گزیده خبرهای 20 مرداد 91 – قسمت-5
امام جمعه تهران : همه دنيا امروز گرفتار گراني و بيكاري است ما این را مقدمه حضور امام زمان مي‌دانيم
لابد این امام زمان که قرار است ظهور کند همان سید علی خامنه ای سنگر نشین منقل و آتش ودود در جماران می باشد .چونکه وی نه اینکه خودش را نماینده ی امام زمان  که گاهی مواقع بالاتر از خدا می داند.
ایسنا : امام جمعه موقت تهران با اشاره به در پیش رو بودن روز قدس اظهار کرد: ان‌شاءالله امسال روز قدس با همه سال‌های گذشته فرق خواهد کرد.حجت‌الاسلام و المسلمين كاظم صديقي در خطبه‌هاي نماز جمعه گفت مردم ما بصيرت كافي را دارند و تحريم‌ها تازگي ندارد؛ چراكه در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر تحريم بر ما آتش مي‌گشودند و حالا تحريم‌ها تشديد شده و فكر مي‌كنند با فشار مي‌توانند ملت به پا خواسته شهيد داده ما را از آرمان‌هاي مقدس خود دور كنند، اما آن‌چه مسلم است اين‌ها فرزندان عاشورايي هستند و فشارها ملت حسيني ما را نوراني‌تر مي‌كند.امروز تمام دنيا گرفتار بحران اقتصادي است.همه دنيا امروز گرفتار گراني و بيكاري است و ما اين را مقدمه حضور امام عصر مي‌دانيم و بوي پيراهن يوسف به مشام مي‌رسد.در جنگ بدون حضور مردم امكان پيروزي وجود نداشت.‌ اين جنگ كه آخرين جنگ تاكتيكي دشمنان است آخرين حربه‌اي است كه مي‌توانند استفاده كنند و ديگر تيري در تركش ندارند و بايد مديريت شود و دولت به ملت اعتماد كند و اقتصاد را به دست مردم بدهد تا رونق اقتصادي و توليد را به عهده بگيرند و با الهام از منشور حكومتي علي به مالك اشتر كه در آن آمده بود اول آباداني ايجاد كنيد و بعد از مردم ماليات بگيريد، كمبودها و امكانات مردم بررسي شود و در نهايت مردم به صحنه‌آورده شوند تا مثل هميشه كه بار را از دوش انقلاب برداشته‌اند اين بار به وظيفه خود عمل كنند.مباحث هسته‌يي، صنعت، جنگ و غيره معجزه‌آسا افتخار ‌آفريدند بايد مورد توجه قرار گيرند و در كنار آن دعاهاي شب‌هاي قدر به ما باعث بركت الهي شود و گره‌هاي كور باز شوند.
تفتیش و بازرسی خانم ها توسط آقایان در دانشگاه تهران
 این اقدام بیش از حد کمدی و مسخره و وارونه در رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی می باشد. برای این  که از یک سو طرح تفکیک جنسیتی دختران در دانشگاه ها اجرا می شود .ولی از طرف دیگر دختران دانشجو از سوی مردها تفتیش وبازرسی می شوند؟
رهسا نیوز: در ادامه ایجاد مزاحمت برای شهروندان، این بار در شب قدر، آقایان حراست دانشگاه تهران، خانم‌ها را هم بازرسی کردند که موجب نارضایتی و اعتراض خانواده ها شد.به گزارش قاصدنیوز، خانواده هایی که در شبهای قدر امسال برای مراسم احیا به مسجد دانشگاه تهران رفته‌اند، با اقدامی عجیب از سوی حراست دانشگاه تهران مواجه شده اند.تا جایی که شرکت‌کنندگان ثابت مراسم‌های دانشگاه تهران به یاد دارند، در طول سالهای گذشته، مبادی ورودی دانشگاه تهران شاهد تفتیش و بازرسی نبوده است اما در سال جاری در شبهای ۱۹ و ۲۱ ماه مبارک رمضان، ماموران حراست دانشگاه تهران، به یکباره اقدام به تفتیش خانواده‌های شرکت کننده (آقایان و خانم‌ها و حتی کودکان) در این مراسم نموده انداین گزارش می افزاید: اگرچه این تفتیش با دستگاه‌های دستی الکترونیکی انجام می شود، اما نکته قابل توجه آن است که خانم‌ها هم در مبادی ورودی دانشگاه تهران توسط آقایان بازرسی می شوند؛ به این شکل که مامور مرد حراست دانشگاه، راکت الکترونیکی خود را دور تا دور بدن زنان حرکت می دهد و در صورت به صدا درآمدن آژیر آن، باید کیف یا وسایل شخصی خانم‌ها را مورد بازرسی ریزتر قرار دهد!این اقدام در ۲ شب قدر گذشته سال جاری مورد اعتراض برخی خانواده‌های شرکت‌کننده در این مراسم قرار گرفته است اما دانشگاه تهران تاکنون توضیح خاصی درباره علت این اقدام عجیب ارائه نداده است.
