این 8 عادت زیبایی را هر روز صبح انجام دهید

دانستنی‌ها
این 8 عادت زیبایی را هر روز صبح انجام دهید 7 اردیبهشت -94

هر روز که از خواب برمی خیزید همواره در تلاش درخشیدن باشید و سعی کنید برخاستن از خواب برایتان هدفی را دنبال کند و یکی از هدفهایتان زیبایی باشد.
*
استفاده از کرم ها: استفاده از کرم یا سرم‌های آنتی اکسیدان حاوی ویتامین‌های سی و ایی باعث جلوگیری از افتادگی و پیری پوست می‌شوند و استفاده آن‌ها در هنگام صبح باعث جذب بهتر می‌شوند.
*
مصرف پروتئین: مصرف پروتئین در وعده صبحانه مثلا تخم مرغ یا مقداری ماست باعث اجتناب از پرخوری در طول روز می‌شود و همچنین کاهش وزن و زیبایی اندام را به دنبال خواهد داشت.
*
استفاده از کرم ضد آفتاب: مهم‌ترین عامل پیری پوست، اشعه‌های مضر آفتاب می‌باشد. بنابراین مصرف ضد افتاب‌هایی که حاوی مرطوب کننده‌ها می‌باشند بسیار ضروری است.
*
نوشیدن آب: نوشیدن یک لیوان بزرگ آب هنگام صبح کمک بزرگی به دفع سموم بدن و بدنبال آن شادابی پوست می‌کند.
*
حرکت دادن بدن: مطالعات نشان می‌دهد که زنانی که صبح‌ها ورزش می‌کنند همواره بدن‌های خوش فرم‌تر و پوست بهتری نسبت به زنان دیگر دارند.
*
استفاده عطری با رایحه مرکبات: استفاده صبح هنگام از عطرهایی با رایحه‌های لیمو، پرتقال یا دیگر میوه‌ها باعث جذاب‌تر شدنتان می‌شود.
*
نگه داشتن صورتتان در یخچال: اگر هنگام صبح در یخچال را باز کنید و صورتتان را درون یخچال ببرید و یک دقیقه صبر کنید، باعث از بین رفتن پف صورت و چشم هایتان می‌شوید و این کار باعث زیبایی صورتتان می‌شود.
*
استفاده از چای سبز: اگر چای سبز را جایگزین قهوه و چای کنید هم از خاصیت ضد سرطانی آن بهره‌مند می‌شوید، هم سوخت و ساز بدنتان بالا می‌رود و هم پوست شاداب‌تری خواهید داشت.