گزیده خبرهای 19 مهر- 91
در جلسه عصر کمیسیون عمران مجلس وزیر راه و شهرسازی نیامد/ نمایندگان سوالشان را یک هفته عقب انداختند.خبرگزاری فارس: رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سؤال نمایندگان، سیداحمدرضا دستغیب و الیاس نادران به کمیسیون نیامد و نمایندگان نیز طبق آیین‌نامه سؤالات خود را یک هفته به تأخیر انداختند.
 
 بدون شک فشار های زنجیره ای که از سوی بازار مکاره برروی رئیس جمهور ودولت وارد می شود .فرمایشی ونمایشی ا ز سوی رهبر ووپاسداران کودتاگر می باشد . زیرا که احمدی نژاد باید هزینه ی افشاگری ربط داشتن تحریم ها باا فزایش قیمت ارز را به پردازد که در کنفرانس خبری خود به آن اشاره نمود . از سوی دیگر مرتبط به برگزاری نمایش خیمه شب بازی ریاست جمهوری دوره یازدهم دارد . برای همین ترجیح بند نوحه  اعضای بازار مکاره دکوری وفرمایشی  جمع آوری امضاء برای استیضاع وزاری کابینه احمدی نژاد شده است . البته رئیس جمهور هم این سناریو سازی علیه دولتش را می داند. برای همین است که   رئیس کمیسیون عمران بازار مکاره گفته است  وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سؤال نمایندگان، سیداحمدرضا دستغیب و الیاس نادران به کمیسیون نیامد و نمایندگان نیز سؤالات خود را یک هفته به تأخیر انداختند.
علی اکبر آقایی نماینده مردم سلماس و رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه عصر امروز (سه شنبه) کمیسیون متبوعش اظهار داشت: سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در مورد عملکرد نیروی انتظامی و سردار مؤمنی فرمانده حمل و نقل گزارشی را در مورد ترافیک کشور به کمیسیون عمران مجلس ارائه کردند.وی افزود: افندی‌زاده ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاون وزیر راه و شهرسازی گزارشی را در مورد این سازمان در کمیسیون عمران قرائت کرد.رئیس کمیسیون عمران مجلس در پایان گفت: وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سؤال نمایندگان، سیداحمدرضا دستغیب و الیاس نادران به کمیسیون نیامد و نمایندگان نیز سؤالات خود را یک هفته به تأخیر انداختند.
رييس سازمان بسيج: منكرين ولايت يا عقل ندارند و يا مغرض و دشمن هستند
باز این سردار بسیجی مشنگ محمد رضا نقدی عراقی جلوی آینه و با خودش درد و  دل  کرده و سفره دلش را باز کرده وفرافکنی کرده است .زیرا که ماهیت رهبر و حامیان وپیرو انش را رو کرده است.
ایسنا : رييس سازمان بسيج مستضعفين ، منشاء همه بدبختي هاي بشر را دوري از حقيقت ولايت و نپذيرفتن آن دانست.محمد رضا نقدي كه در همايش غدير سخن مي‌گفت، افزود: پيامبر اعظم وصيت نمودند كه واقعه غدير را حاضران به غايبان و آيندگان و پدران به فرزندان بازگو كنند، اما به اين وصيت پيامبر به خوبي عمل نكرديم. (فقط شیعیان که در اقلیت هستند به  واقعه غدير اعتقاد دارند. )نقدي با تشكر از سازمان اردويي و راهيان نور بسيج تصريح كرد: نمايش بازسازي اين واقعه سال گذشته در 70 شهر كشور اجرا شده و امسال 100 شهر به صورت داوطلبانه (!) اين واقعه را بازسازي مي كنند.رييس سازمان بسيج مستضعفين افزود: خدايي ترين فرد روي زمين بايد حكم الهي را اجرا نمايد. يعني كسي كه بهترين صفات الهي در وجودش تجلي يافته است.وي با اشاره به كتاب ولايت فقيه خميني گفت: ولايت فقيه از بديهيات است كه تصور آن موجب تصديق مي گردد، اما برخي همين امر بديهي را مي خواهند رد كنند كه يا جاهل هستند يا مغرض.وي ولايت امام علي عليه السلام را بديهي ترين مسئله دانست (!) و خاطر نشان كرد: منكرين ولايت يا عقل ندارند و يا مغرض و دشمن هستند و منشا همه بدبختي هاي بشر نيز دوري از حقيقت ولايت و نپذيرفتن آن است.نقدي با اشاره به رسالت بسيج در اين امر گفت: اگر بتوانيم حقيقت ولايت را به بشريت نشان دهيم بزرگترين خدمت را به بشر كرده ايم كه بازسازي صحنه غدير از مصاديق آن است.
