فعالان و كارشناسان سياسي مطرح كردند .ضرورت شكايت از آمريكا به عنوان حامي تروريسم . 11 مهر-91
 مقابل جست و خیز سربازجو پاسدار شریعتمداری در دروغ نامه کیهان که ناشی از سوزش سوختگی مفرط خروج نام مجاهدین از توی لیست سیاه وزارت امور خارجه آمریکا می باشد و این جست وخیز یا نمایش نشان دادن جای دوست ودشمن است هر روز ادامه دارد .باید گفت  ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگاه  توست ، عرض خود می بری و زحمت ما داری .  زیرا باا ینگونه خود زنی کردن ومهر سوزاندن ولشکر کشی یا سیاهی لشکر بسیج کردن و وارد صحنه ی نمایشی علیه ی مجاهدین نمودن آنهم  از موضع ضد آمریکایی که هنوز هم لابی های رژیم بانکدار تروریست جهانی مقیم آمریکا فعال هستند  نه اینکه اثر نداره و دردی را درمان نمی کند و نه موجب کاهش سوزش و عصبیت سوخته دلان و جاهای دیگرشان  نمی شود ، بلکه سبب سوزش بیشتر و مایه  سوزی می گردد .زیرا مهره های وابسته به وزارت بد نام اطلاعات وسیاست برون مرزی صدور وتروریسم وارتجاع و بحران به برون مرز که بعنوان شاکیان مجاهدین وآمریکا لیست می شوند  فاش و سوخته می شوند .برای اینکه اینگونه نمایشات فرار به جلو نه تداعی کننده باچیز بد بو بازی وبر هم زدن وبوی گندش بیشتر در آوردن است ، بلکه  نشان بارز ضعف فاحش مقابل دشمن سر سخت وتسلیم وشکست ناپذیر است که اتهام گروهکی و عدم پایگاه اجتماعی ... بهش زده می شود . بهرحال  آخر چرا سربازجو پاسدار شکنجه گر  که خبره در شکنجه گری و متخصص در اعتراف گیری وتحریف گری و تواب سازی می باشد . اینقدر قاطی کرده وموجی شده که حالیش نیست .دو مهره  بدنام به نام حمید رضا ترقی که عضو باند مافیایی غارتگر مؤتلفه است  و پاسدار حسن آصفري عضو كميسيون امنيت ملي  بازار مکاره  می باشد . اینان را كارشناسان و فعالان سياسي قالب کرده که  بر ضرورت شكايت از آمريكا به عنوان حامي تروريسم تاكيد می کنند ویک مشت اراجیف تکراری ونخ نما شده علیه مجاهدین تکرار نموده اند. تازه در ادامه  اتهامات علی کشتگر فراموش شده علیه ی مجاهدین چاشنی کرده است تا نشان داده باشد از همکاران از صحنه محو شده که فرق شان با مرده نفس نسیه کشیدن است و برای چنین  نمایشان روحوضی- حوزوی – پاسداری علیه مجاهدین از موضع ضد آمریکایی 57 و  13 آبان 58 امام ضد امپریالیستی  مصرف دارند . صد البته اثبات کند که چقدر دستش خالیست  که مجبور  به اقدامی شده که به وضوح گویای این واقعیت است که بیش از حد مایه آبروزی  ودست خالی وبی بضاعت بودن  رژیم فاشیستی مذهبی بانکدار تروریست جهانی حاکم بر ایران علیه مخالف جدی وسازمان یافته می باشد .
به دنبال خارج شدن گروهك تروريستي منافقين از ليست تروريست ها توسط آمريكا كارشناسان و فعالان سياسي بر ضرورت شكايت از آمريكا به عنوان حامي تروريسم تاكيد كردند. معاون امور بين الملل حزب موتلفه اسلامي با محكوميت اقدام اخير آمريكا گفت: هرگونه اقدام گروهك منافقين عليه جمهوري اسلامي ايران با پشتوانه آمريكا صورت مي گيرد و اين اقدامات به حساب آمريكا گذاشته مي شود.حميدرضا ترقي در گفت و گو با ايسنا درباره اقدام آمريكا مبني بر خروج گروهك تروريستي منافقين از ليست گروه هاي تروريستي گفت: اين گروهك از ابتداي سال 60، جنگ مسلحانه را با نظام جمهوري اسلامي ايران آغاز كرد و در پناه حمايت هاي مادي و معنوي آمريكا قرار گرفت. از آن زمان تاكنون اين گروهك در خدمت نقشه هاي سيا حركت مي كند.وي ادامه داد: اگرچه گروهك منافقين در پادگان اشرف مستقر بود، اما برنامه ها و سياست هاي آنها در مقابله با جمهوري اسلامي ايران مانند كمك به صدام، كمك به دستگاه هاي جاسوسي آمريكا و اسرائيل درباره برنامه هسته اي ايران در جهت خدمت رساني به آمريكا بود و اين گروهك اكنون جايزه خدمات خود را از آمريكا دريافت مي كند.ترقي اضافه كرد: آمريكا براي خارج كردن گروهك منافقين به صورت اجباري از خاك عراق براساس خواست ملت عراق مجبور شده است يكسري امتيازات را به منافقين به خاطر خدمات گذشته به آنها بدهد. يكي از اين خواسته ها خروج اين گروهك از فهرست ليست سياه آمريكا بود.وي در ادامه اظهاراتش افزود: آمريكا با اين اقدام اخير خود زمينه آزادي گروهك تروريستي را در كشورهاي غربي فراهم كرد و موانع بين المللي كه بر سر مساله پناهندگي و حضور آنها در كشورهاي غربي وجود داشت را برطرف كرد، اما از طرف ديگر آمريكا با اين اقدام به طور رسمي مسئوليت همه عمليات گروهك منافقين را برعهده گرفته است و طبيعتا آنها از حمايت هاي مالي و معنوي آمريكا برخوردارند.