چشم دوختن به کوسه که گویا دیگر نه شکارچی نیست ، بلکه میانه بازی است که می تواند نقش پل عبور برای فرصت طلبان شناور را فراهم کند .غافل از آنکه چشم به وی  دوختن  در اصل شر ط بندی بر سر اسب شل  می باشد  نتیجه تهاجم طرف مقابل را در بر دارد که از سوی آخوند جعفر شجونی بیان می شود یا بسویش رفسنجانی کیش داده می شود .
مديرسايت نيمه تعطيل حلقه لندن مي گويد بايد از اختلافات اصولگرايان نهايت استفاده را كرد.محسن كديور در گفت وگو با سايت بامداد خبر گفت: ما امروز بايد از تضادهايي كه بين اصولگرايان است به نحو بهينه استفاده كنيم. افرادي هستند در ميانه؛ امثال آقاي هاشمي رفسنجاني كه در مجموع تواني دارند و بايد از توان آن ها هم به نفع جنبش سود برد. اصلاح طلبان كه نيروي قابل توجهي هستند و در مجموع به نفع دموكراسي خواهي پيش مي روند و ياور جنبش سبز هستند.وي درباره تقابل ايجاد شده ميان دو گروه موسوم به اصلاح طلبان و سبز گفت: بين اينها تفاوت خط مشي هست اما تقابل و جدايي نيست. آقاي خاتمي يكي از سرمايه هاي ماست. توان و سليقه و ضعف هاي او هم مشخص است. علي رغم تفاوت روش و برخي انتقادات جدي به ايشان، نمي توانيم منكر حمايت هاي وي از روند جنبش سبز باشيم. منتها ايشان را بايد در حدي كه هست، با محدوديت ها و سلائق ويژه اش در نظر داشت. از توانش همان گونه كه هست به نفع جنبش استفاده كرد. قرار نيست همه مثل هم باشيم.كديور درباره شعار نه غزه نه لبنان فتنه گران در سال 88 گفت: من به لحاظ نظري اين شعار را نادرست مي دانسته و مي دانم. در اينجا دو مطلب با هم خلط شده است. اول اينكه چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است... مطلب دوم محكوم كردن آرمان فلسطين و دفاع ضمني از اسرائيل است، به اين توجيه كه دفاع از مبارزات مردم مظلوم فلسطين كاري عبث و به تعويق انداختن صلح خاورميانه است. چون ما با جمهوري اسلامي مخالفيم، اسرائيل هم با آن مخالف است، پس ما و اسرائيل در جبهه مشتركي هستيم و نبايد عليه هم سنگر خود سخني بگوييم. اين تحليل نادرست، خلاف واقع، خلاف اخلاق و خلاف منافع ملي ايران است.عضو تيم از هم گسيخته مهاجراني در حلقه لندن همچنين مدعي شد «در تفكر ايدئولوژيك، منافع ملي اولويت ندارد»، كديور خواستار دموكراسي سكولار شد.اظهارات كديور در حالي است كه شيمون پرز و نتانياهو بارها در بحبوحه فتنه اعلام كردند سبزها به نيابت از اسرائيل با ايران مي جنگند و سرمايه بزرگ اين رژيم محسوب مي شوند. با اين وصف كديور و دوستانش بايد توضيح بدهند كه چرا عملكرد آنها عينا با منافع رژيم اشغالگر و جنايتكار صهيونيست منطبق شده بود؟ و اگر دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطين را مورد تخطئه قرار مي دهند، درباره نوكري علني رژيم صهيونيستي چه بايد گفت؟ همچنين طرح ادعاي «چراغي كه به خانه رواست...» از چند لحاظ غلط است. اول اينكه علت هاي مبارزه منطقه نظير مردم فلسطين و حزب الله لبنان، جور ما را در مقابله با افزون طلبي و تعديگري صهيونيسم بين الملل مي كشند و در واقع مبارزه آنها منطبق با منافع ملي ما هم هست. ثانيا منطق پيامبر اسلام(ص) و امير مومنان(ع) منطق دفاع از مظلوم در برابر ظالم است و بايد ديد امثال آقاي كديور بر مبناي كدام دستگاه استنتاج و استدلال ارزيابي مي كنند كه خروجي تحليلي و قضاوت آنها به نفع جباران و مستكبران و اشغالگران تمام مي شود؟!كديور از جمله كساني بود كه به خاطر نفاق و التقاط مذهبي جوايزي را از آمريكايي ها دريافت كرد.
