چند خبر کوتاه 28 مهر-92.

چند خبر کوتاه  28 مهر-92. 
چند خبر کوتاه شامل  مرگ ومیر جاده ای و مرگ کوهنورد صعود از کوه در فومن و مرگ خاموش ناشی از گاز گرفتگی وآسیب دیدگی 3 دانش آموز و آموزگار مدرسه  ناشی از انتشار گاز فلفل و... از کشورمدعی امن ترین کشور جهان  به اضافه مسمومیت 123 دانش آموز در روسیه گزارش شده است
انتشار گاز فلفل در کلاس
ساری - فارس: انتشار گاز فلفل در یک مدرسه راهنمایی در شهرستان ساری موجب آسیب‌دیدگی 3 تن از دانش‌آموزان و آموزگار مدرسه شد. آسیب‌دیدگان با حضور اورژانس در محل حادثه مداوا شدند. علت حادثه استفاده یکی از دانش‌آموزان از گاز فلفل به ‌دلیل کسب نمره نامناسب اعلام شد.
کشف جسد کوهنورد اصفهانی
فومن - فارس: سرپرست کوهنوردان اصفهانی حدود 60 ساله که روز گذشته برای صعود در ارتفاعات قلعه رودخان فومن به این منظقه سفر کرده بود، با سقوط به دره جان خود را از دست داد.نیروهای امدادی عصر روز جمعه جسد این کوهنورد اصفهانی را در مکانی که سقوط کرده بود پیدا کردند.
حادثه رانندگی در کرمان
کرمان - ایرنا: بامداد دیروز در اثر برخورد 2 دستگاه خودروی سواری سمند و پراید در محور بزنجان - رابر موجب مرگ 4 سرنشین خودرو پراید شد که همه از اعضای یک خانواده بودند.علت این حادثه انحراف به چپ، سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه پراید اعلام شد. مادر و 2 فرزند این خانواده در دم جان باختند و راننده خودرو پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.
قاتل خاموش قربانی گرفت
اصفهان - فارس: رئیس اداره اورژانس بیمارستانی دانشگاه اصفهان گفت: مسمومیت با گاز co2 جان مرد و زنی را در اصفهان گرفت.مهرداد آرتنگ افزود:‌ تکنسین‌‌های حاضر در محل پس از بررسی وضعیت اعلام کردند که 2 نفر زن و مرد بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان باخته‌اند. حادثه‌دیدگان مردی 34 و زنی 30 ساله بودند.رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: فوت‌شدگان بر اثر نصب آبگرمکن غیرمجاز مسموم شده و سپس جان باخته‌اند.
مرگ در جاده
اراک- خبرنگار کیهان: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه کامیون کشنده ولوو 6 نفر کشته شدند.این حادثه در کیلومتر 21 محور دلیجان- خمین در استان مرکزی رخ داد که در پی آن 4 تن از سرنشینان خودرو در دم فوت کردند و 2 تن دیگر پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت مصدومیت جان باختند.
بالاخره حکومت پوتین چون جز و هم پیمانان تهران ودمشق ی باشد . بنابراین عملکردش زیاد فرقی با حکومت  این دو هم پیمانش ندارد.

مقامات روسی از مسمومیت 123 کودک و دو فرد بزرگسال به دلیل خوردن غذای آلوده در یکی از مدارس شهر مرکزی «پرم» در این کشور خبر دادند.طبق اعلام مقامات محلی پرم از چهارشنبه هفته گذشته تا جمعه 123 دانش‌آموز و دو معلم به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف غذای آلوده که در بوفه این مدرسه توزیع شده بود، روانه مراکز درمانی شدند.به گفته پزشکان، تمامی این افراد پس از مصرف غذای آلوده به باکتری «سالمونلا» در این مدرسه مسموم شده‌اند. 26 نفر از این کودکان همچنان در بیمارستان تحت درمان و مراقبت‌های پزشکی هستند که وضعیت جسمی دو نفر از آنان وخیم گزارش شده است.به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، جزئیات بیشتر این حادثه در دست بررسی است.