حمایت بغداد از طرح آتش‌بس «اخضر ابراهیمی» 28 مهر 91



حمایت بغداد از طرح آتش‌بس «اخضر ابراهیمی» در سوریه خبرگزاری فارس: دولت عراق از طرح آتش‌بس فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه در عید قربان، حمایت و بر ضرورت حمایت طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای از آن تاکید کرد. 28 مهر-91 
دیگر ابهامی باقی نمانده است که نقش نوری مالکی مزدور ودست نشانده نخست وزیر عراق چیزی بیش از عنتری نیست که در خدمت لوطی اش در جماران می باشد که هر زمان به وی نیاز می باشد می بایست بفرمان لوطی وارد صحنه شود واجرای نقش نمایش دادن جای دوست ودشمن را ایفا نماید . برای همین است که رژیم وحشت زده بانکدار تروریست جهانی نا مشروع  ونا متعارف ایران بدلیل  اینکه موقعیت هم پیمانش بشاراسد دیکتاتور جنایتکارر ئیس جمهور سوریه بحرانی وخطری شده است . تلاش می کند تا برایش وقت کشی کند تا سقوط وی به تأخیر بی افتد .بنابراین از یک سو اخضر ابراهیمی را به تهران کشانیده تا پیام  پیشنهاد یک روزه آتش بس به مناسبت عید قربان را منتقل کند . از سوی دیگر  عنتر بغداد را  مجبور کرده است تا که اعلام حمایت از این پیشنهاد آتش بس بی کند .در صورتی که خودش در عید قربان صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق را به فجیع ترین شیوه ضد انسانی بر دار کشید. نا گفته نماند با تصویر کمدی وعصبی که خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  از این عنتر بغداد بازتاب داده شده نشان می دهد که لوطی زیاد از دست عنترش خشنود نیست یا رضایت ندارد ، چونکه با فشار و تهدید آمریکا   مجبور شد تا آسمان عراق را به روی پرواز هواپیماهای حامل سلاح از تهران به دمشق  ممنوع کند .
به گزارش فارس، دفتر نخست‌وزیری عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت عراق از طرح فرستاده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب به سوریه مبنی بر اعلام آتش‌بس میان طرف‌های درگیر و توقف خونریزی در این کشور در عید قربان حمایت می‌کند.در بیانیه دفتر «نوری المالکی» آمده است: ما بار دیگر از تمامی طرف‌ها می‌خواهیم که به این آتش‌بس پایبند باشند و به خشونت برای همیشه پایان دهند و به راهکارهای مسالمت‌آمیز روی آورند.در ادامه این بیانیه آمده است: ما از تمامی طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای می‌خواهیم که از این طرح ابتکاری حمایت کنند تا طرف‌های درگیر نیز به ترک خشونت و روی آوردن به راهکار سیاسی و دایمی روی آورند.«اخضر الابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب در سفر منطقه‌ای و عربی خود، در بیروت پیشنهاد داد که در عید قربان، میان طرف‌های درگیر در سوریه آتش‌بس صورت گیرد.