عجب محیط بانی که خودش به جای شکار مورد هدف شکارچیان واقع شده است؟!
همدان- خبرنگاركيهان:پيكر محيط بان منطقه «لشگر در» ملاير بر روي دستان مردم اين شهرستان تشييع شد.محيط بان «عبدالله ياري» كه در منطقه حفاظت شده «لشگر در» شهرستان ملاير انجام وظيفه مي كرد، حين مقابله با 3 تن از شكارچيان غيرمجاز، مورد اصابت گلوله اسلحه يكي از شكارچيان قرار گرفت و پس از انتقال به بيمارستان، به دليل شدت جراحت وارده، رگذشت.پيكر مرحوم «ياري» با حضور گسترده مردم از ميدان امام خميني(ره) تا ميدان آزادگان ملاير تشييع و در قطعه شهداي بهشت هاجر اين شهر به خاك سپرده شد.عاملان اين جنايت كه 3 نفر بودند، ساعاتي پس از حادثه توسط ماموران انتظامي ملاير دستگير شدند.
 جایگاه ورزش به ویژه زنان در رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی این چنین است که در همدان با ادا و اطوارهای ارتجاعی و زن ستیزانه مضحک به استقبال کسی رفتند که به دلیل اینکه مدال کسب شده قهرمانی باشد که کسب ناشده است ، بلکه  ساندیس خوران به  استقبال تیراندازی  نرفتند که حجاب داشته است . یعنی برای حجاب جمع شده وذوق کرده است .برای همین است که علی آبادی گفته است اگر المپیک مردانه بود رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی در رده بند هفتم می شد .
همدان- خبرنگاركيهان:بانوي تيرانداز همداني و عضو كاروان اعزامي به المپيك لندن، مورد استقبال مردم و مسئولان همداني قرار گرفت.«مه لقا جام بزرگ» در ايام حضور در رقابت هاي المپيك لندن با حجاب كامل و استفاده از چادر در همه صحنه ها حضور يافت و موجب تحسين همگان شد.اين بانوي تيرانداز همداني در رشته تفنگ 50 متر سه وضعيت به مقام چهاردهم دست يافت اما رعايت حجاب كامل از وي يك قهرمان واقعي نزد مردم ايران و بويژه مردم استان همدان ساخت و به همين مناسبت هنگام بازگشت از رقابت هاي المپيك لندن، از سوي جمع كثيري از مسئولان، ورزش دوستان و بسيجيان ورزشكار استقبال شاياني از وي به عمل آمد.در حاشيه اين مراسم، سيدعبدي افتخاري مديركل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اين بانوي تيرانداز همداني، 2 سال پيش اولين سهميه المپيك را براي كشورمان به ارمغان آورد و به عنوان اولين تجربه، حضور خوبي در المپيك داشت.مه لقا جام بزرگ عضو تيم ملي تيراندازي اعزامي به المپيك لندن نيز در اين مراسم، گفت: اين اولين تجربه المپيكي من بود كه از آن براي مسابقات بعدي استفاده خواهم كرد.وي حجاب را متعلق به خود دانست و يادآور شد: حجاب من محدوديت و تاثير منفي بر بازي ام نداشت البته نمي توان گفت كه سخت نيست اما خوشحالم كه نماينده خوبي براي كشورم بودم و حفظ حجاب من تعجب تيراندازان و رسانه ها و مردم را برمي انگيخت.