پیشنهاد آتش بس از سوی سوریه


دمشق آمادگی خود برای گفت‌وگو درباره آتش‌بس را اعلام کردخبرگزاری فارس: منابع رسانه‌ای در خبری فوری از اعلام آمادگی دمشق برای گفت‌وگو درباره آتش‌بس خبر دادند. 26 مهر - 91  
چگونه  پس از سفر اخضر ابراهیمی به تهران که ودیدار وملاقات با برخی از مقامات رژیم بانکدار تروریست جهانی  داشته است که هم پیمان نزدیک سوریه می باشد. به ویژه اینکه حاکمان ایران  سابقه همکاری مشترک با اشغال گران نظامی عراق ودولت دست نشانده و مزدور نوری مالکی  دارد .زیراکه در یک توطئه مشترک بابرپایی دادگاه نمایشی وفرمایشی محاکمه صدام حسین سپس  در صبح عید قربان بطرز بسیار فجیعی رئیس جمهور مخلوع عراق بر دار کشیده شد .اما اکنون  معجزه رخ داده شده است . زیرا پس از مأموریت اخضر ابراهیمی به  تهران اعلام شده است که سوریه آماده است به مناسبت عید قربان در مورد آتش بس موقت گفتگو و مذاکره کند .در صورتی که یک ونیم سال است که از طریق زمینی وهوایی ارتش  سوریه که در خدمت بشار اسد رئیس جمهور قاتل و جنایتکار می باشد هم خانه ها را ویران وهم   مردم بی گناه سوریه اعم از زن ومرد وجوان وکودک وپیر را قربانی  کرده اند؟ بدون شک این پیشنهاد از سوی بیت رهبری داده شده است تا شاید راه عبور از بحران ها برای حاکمان تهران و دمشق به وجود آید.
 به گزارش فارس، خبرگزاری فرانسه در خبری فوری اعلام کرد سوریه آماده است درباره آتش‌بس موقت به مناسبت عید قربان گفت‌وگو و مذاکره کند.وزارت خارجه سوریه تاکید کرده است این آمادگی را دارد درباره طرح‌های پیشنهادی آتش‌بس موقت پیشنهادی اخضر ابراهیمی، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه به مناسبت عید قربان بحث و گفت‌وگو کند.