لاشخورها (گفت و شنود)
گفتم : پس چیست دلیل آشفته بازار؟ صعودقیمت ارز مردم می دهد آزار
گفت : سربازجوی رذل  بد کردار ، گفته چگونه از دانش آموز سئوال کرد آموزگار؟
به غیر از اکسیژن چه هست در هوا ؟ گفت کرکس ولاشخو رکه باهم می کنند دعوا
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: ويكتوريا نولند، سخنگوي وزارت خارجه آمريكا با ابراز خوشحالي از افزايش جهشي قيمت دلار در ايران اين افزايش را نشانه موثر بودن تحريم ها دانست.
گفت: ولي «بروس ريدل» كارشناس بلندپايه سازمان «سيا» در مصاحبه با شبكه «اي بي سي» گفته است، نوسانات بازار ارز در ايران نتيجه يك پروژه امنيتي- اطلاعاتي براي فشار بر اقتصاد ايران است.
گفتم: اگر افزايش قيمت ارز نتيجه تحريم ها بود نبايد اين افزايش در فاصله چند روز و به صورت جهشي صورت پذيرد و اين حالت نشان مي دهد كه دست اخلالگران در ميان است.
گفت: اتفاقا «ريچارد كلارك» هم با تاييد نظر «بروس ريدل» اثر تحريم ها در آشفتگي بازار ارز را رد كرده و آن را نتيجه اخلال دانسته است.
گفتم: آموزگاري از دانش آموزش پرسيد؛ غير از اكسيژن چه چيزهايي در هوا وجود دارد؟ دانش آموز گفت؛ آقا اجازه! كلاغ، مگس، پشه، لاشخور، جغد و...!
گفت : سربازجوی منفور دلقک ،  ثابت کرده که هست  مترسک
دهان گشوده پاره کرده خشتک ، تاگویدحرفه ایست در زدن جفتک ،
گفتم : مگر این سربازجوی منفور؟ خود سازی کرده با منقل و وافور
تا نشئه شود خود را کند ریشخند ، تواند ریش خود را به زند به گند؟
گفت : پیرامون افزایش قیمت ارز، نقل قول کرده از نظرات برون مرز
تا با دم بریده  و شاخ  شکسته ای ، گوید ربط نداره به پروژه  هسته ای
چون  در دفاع از آن گفته بود رهبر ، تحریم هادر افزایش گرانی نداره اثر
گفتم : پس چیست دلیل آشفته بازار؟ صعودقیمت ارز مردم می دهد آزار
گفت : سربازجوی رذل  بد کردار ، گفته چگونه از دانش آموز سئوال کرد آموزگار؟
به غیر از اکسیژن چه هست در هوا ؟ گفت کرکس ولاشخو رکه باهم می کنند دعوا