ترقي اضافه كرد: در حال حاضر اكثر مجامع بين المللي متاثر از فشارهاي سياست هاي آمريكا است، اما ايران مي تواند در مجامع بين المللي كه آزاد و مستقل هستند شكايت كند، در واقع اكثر اعضاي اين گروهك، پرونده هاي جنايي دارند و بايد از طريق پليس اينترپل در اختيار ايران قرار بگيرند.وي ادامه داد: در حال حاضر هرگونه اقدام گروهك منافقين عليه جمهوري اسلامي ايران با پشتوانه آمريكا صورت مي گيرد و اين اقدامات به حساب آمريكا گذاشته مي شود و جمهوري اسلامي بايد از آمريكا به عنوان حامي تروريسم شكايت كند.محمد حسن آصفري عضو كميسيون امنيت ملي مجلس نيز با طرح اين پرسش كه چگونه ممكن است كشوري هم ادعاي مبارزه با تروريسم را داشته باشد و هم از تروريست ها دفاع كند گفت: دولت آمريكا در قبال تروريسم يك بام و دو هوا برخورد مي كند.وي افزود: گروهك منافقين مدت زيادي است كه براي اسكان خود با كشورهاي مختلف رايزني مي كند اما بيشتر كشورها حاضر به پذيرش آنها نبوده اند چرا كه به نفع خود نمي دانند كه ارتباطشان با جمهوري اسلامي ايران قطع شود.آصفري به حمله گروهك تروريستي منافقين به مهمانپرست در نيويورك اشاره و خاطرنشان كرد: آمريكا به خاطر اين اقدام گروهك منافقين، با خارج كردن از ليست تروريست ها به آنها مزد داد.عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اينكه گروهك منافقين همچنان ماهيت تروريستي دارند، تاكيد كرد؛ همه دنيا مي داند كه اين گروهك در ايران هزاران نفر را بدون هيچ دليلي ترور كرد.
كشتگر: ناف سازمان مجاهدين را با مزدوري بيگانه بريده اند (خبر ويژه)
يك عضو مركزيت گروهك فدائيان خلق تصريح كرد ناف سازمان مجاهدين خلق (منافقين) را با مزدوري بيگانه بريده اند و آنها قابل تغيير و اعتماد نيستند.علي كشتگر به بهانه تخليه پادگان اشرف و خروج منافقين از فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا يادآور شد: آنها بايد عملكرد خود را درباره ترورهايي كه در ايران مرتكب شده اند و همكاري با ارتش عراق در جنگ هشت ساله به نقد بكشند. اما سخنان رئيس اين گروه بيانگر ادامه راه گذشته است. مريم رجوي مي پندارد كه تغيير موضع آمريكا در قبال سازمان براي آنها چنان مشروعيت و نفوذي به بار مي آورد كه از اين پس موازنه قوا به سود آنان تغيير مي كند! سرمايه اي كه او براي اين تغيير موازنه قوا روي آن حساب باز كرده پيشينه خونين به اضافه حمايت خارجي است.وي در گويانيوز مي افزايد: «اين تصور كه حمايت وزارت خارجه آمريكا از مجاهدين موازنه قوا را به سود آنان عوض مي كند به چه معنا است؟ آمريكا چگونه و با كدام مكانيسمي مي تواند براي تغيير موازنه قوا در ايران به سود مجاهدين دخيل باشد؟ اين حرف ادامه همان نگرشي است كه سازمان را در بحبوحه جنگ ايران و عراق به همكاري با عراق و كشورهاي عربي خليج فارس عليه ايران كشاند. مي دانيم كه اختلاف آمريكا و اروپا با جمهوري اسلامي نه بر سر نقض حقوق بشر در ايران بلكه صرفا بر سر مساله هسته اي و مواضع جمهوري اسلامي در قبال اسرائيل بوده و هست. حمايت مستقيم آمريكا از يك جريان سياسي معين در ايران اگر واقعيت پيدا كند، قطعا از موضع منافع آمريكا است. آمريكا در عربستان و شيخ نشين هاي خليج فارس حامي حكومت هاي استبدادي است. چرا كه اين حكومت ها منافع آمريكا را تامين مي كنند. تفكري كه براي موفقيت روي حمايت قدرت هاي خارجي حساب باز مي كند، تفكر كهنه اي است متعلق به دوران استعمار. دوراني كه سفارتخانه هاي قدرت هاي بزرگ در تهران، در مسايل سياسي و تحولات داخلي ايران دخالت مستقيم داشتند و هر حزبي يك حامي خارجي داشت.عضو مركزيت گروهك متحد فدائيان خلق مي نويسد: اظهارات مريم رجوي يك بار ديگر نشان مي دهد كه سازمان نه مي تواند با گذشته خونين و خشونت آميز خود تعيين تكليف كند و نه از اتكا به قدرت هاي خارجي دست بردارد و اين البته جاي تعجب ندارد چرا كه مايه انسجام آنها همين گذشته خونين و تبعات از جمله همكاري با عراق و قدرت هاي مخالف جمهوري اسلامي است. آنها با كمترين تعيين تكليف نسبت به گذشته دچار ريزش و لرزش دروني مي شوند و به خطر مي افتند.