ليست مدعيان اصلاحات براي خبرگان متلاشي شد

اوین نامه ی کیهان 3 اسفند -94
ليست مدعيان اصلاحات براي خبرگان متلاشي شد
با اعلام برائت علما از حمايت انگليس
 کوه سربازجو شریعت نداری باز موش زایید . زیرا که باگرده برز مین ساییدن گر دو خاک تبلیغاتی  بر پاکرده است .چون دوتا از آخوندهای حامی خامنه ای که یکی عراقی است ودیگری نماینده ی سابق خامنه ای در سپاه پاسداران بوده است و اکنون جزو یکی از  امام جمعه موقت تهران است  نام شان بطور تاکتیکی تبلیغاتی وبستن دهان منتقدان توی لیست نامزدان خبرگان  رفسنجانی و روحانی  گنجانیده شد .ولی سربازجو شریعت نداری برای اینکه انتقام  عدم نام های آخوندها جنتی ومصباح ومحمدیزدی در لیست نامزدان خبرگان رفسنجانی و روحانی گرفته شود .پس از زدن اتهام لیست انگلیسی اکنون درفنجان توفان برپا کرده است . غافل از آنکه این تیتر خبری زدنش تداعی کننده ی وحشت  تکرار شکست 24 خرداد 92 و زیر ضرب رفتن ارگان فاشیستی پاسداران رانت خوار مفسد اقتصادی و عامل رکود و بحرانا قتصادی است .
به دنبال انتشار ليستي از سوي جريان حامي اصلاحات و اعتدال براي انتخابات خبرگان و حمايت انگليس از اين ليست تعدادي از شخصيت هاي مطرح اين ليست ضمن اعلام برائت از حمايت روباه پير تاکيد کردند بدون اطلاع آنان نامشان در ليست قرار گرفته است.
    در آستانه پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري، ليست «ياران اعتدال» به سرليستي حسن روحاني و با حضور شخصيت هاي مختلف همچون هاشمي رفسنجاني منتشر شده است. انتشار اين ليست در حالي است که حاميان هاشمي نيز ليست مشابهي منتشر کرده اند که تنها تفاوت آن با ليست اعتدال در سرليست آن است که به هاشمي اختصاص دارد. نکته قابل توجه در اين ميان حمايت انگليس از اين ليست است!

     در ميان اسامي موجود در اين ليست، نام آيت الله محمدعلي موحدي کرماني به چشم مي خورد؛ اين در حالي است که وي از اين موضوع ابراز بي اطلاعي مي کند!

    آيت الله محمدعلي موحدي کرماني در گفت وگو با «آرمان کرمان» در خصوص قرار گرفتن نام وي در ليست «ياران اعتدال» مجلس خبرگان رهبري گفت: از من سوالي نکرده اند و خودشان گذاشتند.

        
آيت الله تسخيري هم برائت جست
    همچنين روز گذشته آيت الله تسخيري نيز طي سخناني در مدرسه علميه دارالمبلغين فلسفي از اين فهرست کذايي اعلام برائت کرد و گفت: من خارج از ايران بودم و بعدا ديدم اسم من در ليست آقاي هاشمي هست، با من هيچکس مشورت و صحبت نکرد و دليلي نيست که ذيل اين گروه و آن گروه باشيم. صريحا مي گويم که اصولگرا هستم و معتقدم که خط صحيح خط اصولگراست و خط ديگران اصلاح طلب و يا اعتدال گرا خط صحيحي نيست.

    آيت الله تسخيري افزود: صحيح نيست که بنده در جلسه اي درباره اشخاص نظر بدهم ولي بنده مخالف خيلي از موضع گيريهاي هاشمي هستم،از جمله موضع گيري که بر عليه شوراي نگهبان داشت. 

    وي درباره طرح انگليسي حذف برخي نامزدهاي خبرگان تصريح کرد: حضرات آيات مصباح و يزدي و جنتي، آيات الهي هستند. معلوم است که اينها عمده جريان اصولگرائي هستند، اينها محافظ دين هستند؛ بي بي سي و امثال بي بي سي سعي مي کنند که اينها نباشند تا پروژه نفوذ را دنبال کنند.

        
سکوت به معناي رضايت است 
    همچنين آيت الله هاشم بطحايي عضو ليست هاشمي براي خبرگان گفت: به پسر آقاي هاشمي گفتم که چرا گزک دست دشمن مي دهيد، در جلسه ديگري هم با خود آقاي هاشمي تند صحبت کردم گفتم شما خودت خودت را خراب کرديد. چرا جلوي فائزه را نمي گيريد؟

    به گزارش «نسيم آنلاين» کانديداي مجلس خبرگان رهبري که نام وي در ليست هاشمي رفسنجاني آمده است؛ از فهرستي که مورد تاييد انگليس است اعلام برائت کرده و گفت: دشمن يک حمله سياسي براي تفرقه افکني انجام داده است؛ و اين را به ستاد آقاي هاشمي هم اعلام مي کنم اگر در مورد اين حمايت انگليسي سکوت کنيم، دال بر رضايت است.

