یک معمای بی جواب مانده  اینان چه معجونی توی رگ می زنند که چنین توی عالم خلسأ فرو می روند و رؤیایی می شوند که بآسانی  می توانند ادعاهای منار وگنجشکی کنند؟
تصاویر فرمانده ناجا وهمکارانش :ایران در امن‌ترین شرایط ممکن قرار دارد.خبرگزاری فارس: فرمانده ناجا با اشاره به اینکه هماکنون امنیت در تمامی نقاط کشور برقرار است و حتی نقاط مرزی در آرامش بسر می‌برند، گفت: مناطقی به نام ناامن نداریم و این مهم با تلاش سپاه، وزارت اطلاعات و ناجا محقق شده است. 13مهر 91 .     
اگر کسی تصور می کند در رژیم مشنگ ستان و نشئه بازار وهذیان گویان خبره در طنز گویی به سبک گنجشک و منار نوبرانه است وفقط شامل حال رهبر و رئیس جمهور وملاحسنی می شود . باید گفت که سخت در اشتباه است .برای اینکه در 33 سال گذشته این پدیده رشد ونمو کرده است . طوریکه در مورد این صنعت نه همه گیر و خودکفا شده است بلکه تولید انبوه موجب مازاد نیاز شده است . برای همین است که هر مشنگ برای اینکه روی دست مشنگ دیگر بلند شود واستعداد وصلاحیت مشنگ بودنش را ثابت کندتلاش می کند جوک یا هذیان گویی گنده وکلفت تر ی کند. بنابراین اگر بسیجی مشنگ محمدرضا نقدی با سردار بسیجی حسن فیرز آبادی رقابت می کند و زور می زند سور به مشنگ پاسدار رستم قاسمی وزیر نفت بزند و اگر پاسدار رستم در مشنگ گویی کورس با پاسدار رادان معاون فرمانده ناجا احمدی مقدم در مشنگ گویی گذاشته است. اکنون رئیس وی احمدی مقدم  رقابت جدی نه  با جانشین خود داره که رودست به احمدی نژاد رئیس جمهور زده است . زیرا هنوز طنین فریاد شعار اعتراضی روز گذشته بازاریان ومردم م معترض  مرگ بر دیکتاتور و سوریه را رها کن فکری به حال مکن  بازاری با غیرت حمایت حمایت تهران در گوش ها  طنین انداز است که وی مکمل ادعای  ایران امن وآزادترین کشور جهان است در جمع همکارانش ونوه خمینی شیاد سیدحسن  ادعای کمدی و وارونه کرده است "ایران در امن‌ترین شرایط ممکن قرار دارد " البته جای ابهام برای دلیل اینگونه ادعای وارونه کردن نیست چون 33 سال است که تولید و تکرار می شود جز اینکه یک معمای بی جواب مانده که این است اینان چه معجونی توی رگ می زنند که چنین توی عالم خلسأ فرو می روند و رؤیایی می شوند که به آسانی می توانند اینگونه  ادعاهای منار وگنجشکی  کنند؟
 
 
 
 
  
سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام(ره) گفت: امام خمینی(ره) مسیری را برای ما تبیین کردند که هر کدام از کارکنان ناجا و در مجموع نیروی انتظامی باید در آن حرکت کند و در مسیر خدمت‌رسانی و گسترش نظم و انضباط عمل کند.وی ادامه داد: 34 سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و ناجا در چشم‌انداز پیشرفت 20ساله خود باید به این نقطه برسد که سازمانی شایسته، بایسته و مردم‌مدار باشد.این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:‌ نیروی انتظامی باید به الگویی برای دیگر ملل جهان تبدیل شود و این از وظایفی است که باید برای رسیدن به آن تلاش‌های مضاعفی داشته باشیم که بر همین اساس برنامه‌های پنج ساله در دستور کار است.فرمانده ناجا با بیان اینکه امسال امن‌ترین سال در کشور بود، گفت: این صحبت براساس حقایق، آمار و احساس امنیت مردم است. این در شرایطی است که پیرامون کشور کانونهای بی‌ثبات، کانونهای تولید کننده مواد مخدر، حضور بیگانگان، سرویس‌های اطلاعات غرب و تهدیدات فضای مجازی به‌شدت افزایش یافته است لذا ناجا تلاش دارد در عرصه تأمین نظم و امنیت گامهایی موثرتر بردارد.فرمانده ناجا گفت: اقدامات تروریستی، خرابکاری، ناامنی، شرارت، جرائم جنایی، قتل، آدم‌ربایی، گروگانگیری نسبت به سالهای قبل کاهش چشمگیری داشته است این در شرایطی است که کشور توسعه یافته و نیازهای امنیتی بیشتر شده است. جرائمی که هم اکنون به وقوع می‌پیوندند نسبت به یک دهه قبل کاهشی چشمگیر داشته است.فرمانده ارشد ناجا با بیان اینکه امروز 95 درصد مرزهای کشور مقابل ورود تروریست‌ها و مواد مخدر مسدود است، گفت:‌ امروز در نزدیکترین نقاط مرزی مردم در کمال آرامش و آسایش زندگی می‌کنند و دیگر در مناطقی همچون سیستان و بلوچستان و کردستان مناطقی به نام ناامن نداریم که این مهم با تلاش سپاه، وزارت اطلاعات و ناجا محقق شده است.احمدی‌مقدم با اشاره به قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با جرائم خشن گفت: عملکرد به وجود آمده در ناجا و قوه قضاییه باعث شده تا اعتمادمردم افزایش یابد.وی گفت: حرفه‌ای گرایی، کشف دانش، ابزار و امکانات از مهمترین مولفه‌های پیشرفت در ناجا هستند. خوشبختانه در دهه اخیر شاهد کاهش 10 درصدی تخلفات سازمانی در طی هر سال هستیم که این اصلاح درون‌سازمان انگیزه خدمت‌رسانی را افزایش می‌دهد.احمدی‌مقدم در پایان گفت: نیروی انتظامی هزاران شهید و جانباز را به انقلاب تقدیم کرده است که امیدواریم با جانفشانی‌های صورت گرفته این مسیر همچنان ادامه پیدا کند و عهد و پیمانی که با انقلاب بسته‌ایم، ادامه دهیم.