در جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان چه گذشت.مخالفت فراکسیون اصولگرایان با استیضاح وزرا و سوال از رئیس‌ جمهور. خبرگزاری فارس: محمد رجایی گفت: اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس در جلسه خود سؤال از رئیس جمهور و استیضاح وزیر را با توجه به عمر کوتاه دولت راهکار مناسبی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ندانستند.  24 مهر-91
به نظر می رسد که رهبر ولی فقیه  و پاسداران کودتاگر متوجه شده اند با توجه با شکنندگی اوضاع رژیم فاشیستی و مذهبی  و بحران هسته ای وتحریم ها که ضریب آسیب رسانی را تشدید کرده است . به ویژه عدم تسلیم شدن وکوتاه آمدن رئیس جمهور اگر دامنه تخاصمات  میان دو نهاد و کش وقوس ناشی از رقابت و اختلاف وجنگ قدرت وثروت میان دولت وبازار مکاره  کشدار شود . بعلاوه  اگر چنانچه  استیضاح و وزرا وسئوال کردن از رئیس جمهور پیگیری شود .  معلوم است که چشم انداز عواقب اوضاع مهار  نا پذیر خواهد شد . بنابراین  تصمیم گرفته شده است تا خط توقف این سیاست از سوی فامیل و هم منقلی رهبر غلام علی حداد عادل دنبال شود . لذا وی  ومهره های دیگر بازار مکاره شاخص فراکسیون اصول گرایان  شامل  مسعود میرکاظمی، محمدحسن ابوترابی فرد و احمد توکلی زیوپوشش تعامل مجلس و دولت در راستای مرتفع ساختن مشکلات اقتصادی موجود بحث و تبادل نظر شده است . گویابه این نتیجه رسیده اند که  با توجه به عمر کم دولت، سؤال از رئیس جمهور و استیضاح وزیر را راه‌حل مناسبی برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی موجود نمی باشد ، پس باید در این ارتباط   جلسات مشترک و بحث و تبادل نظر بطور دربسته پیگیری شودتا برای  راه‌حل مناسب شرایط به وجود آید.
محمد رجایی باغ‌سیایی نماینده مردم گناباد و بجستان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: در جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان مجلس، مسائل اقتصادی کشور از جمله تورم و قیمت ارز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این جلسه آقایان غلامعلی حداد عادل، مسعود میرکاظمی، محمدحسن ابوترابی فرد و احمد توکلی در همین ارتباط به ارائه صحبتها و پیشنهادات خود پرداختند.وی افزود: همچنین در این جلسه در مورد تعامل مجلس و دولت در راستای مرتفع ساختن مشکلات اقتصادی موجود بحث و تبادل نظر شد و اعضا با توجه به عمر کم دولت سؤال از رئیس جمهور و استیضاح وزیر را راه‌حل مناسبی برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی موجود ندانسته و تشکیل جلسات مشترک و بحث و تبادل نظر در این ارتباط را راه‌حل مناسب معرفی کردند.عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: در این جلسه اعضای فراکسیون ضمن تأکید بر تعامل بیشتر مجلس و دولت آثار تشکیل اتاق مبادله ارزی توسط دولت نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد جلسه آینده مجمع عمومی فراکسیون طبق برنامه قبلی، در ماه آینده برگزار شود.