گاز (گفت و شنود)



گاز (گفت و شنود)
گفتم : چرا سربازجو دست زده به آزمایش؟ علیه ی اتحادیه اروپا مانور داده با رزمایش
گفت :  سربازجوی شکنجه گر زندان ،میگه پیرشده  از دست بداده دندان
جای گاز گرفتن  خوابیده میکنه پارس ،همسو شده  با خبرگزاری فارس
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: اتحاديه اروپا تحريم هاي ديگري را عليه ايران تصويب كرد.
گفت: مثلا چي؟!
گفتم: اعلام كرده اند كه كشورهاي اروپايي از خريد گاز ايران خودداري مي كنند.
گفت: اولا كه به جهنم. ثانيا؛ اصلا كشورهاي اروپايي از ايران گاز نمي خريدند كه حالا خريد آن را تحريم كرده اند!
گفتم: البته به قول جرج بوش، اروپا خيلي پير شده است.
گفت: مرد حسابي! پير شدن اروپا چه ربطي به تحريم خريد گاز ايران دارد؟!
گفتم: خب! پير شده دندان هاش ريخته و فقط پارس مي كنه ولي ديگه نمي تونه مثل سابق گاز بگيره!
گفت : لوداده سرباز جوی پرونده ساز  ،پیرشده وبی دندون، نمیتونه بگیره گاز
گفتم : برای چه  با گفتمان  لمپنی؟ سربازجو به خودش زده تو دهنی
گفت : چون سر بازجوی درازگوش ، علیه ی اتحادیه اروپا آورده جوش
چرا به جای درمان  درد شود طبیب؟ تحریم خریدگاز ازایران کرده تصویب
البته ادامه داده است سربازجو ،اروپا گاز نمی خره اما از دگرسو
تحریم ها را داده است افزایش ، تا سربازجو کینه اش دهد نمایش
گفتم : چرا سربازجو دست زده به آزمایش؟ علیه ی اتحادیه اروپا مانور داده با رزمایش
گفت :  سربازجوی شکنجه گر زندان ،میگه پیرشده  از دست بداده دندان
جای گاز گرفتن  خوابیده میکنه پارس ،همسو شده  با خبرگزاری فارس