دامادی در گفت‌و‌گو با فارس:احتمال افزایش موافقان سوال از رئیس جمهور تا 110 نفر/93 امضا ثبت شده است. خبرگزاری فارس: مسئول جمع‌آورای امضا برای سوال از رییس جمهور گفت: در حال حاضر 93 امضا پای این طرح وجود دارد که احتمال می‌رود این تعداد به بیش از 110 امضا افزایش پیدا کند. 17 مهر-91
 توطئه  و صف آرایی حامیان ولی فقیه وپاسداران کودتا گر علیه ی رئیس جمهور همچنان رو به فزونی است . زیرا که پس از سفر رئیس جمهور به نیویورک که برای حضور وسخنرانی  در مجمعع مومی سالانه  سازمان  ملل  بود در حاشیه آن احمدی نژاد پیشنهاد مذاکره با آمریکا  داد که از سوی اوباما مورد قبول واقع نشد. همزمان با این پیشنهاد در داخل کشور بطور موازی دو اقدام علیه احمدی نژاد تدارک و انجام شد . ابتدا علی ا کبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور ومدیر عامل خبر گزاری دولتی ایرنا بازداشت و به زندان اوین منتقل شد . آنگاه موج انتقادات مطبوعاتی و بازار مکاره و... علیه احمدی نژاد دنبال شد که چرا پایش را توی کفش ولی فقیه کرده است .چون موضوع مذاکره با آمریکا فقط بر عهده رهبر ونه مسئول دیگر است . البته چاشنی این انتقاد در بازار مکاره سئوال انتقادی  پیرامون تعداد نفرات همراه وی نیز مطرح شد که هزینه سفر اینان چگونه تأمین شده است؟ تا اینکه پس از بازگشت احمدی نژاد از آمریکا وی در کنفرانس خبری اشاره به ر بط داشتن تحریم ها با افزایش قیمت ارز و دلار وسکه طلا کرد. البته اعتراف وی خلاف ادعای رهبر بود که مدعیست تحریم ها ربطی به گرانی ها ندارد . برای همین روز بعد از این کنفرانس خبری رئیس جمهور رهبر در دیدار ترتیب داده شده با نخبگان جواب دندان شکن وتحقیر و تهدید آمیز به احمدی نژاد داد و از موضع نماینده وسخنگوی ملت تأکید کرد که تحریم ها ربطی به گرانی وافزایش قیمت ارز ندارد چون 33 سال است که تحریم ها ادامه داشته است . در ادامه توطئه و تهدید علیه  احمدی نژادازطریق آخوندهای آلت دست رهبر در نماز جمعه های سراسر کشور در سنفونی انتقادی مشترک علیه رئیس جمهور با پسوند عدم دبیر ومدیریت نواختند . اکنون در ادامه فشار گاز انبری دو برادران لاریجانی در دستگاه فاسد قضاییه وبازار مکاره علیه رئیس جمهور طرح سئوال از  رئیس جمهور از سوی بازار مکاره دنبال شده است . یعنی مشابه توطئه ای  است که خمینی شیاد با بنی صدر از طریق بازار مکاره  پیگیری کرد که حال علیه احمدی نژاد طراحی شده است . با این تفاوت نه خامنه ای خمینی شیاد است ونه شرایط کنونی مشابه شرایط 60 می باشد ونه احمدی نژاد همچون بنی صدر است . برای اینکه گفته شده است یک سوم اعضای بازار مکاره موافق طرح سئوال از رئیس جمهور هستند که  اذعان شده اگر زور زده شود به 110 نفر از ذوب شدگان در ولایت فقیه وگماشتگان وغلامکان پاسداران کودتاگر واطلاعاتی وامنیای وحوزوی های  بازار مکاره افزایش می یابد. بدون شک این تلاش مذبوحانه یا توطئه دو نهاد وب یت رهبری علیه رئیس جمهور تا وانمود شود تنها عامل ومسبب تورم وگرانی وبیکاری وفقر رئیس جمهور است و رهبر ودستگاه فاسد قضاییه و بازار مکاره و پاسداران کودتاگر نقشی ندارند محال است که مردم قانع شوند وبه پذیرند .زیرا که مردم می دانند پروژه هسته ای چگونه  چندین سال است که تبدیل به حرف اول وآخرر هبر و پاسداران وسایر نهاد شده است و کدام نهادهای حکومتی همراه با رهبر از آن دفاع وحمایت می کنند؟ همانگونه که مردم می دانند که این پروژه چقدر در آمد نفت را بلعیده وهمچنان می بلعد. چونکه شک ندارند تحریم ها که نقش زیادی در تورم وگرانی وفقر وبیکاری و رشد واردات و وابستگی و ورشکستگی اقتصاد کشور شده است مرتبط با پروژه  ی هسته ای واهداف نظامی آن می باشد ؟
محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به طرح سوال از رییس جمهور که از سوی نمایندگان مدتی است کلید خورده‌،اظهار داشت: طرح سوال از رییس جمهور هم اینک دارای 93 امضا است که احتمال می‌دهیم به بیش از 110 امضا افزایش پیدا کند.وی افزود: اگر موضوع آشفتگی بازار و ارز در جریان نبود هیچگاه این سوال را مطرح نمی‌کردیم.پیش از این نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس 80 امضا را به عنوان آخرین آمار از افرادی که خواستار سوال از رئیس جمهور می‌باشند اعلام کرده بود.تاکید می‌شود سئوال از رئیس جمهور نیازمند 74 امضا بود که باتوجه به تعداد امضاهای دریافتی احتمال ارائه این طرح در جلسه چهارشنبه به هیئت رئیسه مجلس وجود دارد.