گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 22 خرداد 91
عاشق ! (گفت و شنود)
گفتم : برای چه سربازجوی زندان اوین؟ به بیماری هاری مبتلا شده این چنین
چون خیلی بد تر از خبرگزاری فارس ،علیه رقیب مغلوب میکنه  هی پارس
گفت : چون سربازجوی از انسانیت جدا ، روزی داشته درد و دل می کرده با خدا
گفته میدونم خیر منو می خواهی با سعادت ،اما من عاشق دیگری ام، به وی کردم عادت
گفت: آقاي دعايي براي آقاي خاتمي جشن تولد گرفته و خطاب به او مي گويد؛ «آقاي خاتمي حجت دينداري خيلي از ماها هستند.»
گفتم: يعني همكاري با دشمنان و ائتلاف با بهايي ها و منافقين و ماركسيست ها و سلطنت طلب ها و اهانت به عاشوراي حسيني(ع) و پاره كردن عكس حضرت امام(ره) و شعار به نفع اسرائيل و آمريكا و آتش زدن مسجد و حمله به بسيج و... در جريان فتنه 88 نشانه دينداري است؟!
گفت: چه عرض كنم؟! معلوم نيست كدام دين منظور ايشان بوده است!
گفتم: طرف مي گفت خدايا! مي دونم خير و سعادت منو مي خواي و منو دوست داري، ولي من عاشق يكي ديگه هستم!
 گفت : سربازجوی پست و رذل و عوضی ، چون از اقدامات رقیب هست ناراضی
دست زده به اتهام زنی وسناریوسازی ،  تا علیه ی رقیب داده باشه تخته گازی
گفتم : باز علیه که سر بازجو کرده قیامی؟چگونه به مخاطب خودش داده است پیامی؟
گفت : سربازجوی رذل پرونده ساز ، علیه ی خاتمی کوک کرده ساز
چرا برای  تولدش پیام داده دعایی؟  گفته تو حجت دینداری مایی
زنجیر وار اتهامات کرده ردیف ، طوریکه به کنج رینگ برده حریف
هرچه خواسته سربازجوی جنایتکار ،  اتهام علیه ی خاتمی کرده بار
چرا دعایی گفته وی هست دیندار؟ پس پاچه اش گرفته این پاسدار
گفتم : برای چه سربازجوی زندان اوین؟ به بیماری هاری مبتلا شده این چنین
چون خیلی بد تر از خبرگزاری فارس ،علیه رقیب مغلوب میکنه  هی پارس
گفت : چون سربازجوی از انسانیت جدا ، روزی داشته درد و دل می کرده با خدا
گفته میدونم خیر منو می خواهی با سعادت ،اما من عاشق دیگری ام، به وی کردم عادت