تحريم (گفت و شنود)


تحريم (گفت و شنود)
گفت : سربازجو تکه داده بدیوار ،  چون در توالت  مانده در زیر آوار
نتونسته  بالا بکشه شلوار ، توی سر زنان  زده   هوار
تا تواند  منتقل کند این خبر ،  آهای بدانید تحریم ها نداره اثر
گفتم : چرا سربازجوی مردم آزار؟ فراموش کرده اعتراض در بازار
گفت: روزنامه آمريكايي وال استريت ژورنال ادعاي برخي از مقامات آمريكايي درباره تاثير تحريم ها بر بازار ارز ايران را مضحك دانسته است.
گفتم: چطور مگه؟!
گفت: نوشته است؛ در ايران طي هفته اي كه قيمت دلار به صورت تصاعدي افزايش پيدا مي كرد، اتفاق خاصي نيفتاده بود كه نشانه تاثير تحريم ها باشد.
گفتم: خب! راست ميگه. ديگه چي؟!
گفت: نوشته است اين ادعاي برخي از مقامات آمريكايي نشان مي دهد تحريم ها تاثير مورد انتظار آنها را نداشته و مقامات آمريكايي با اين ادعا خواسته اند اقدام خود را موثر جلوه بدهند.
گفتم: معروف است كه بعد از زلزله در يكي از مناطق ايران، يك گروهك تروريستي با صدور اطلاعيه اي، مسئوليت آن را برعهده گرفته بود!
گفت : سربازجو تکه داده بدیوار ،  چون در توالت مانده در زیر آوار
نتونسته  بالا بکشه شلوار ، توی سر زنان  زده   هوار
تا تواند  منتقل کند این خبر ،  آهای بدانید تحریم ها نداره اثر
گفتم : چرا سربازجوی مردم آزار؟ فراموش کرده اعتراض در بازار
ملحق شدند به بازار شهروندان تهران ، معترض بودند ارز تبدیل شده به بحران
گفتندافزایش قیمت ارز باگرانی میکنه بیداد ،چرا وارونه گویی میکنه سربازجوی شیاد؟
گفت :  سربازجو عادت داره برپا کنه ولوله ، مثل آخوند ها که می گویند عامل زلزله
رشد گناه بی حجابیست واین چنین ، چون تبدیل به  زلزله میشه در زمین