ادامه بازداشت ۴ نفر از مسوولان روزنامه «مغرب»
دستگاه فاسد وتبعیض آمیز قضاییه با همکاری وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد برای اثبات ادعای پوچ ووارونه ایران امن و آزاد ترین کشور جهانست دست به بازداشت مسئولان روزنامه زده اند.
سردبیر روزنامه‌ی مغرب با اظهار بی‌اطلاعی نسبت به اتهامات مطروحه علیه «محمد مهدی امامی ناصری» مدیرمسوول این روزنامه تاکید کرد که مجموعا ۴ نفر از مسوولان «مغرب» در بازداشت هستند.امیر موسی کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت امامی ناصری و اتهامات وی گفت: مدیرمسوول روزنامه مغرب به مدت یک هفته است که در زندان اوین در بازداشت به سر می‌برد و ما کماکان از وضعیت و اتهامات مطروحه نسبت به وی بی‌اطلاع هستیم.وی ادامه داد: سه نفر دیگر از پرسنل اداری روزنامه از جمله مدیر مالی، مدیر روابط عمومی و قائم مقام مدیر مسوول روزنامه نیز به همراه آقای ناصری امامی بازداشت شده‌اند که هیچ اطلاعی از اتهام آنها نیز در دست نیست.ماموران دادستانی تهران عصر روز دوشنبه -۱۰ مهرماه - با حضور در روزنامه‌ مغرب به بازرسی و مذاکره با مدیر مسوول این روزنامه پرداختند که این بازجویی‌ها در نهایت به بازداشت وی منجر شد.
کشف بمب در پارکینگ مقبره خمینی
چقدر بنیانگذار رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف منفوراست که با وجود حفاظت و مراقبت شدید که از مقبره اش که می شود پس از کارهای دیگری که بر سر گورش  می شود اکنون فرمانده نیروی انتظامی  گزارش داده است که در پارکینگ قبر وی بمب کشف شده است؟
مهر: فرمانده نیروی انتظامی گفت: موضوع کشف بمب در پارکینگ قبر مینی  در حال برسی است. سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح دوشنبه در حاشیه دیدار با سفرا، کارداران و وابستگان نظامی مستقر در ایران در جمع خبرنگاران در مورد کشف بمب در پارکینگ شماره یک حرم حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: وظیفه حراست و تامین امنیت حرم امام و آستان قدس بر عهده تولیت و سایر نیروها است اما ما نیز در این زمینه با آنها همکاری می‌کنیم. موضوع کشف بمب نیز هم اکنون در حال پیگیری است که به زودی در این مورد اطلاع رسانی می‌شود. 
رئیس پلیس تهران: پلیس از این پس به کیف قاپان شلیک می کند
 بدون آنکه گفته شود ریشه وعلت قاپ زدن کیف چیست ؟  ولی در عوض بدلیل  نگراننی شدید که از خیزش و قیام های اعتراضی  وجود د ارد . بنابراین است برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه فرمان شلیک یا کشتن مردم معترض با ترفند کیف قاپ داده شده است .یعنی  مجوز شلیک  و آدم کشی به نیروی انتظامی  با بهانه  کیف قاپان داده ده است که به وضوح  نشان از وحشت بالای جو نا رضایتی عمومی می باشد
سردار حسین ساجدی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت : طرح برخورد با کیف قاپان از الویت های مهم پلیس تهران به خصوص در طرح امنیت محله محور است. ماموران با گشت در اطراف مراکز خرید و بانک ها به این دسته از مجرمان اجازه فعالیت مجرمانه نمی دهند و در صورت مشاهده به شدت با آنها برخورد می کنند.وی افزود: ماموران پلیس در صورت مشاهده کیف قاپان در حین سرقت ، به آنها اخطار می دهند و در صورت فرار دزدان با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سوی سارقان شلیک خواهند کرد. به طوری که در شبکه سارقان کیف قاپ که هفته گذشته از سوی پلیس آگاهی منهدم شد چهار نفر از دزدان هنگام فرار با شلیک ماموران زمینگیر و دستگیر شدند.فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: نکته جالب اینکه اغلب این کیف قاپان مدتی پس از دستگیری از سوی پلیس دوباره به این جرم رو آورده و دستگیر می شوند. پلیس آگاهی سال گذشته اعضای یک شبکه کیف قاپی را در تهران دستگیر کرد که امسال نیز در جریان انهدام شبکه بزرگ کیف قاپی تعدادی از افراد دستگیر شده سال گذشته نیز در این باند فعالیت داشتند.وی در پایان تاکید کرد، پلیس با برهم زنندگان امنیت شهروندان به طور قاطع برخورد می کند و در شش ماهه دوم امسال نیز برخورد با اراذل و اوباش، سرقتها و مواد فروشان خرد و کلان جزو اولویتهای پلیس است.