تبليغات قاتلان اميركبير براي سياستمداران بي آبرو

    خبر ويژه 
تبليغات قاتلان اميركبير براي سياستمداران بي آبرو  3 اسفند - 94

سربازجو شریعتنداری باز کم آورده و به روغن سوزی افتاده است که نیاز به فعال کردن همکاراعزامی شان به آمریکا دارد که  همیشه برای سفید سازی پرونده اش  وآدرس غلط داده می شود . زیرا از تاکتیک نخ نماشده و تابلو همکار سابق مطبوعات مدعی اصلاح طلب ومشاور کروبی استفاده می شود.
همکار سابق نشريات اصلاح طلب مي گويد برخي سياسيون در انگليس زدگي در حال سبقت گرفتن از امثال محمدرضا پهلوي هستند.
    داريوش سجادي در يادداشتي نوشت: هر چند 62 سال پيش که مخبر راديوي دولتي انگلستان (BBC) در مقام بلندگوي کودتا راس ساعت 12 نيمه شب 28 مرداد 32 از ميکروفون اين «رسانه»(!) اظهار داشت «اينجا لندن است و اکنون ساعت دقيقاً 12 نيمه شب است» و بدين وسيله پيام رمز عمليات آژاکس براي سرنگوني دولت مصدق را اعلام کرد؛ ليکن هنوز عوامل رسانه اي دولت انگليس تا آن اندازه ماخوذ به حيا بودند که تا سالها و به اعتبار وقوف شان از کراهت عمومي ايرانيان از چنين شناعتي از اقرار و اعتراف به چنين مشارکت شرم آگيني پرهيز کنند.

    اکنون و با گذشت 62 سال از آن تاريخ ظاهراً عوامل فارسي زبان دولت انگليس در BBC تا آن اندازه وقيح شده اند که ضمن «خوردن حيا و قي کردن آبرو» ديگر بي آزرمانه و در کمال پرروئي و بي پروائي و علني و آشکار براي انتخابات داخلي ايران به املاي امريه و تحرير دوسيه و ابلاغ سياهه نامزدان مورد وثوق به مقصد عقبه خود در ايران، اقدام و اهتمام مي فرمايند!

    وي با اشاره به جنايت انگليسي ها در زدن مرگ اميرکبير به دست مزدوراني چون ميرزا آقاخان نوري، به خاطرات «تاج الملوک» درباره سرسپردگي رژيم پهلوي اشاره مي کند و از قول وي مي نويسد: «... به محمدرضا مي گفتم چرا با علم با اين که مي داني اين پدرسوخته نوکر اجنبي است و تابعيت انگليسي دارد آنها را اخراج نمي کني؟ محمدرضا مي گفت چه فايده اي براي اخراج آنها مترتب است؟ اينها را اخراج کنم ده ها نفر ديگر را اطرافم قرار مي دهند. بگذاريد اينها باشند تا خيال دولتهاي خارجي از حسن انجام امور در ايران راحت باشد

    سجادي مي افزايد: ظاهراً «لندن» در سوداي بازتوليد آن خوش نشيني ها در رواق و ايوان امارت ملکداري ايران عزم جزم کرده و طمع ورزيده و تاب از کف نهاده و هويدا منشانه عقبه لجستيک خود در داخل را امر به معرکه گرداني و کرسي ربائي از مجلسين شورا و خبرگان فرموده اند!