در پاسخ به تیتر خبری- تصویری باید گفت
که بازار عوامفریبی ودین فروشی و کلاه برداری و یابر سر کلاه گذاشتن موضوع بکر کشف
شده ی جدیدی نیست .زیرا که 34 سال سابقه دارد آنچنانکه کرکره این دکان چند نبش و
ترفند و شیوه هایش همیشه دائر وداغ
بوده است . بنابراین سایت شفاف وابسته به شهر دار تهران محمد باقر قالیباف که یکی
از نامزدان ریاست جمهوری یازدهم می باشد اکنون با تیتر خبری –تصویری رحیمی سرچه
کسی کلاه گذاشت موچ گیری تبلیغاتی جدید
نیست؟ جز اینکه پیام دارای بار یست که فراتر از تصویر می رود . البته پرسش این است
که چرا سر کسی که کلاه گذاشته می شود. گذشته از اینکه از کلاه رنگ قرمز وشاد
استفاده شده که خود رنگ قرمز هم معنی دار است .چونکه متضاد با رنگ مشکی ست چونکه
حجاب برتر چادر سیاه است . بهرحال چرا
حجاب دختر نو جوان رعایت نشده وگیسوانش را افشان نموده است؟ مقصر کیست وشلاق بد یا بی حجابی باید نصیب که شود؟