نقد و بررسی "الگوى قيام (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان یکشنبه 27 بهمن ماه سال 1387
"طبق فتوای خمینی که نقل قول شده می بایست که همه جه و هر روز کربلا باشد . یعنی همچون صحنه ی کنونی عراق و نوار غزه باشد تا که رژیم تروریستی آخوندی دوام آورد"

اگر ماهی بدون آب می تواند شنا کند و زنده بماند . اگر کبوتر بدون بال قادر به پرواز خود می باشد . البته بدون پرواز کردن با هواپیما. اگر خفاش قادر است که به جای شب در نور آفتاب به پرواز در آید و جولان دهد. البته برخی از این نوع خفاشان خون آشام هستند. آنگاه آخوند جماعت بقدرت رسیده گان مفتخور و منبریان سابق دو زاری هم می توانند از روضه ومرثیه خوانی و مداحی گری کردن و گریز به صحرای کربلا زدن و حاشیه رفتن و رود درازی ونوحه گرائی کردن در راستای اهداف زالو صفتانه ی خود که با آسمان ریسمان و بافی بهم دنبال می شود دست بر دارند ومخ زنی ودین فروشی و عوامفریبی نکنند. به خصوص در شرایطی که اربعین حسینی هم فرا رسیده است و رژیم تروریستی آخوندی آنچنان در گار انبر فشارتنگ بحران های گوناون داخلی و منطقه ای و جهانی قرار گرفته است که برای عبور و فرار از این شر ایط می بایستبه جای پاسخگوئی به مطالبات مردم ایران، برای فرار در عوض بطور سیستماتیک طرح ها و سناریو وپرونده سازی زنجیره ای علیه ی مجاهدین ساکن شهر اشرف در عراق پیش گیرد .

از سوی دیگر برای زهر چشم گرفتن وترساندن خاتمی و حامیان وی که چرا نامزد ریاست جمهوری خیمه شب بازی دوره ی دهم شده است طرح ترور کردنش را علنی و آشکار شده است . البته به شیوه ی وارونه بیان کردن مبنی بر اینکه چون خاتمی از سوی آمریکا حمایت می شود وچون آمریکا خواهان حضور برنده شدن خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم می باشد و چون حامیان خاتمی هم گرایش به آمریکا دارند و چون آمریکا به این امید دل خوش بسته است که پس از برنده شدن خاتمی غنی سازی اورانیوم متوقف شود و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای منتفی گردد . بنابراین نتیجه گیری شده است که آمریکا طرح کشتتن خاتمی را دارد تا که هزینه ی سنگینی را به نظام تروریستی آخوندی تحمیل کند . ناگفته نماند مبتکر این نظر اکتشافی و تحلیل حوزوی و پاسداری سر بازجو حسین شریعتمداری است که نظرات خود را در یادداشت روز مورخ 24 و نکته و گفت و شنود 26 بهمن در ورق پاره کیهان بیان به معرض نمایش گذاشته شده است و به مخاطبان منتقد خودش هم پیام انتقادی داده است که می بایست به جای انتقاد کردن، از من قدر دانی و تشکر کنید که توانسته ام با شمه تیز اطلاعاتی وامنیتی و پاسداری و بازجوئی و شکنجعه گری و تواب و سناریو وپرونده سازی که دارم این طرح را کشف و علنی کنم و پیرامونش هشدار و اخطار لازم را نیز بیان کرده باشم.

اما اکنون در شریطی که پاسدار دیپلمات محمد حسن کاظمی قمی به عنوان سفیر رژیم تروریستی آخوندی در بغداد است که با حمایت و پشتیبانی سپاه قدس مسئول برنامه ریزی و اقدامات و اعمال تروریستی و ناامن سازی در عراق می باشد . این روز ها نیز فعالانه پشت بسیج هر چه بیشتر اعزام نیرو از ایران به عنوان زوار به عراق و کسیل شدن به کربلاست. همچنین با همآهنگی عوامل رژیم تروریستی در عراق درشرف گردآوری نیروی بیشتر به کربلا ست که به مناسبت اربعین امانم حسین است که ورق پاره ی جمهوری اسلامی حکومتی گزارش آمار حضور 5 میلیون نفر زوار شیعی در روز اربعین در کربلا را بازتاب داده است . برای اینکه با طرح های هدفدار طراحی شده، باید شرایط ناامنی در عراق در بستری حرکت کند یا سوق داده شود تا شاید فضا به سوئی رود د که فضای ملغا کردن توافقنامه ی امنینی میان دولت عراق با آمریکا فراهم گردد و شرایط به قبل از تصویب آن برسد تا که اوضاع به سود عوال رژیم تروریستی آخوندی در عراق تمام شود وشکست انتخابات شورای استانی عراق جبران شود ومانع از تکرار چنین شکستی در انتخاب پارلمانی آینده در عراق گردد.

بنابر این در راستای اهداف ترسیم شده ی فوق می باشد که طلبه پاسدار یاددشت روز نویس پیرامون اربعین گریز به صحرای کربلا زده و تابلوی اهداف طراحی شده خمینی شیاد را دنبال و ترسیم کرده است.

در خاتمه اینکه طلبه پاسدار یادداشت روز نویس پس از مدیحه سرائی محور کربلا کردن ، در ادامه از خمینی شیاد نقل قول کرد ه است که گغته بود همه جا و همه روز کربلا می باشد. بزبان ساده یعنی اینکه می بایست همچون نوار غزه به خاک وخون کشیده شود. بد تر اینکه همه ی دستأورد مبارزان راه آزادی قبل ز انقلاب را بر توی کیسه ی خمینی شیاد ریخته است و وی را عامل عنصر اصلی انقلاب در ایران معرفی کرده است . خیلی بد تر اینکه انقلاب ربوده و به سرقت رفته ودربست منحرف شده را هنوز جزو مردمی ترین انقلاب تاریخ دانسته است . در صور تیکه تذکر داده شد چگونه برای اینکه خاتمی صحنه ی رقابت ریاست جمهوری را ترک کند پروژه و سناریوی ترور برایش تدارک و طراحی شده است که به معنی و مفهوم نمایش عریان واقعی ماهیت نامشروع و ضد مردمی و تغییر نا پذیر بودن رژیم تروریستی آخوندی می باشد که به آن مرحله ای از انقباض و بی اعتمادی نسبت به مردم ناراضی و بی اعتماد شده رسیده است که در راستای جنگ قدرت و ثروت و انحصاری کردن حتی توان تحمل امثال خاتمی و رفسنجانی ها را ندارد.

هوشنگ � بهداد
یکشنبه 27 بهمن ماه سال 1387