گزیده خبر های حوادث کوتاه.13مهر-92

گزیده خبر های حوادث کوتاه.13مهر-92

 گزیده خبر های حوادث کوتاه از کشورمدعی امن ترین کشور جهان که ناشی از تصادفات همراه بامرگ ومیر ها  وناامنی  وقاچاق و وجودمارسمی در خانه و عدم  بهداشت  ود رمان طوری که تب کریمه کنگو جان یک نفر را در لرستان گرفته است . داشته باشی وقتی خبرهای کوتاه چنین است گزارش خبرهای بلند چه خبراست؟
 بی‌احتیاطی منجر به فوت
قم - فارس: واژگونی خودروی سواری پژو در آزادراه قم - کاشان یک کشته و 3 مجروح بر جای گذاشت.بر اثر این حادثه کودک 6 ساله‌ای جان خود را از دست داد و 3 نفر دیگر که در بین آنها خانمی باردار وجود داشت، مجروح شدند.پس از اعلام وقوع این سانحه، 2 دستگاه آمبولانس به محل وقوع حادثه اعزام و با اقدامات درمانی مقدماتی مجروحان حادثه به مراکز درمانی قم انتقال داده شدند.
شکار مار سمی در خانه
بابل - فارس: در پی تماس یکی از شهروندان با سازمان آتش‌نشانی بابل مبنی بر مشاهده یک حلقه مار در منزل مسکونی واقع در میدان قاضی‌کتی، بلافاصله ماموران ایستگاه دو آتش‌نشانی بابل به محل حادثه اعزام شدند.این مار سمی که زیر پله منزل مسکونی مخفی شده بود توسط ماموران آتش‌نشانی به دام انداخته شد و برای شناسایی نوع و نژاد، به اداره محیط زیست بابل انتقال یافت.
برخورد با قاچاق احشام
قشم - فارس: تعداد 259 راس احشام قاچاق طی 2 روز گذشته توسط ماموران گشت دریایی قشم کشف و در این ارتباط 8 فروند قایق توقیف شد و 11 نفر قاچاقچی دستگیر شدند ارزش تقریبی احشام مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.
محکومیت شکارچی
خرم‌آباد - خبرنگار کیهان: شکارچی متخلف یک راس کل را در منطقه حفاظت‌ شده سفیدکوه خرم‌آباد شکار کرد که ماموران یگان سیار این اداره کل پس از تحقیق محلی موفق به شناسایی وی شدند.ماموران محیط زیست با حکم قضایی وارد منزل شکارچی متخلف شده و لاشه گوشت و تاکسی‌درمی کل شکار شده را کشف کردند. فرد متخلف به زندان و شلاق محکوم شد.
کامیون حادثه‌ساز شد
اصفهان - ایرنا: کامیون حامل آهن که از اصفهان به طرف نایین در حرکت بود، وارد میدان ورودی طالقانی این شهر شد.در این حادثه راننده خودرو به نام سبحان تاجیک 35 ساله مجروح شد و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان حبیبیان نایین انتقال یافت.
سرنشین دیگر کامیون که مرد 52 ساله‌ای به نام محمد کفاش است، بر اثر جراحات وارده در دم جان باخت. کارشناسان، دلیل وقوع این حادثه را بروز نقص فنی در سیستم ترمز و عدم کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند.
تصادف در آزادراه قم – کاشان
قم - ایرنا: یک دستگاه تریلر بر اثر ترکیدگی لاستیک جلو در کیلومتر 20 اتوبان قم - کاشان منحرف شد و با 3 دستگاه پژوی سواری برخورد کرد.بر اثر این حادثه، یکی از خوردوهای سواری پژو دچار حریق شد.مجروحان حادثه به بیمارستان‌های قم اعزام شدند.
حادثه منجر به مرگ
تبریز - ایرنا: یک دستگاه تانکر حامل گازوئیل با 4 دستگاه خودروسواری در کیلومتر 7 جاده جلفا مرند برخورد کرد که در پی این سانحه تانکر و یک دستگاه خودرو سواری پراید آتش گرفت.در این سانحه 3 نفر در اثر آتش‌سوزی و یک نفر در اثر تصادف جان خود را از دست دادند و 8 تن نیز مصدوم شده به وسیله آمبولانس‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی منطقه به بیمارستان‌ ساجدی هادی‌شهر انتقال داده شدند. علت حادثه اعلام نشده است.
تلفات تب کریمه
خرم‌آباد - فارس: مدیر کل دامپزشکی لرستان گفت: بیماری تب کریمه کنگو جان یک لرستانی را گرفت. جواد گودرزی افزود: طی هفته گذشته 2 نفر در لرستان به این بیماری مشکوک بودند که یکی از آنها مثبت بوده و فوت کرده، اما مورد دوم خوشبختانه منفی بوده است.