج انتخابات شورای استانی عراق شکست بزرگ عوامل وابسته به رژیم تروریستی آخوندی در عراق را درپی داشت که درحقیقت اخطار و توی دهن محکمی زدنی از سوی مردم عراق به دخالت گری های رژیم تروریستی آخوندی و عوامل وابسته اش در عراق بود که شامل حال مجلس اعلای انقلاب اسلامی عبدالذلیل حکیم می شود که به احتمال زیاد در بر گزاری انتخابات پارلمانی آیند ی عراق این شکست بس گسترده و عظیم و سنگین تر از این شکست انتخابات شورای استانی عراق خواهد بود.

بنابراین اکنون در روند دشمنی کردن با روند مذاکرات صلح خاورمیانه که در عید فطر سال گذشته لوطی جماران خامنه ای در خبطه ی خود کلید این پروژه را زد و تأکید و اصرار بر روی این دشمنی کرد . اکنون نیز در بستر جبران شکست ها در عراق وجنگ 22 روزه نوار غزه همانگونه که لوطی جماران در دیدار خالد مشعل مسئول بخش سیاسی حماس تأکید و توصیه و تهدید کرد که جنگ نوار غزه به پایان نرسیده و افزود که می بایست در حال آماده باش کامل بود زیرا که هر لحظه امکان جنگ مشابه با اسرائیل می رود . اکنون عوامل لوطی جماران خامنه ای و سپاه پاسداران در حماس و حزب اللبه لبنان مأموریت یافته اند تا که وارد صحنه شوند و تهدید کنند که شيخ نعيم قاسم معاون دبیر کل حزب الله به نمایندگان از سوی کشور های عربی چنین گفته است: " اعراب گزينه اي جز مقاومت ندارند"همچنین خالد مشعل در خارطوم پایتخت سودان اینگونه گفته است : " مقاومت تنها راه حل مقابله با اشغالگران است" حال باکدام ابزار و تجهیزات و توازن قوا مهم نیست . زیرا که با تخریب و کشته دادن ابزار تبلیغات مناسبی برای حاکمان مرده خوار ایران فراهم می شود تا که به عنوان سخنگو ونماینده مرد م فلسطین و نوار غزه وارد میدان تبلیغاتی و مانور دادن موج سواری و تهدید کردن رهبران کشور های و تعیین جایزه برای ترور شان شود.

همینطورسفر مشاور امور بین المللی لوطی جماران علی اکبر ولایتی به عراق و دیدار با جلال طالبانی رئیس جمهور عرا ق داشتن که پس ازسفر غیر مترقبه ی سارکوزی رئیس جمهور فرانسه به عراق این سفر انجام شد نمی تواند بدون ار تباط به این خبر نباشد:" رايزني ولايتي و طالباني درباره تحولات عراق" " كشته شدن 4 سرباز آمريكايي در حمله انتحاري در موصل" زیرا که مرتبط با نا امن کردن عراق و انتقام گرفتن شکست انتخابات شورای استانی عراق است . همانگونه که هدف تلاش برای ملغا ء کردن تصویب توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا می باشد . همچنین موضع گیری تلافی جویانه با مخالفت اوباما رئیس جمهور آمریکا با پروژه ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی است. به خصوص اینکه همزمانی با سی امین سال گرد انقلاب و 22 بهمن سالگرد انقلاب و راهپیمائی فرمایشی و نمایشی در چنین روز دارد که همراه با سخنرانی تهدید آمیز پاسدار گماشته ی احمدی نژاد چاقو کش و دفاع از پروژه ی هسته ای و موشک دور برد و پرتاب موشک فضائی در میدان آزادی بود .

البته دیدار رفسنجانی روباه مکار حیله گر و دزد با سمير قنطار : لبنانی و تأکید بر دشمنی و دفاع تاکتیکی کردن از فلسطینی ها که منظور حماس می باشد. بدون ار تباط با خبر های باز تاب داده شده ی فوق نیست.زیرا که این شیخ مکار نیز همچون هووی خود خامنه ای رهبر لوطی جماران که خود را رهبرجهان اسلام یا ام القرای جهان اسلام می داند . اینهم به عنوان نماینده و سخنگوی اسلا م چنین وظیفه ی سنگین اسلامی برای دولت های اسلامی در برابر اسرائیل تعیین کرده است :"دولت هاي اسلامي وظيفه سنگيني براي مقابله با اقدامات رژيم صهيونيستي دارند"

در خاتمه اینکه اکنون که سران رژیم تروریستی آخوندی متحمل شکست های استراتژیک در عراق شده است که ترکش این شکست در طراحی جنگ و فاجعه آفرینی نوار غزه تکرار شد.همچنین در شرا یطی که با نامزد ریاست جمهوری دوره ی دهم خاتمی تضاد ورقابت های باندی و جناحی خیلی حاد شده است . به خصوص اینکه دولت جراحی و خراطی شده ی نهم از درون دولت هم مورد فشار و گسترش انتقاد و اختلاف می باشد . به ویژه اینکه بر خلاف انتظار تغییری که اوبا ما رئیس جمهور آمریکاخبرش را داده بود نه اینکه به نفع پیگیری تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای رژیم تروریستی آخوندی تعبییرو تفسیر نشده ، بلکه بر عکس موجب فشار بین المللی مخالفت بیشتر باپروژه ی هسته ای و توقف غنی سازی شده است . بنابراین طبق تجربیات گذشته لوطی جماران و سپاه پاسداران می بایست تلاش مضاعف برای صدور بحران و جنگ افروزی و بنیاد گرائی به منطقه خواهند کرد. برای همین عوامل خودشان را در لبنان و حماس یکی پس از دیگران وارد میدان مانور تبلیغاتی و جنگ روانی با تهدید مقاومت و مبارزه با اسرائیل و در دفاع از فلسطین کرده اند . زیرا که رژیم بحران زا و بحران زی وجنگ افروز و عوامفریب و نامشروع و ضد مردمیحاکم بر ایران بدون بحران سازی وجنگ افروزی و تهدید ترور و باج گیری کردن قادر به بقای ننگین خودش نمی باشد.

هوشنگ � بهداد
بهمن ماه23 سال 1387