    وي در جمع اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان پرديس فارابي دانشگاه قم با اشاره به ليست انگليسي گفت: دشمن يک حمله سياسي براي تفرقه افکني انجام داده است؛ اين تک خطرناک را بايد پاتک بزنيم، و اين را به ستاد آقاي هاشمي هم اعلام مي کنم اگر در مورد اين حمايت انگليسي سکوت کنيم، دال بر رضايت است.

    وي در اين خصوص با اشاره به مخالفت با تکه تکه کردن و تفرقه بين ملت گفت: مي گويم ما همه اصولگراييم بر اصول اسلام و انقلاب؛ دسته دسته کردن جريان ها و گروه ها تلاش دشمن براي تفرقه و تخريب است. دشمن استعمارگر و اين انگليس خبيث از تفرقه بينداز و حکومت کن استفاده مي کند و متاسفانه اين همه صاحب نظر و ايدئولوگ به اين مسئله توجه ندارند؛ نکردند و نمي کنند.

    وي با اشاره به سياست هاي دشمن در مورد جمهوري اسلامي گفت: دشمن يک وقت از سلاح استفاده مي کند، مثل هشت سال دفاع مقدس، يک بار از زر استفاده مي کند و يکبار مي خواهد از اين تفکيک و تفرقه استفاده بکند؛ براي ضربه زدن به ملت و الان هم دارد روي چهره ها و نيروهايي که نقش سياسي دارند، نقش اجتماعي دارند، نقش نظام بخشي دارند، شخصيت کشي کنند. اگر آنها را از بين ببرند، سنگرها همه فتح مي شود.

    آيت الله بطحايي در خصوص ليست هاي انتخاباتي خبرگان فرمودند: من وابسته به هيچ کس نيستم و نيازي هم ندارم وابستگي داشته باشم، من سال 47 ليسانس دانشگاه تهران را گرفتم، دکترايم را از دانشگاه قاهره گرفتم، در حوزه سالها است دارم تدريس مي کنم و همه من را مي شناسند، دليلي ندارد و معنا ندارد که من وابسته باشم.

        
چرا اعلام برائت نمي کنيد؟
    در همين حال آيت الله سيد محمد رضا مدرسي يزدي عضو فقهاي شوراي نگهبان نيز در سخنراني هاي اخير خود در مسجد علي بن الحسين و مسجد شهيد بهشتي نسبت به دخالت انگليسي ها در انتخابات جمهوري اسلامي واکنش نشان داد و خواستار هوشياري همگان شد.

    به گزارش رسا وي با اشاره به تلاش انگليس براي تاثيرگذاري در انتخابات افزود: بايد رسما اعلان کرده و محکوم کنند، همچنين کساني که همان روش را تبليغ مي کنند را نيز بايد محکوم کرد؛ اگر محکوم نکنند يعني اينکه حداقل در نبرد حق و باطل ساکت هستند.

    وي همچنين در مسجد علي بن الحسين(ع) عنوان کرد: شرم آور است که دولت پر سابقه در تزوير و جنايت انگليس بيايد مردم ايران را هدايت کند که به چه کسي و چگونه راي بدهند تا چه کساني وارد مجلس خبرگان رهبري يا مجلس شوراي اسلامي نشوند.

    عضو فقهاي شوراي نگهبان خاطرنشان کرد: عده اي هم نشسته اند و حرفي نمي زنند، بايد محکوم کنند و در دهان آنها بزنند و آنها را رسوا کنند تا سبب بيداري بيشتر مردم شود؛ چرا اين چنين است که برخي خواب هستند، چرا هيچ حرکتي و هيچ بياني روشنگرانه و جدي از خودشان نشان نمي دهند.

    وي اضافه کرد: چرا برخي در طرح هايي که دشمن براي ملت آماده مي کنند عامل مي شوند و خلاهاي دشمن را پر مي کنند؛ رسما اعلام کنيد، و به دهن انگليس و بنگاه هاي تبليغاتي آنان بزنيد و از آنها تبري بجوييد؛ هرکس صادقانه تبري جست مي تواند مورد تاييد ملت قرار گيرد و هرکس تبري نجست ملت ايران نبايد روي خوشي به او نشان دهد.