نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما   4 اسفند-94
مشکل ساکنان محدوده طرح ترافیک
کسانی که در محدوده طرح ترافیک زندگی می‌کنند، عملاً نمی‌توانند از وسیله نقلیه شان استفاده کنند، در حالی که این حق طبیعی و بدیهی آنهاست. پیشنهاد می‌کنم مسئولان مربوطه راهکار و تدابیری اتخاذ کنند مثلاً روزانه یکبار بتوانیم از طرح خارج یا به آن وارد شویم. یا یک روز در هفته بتوانیم در این محدوده تردد کنیم.یک شهروند ساکن در طرح ترافیک – تهران
چه نمازخانه تمیز و مرتبی
در آخرین روز بهمن ماه گذشته برای یک کوهپیمایی یک روزه و دیدن قله تاریخی ضحاک در حوالی شهر هشترود از توابع استان آذربایجان شرقی با یک تیم 8 نفره با قطار از قزوین به این منطقه تاریخی سفر کردیم و قبل از نماز صبح در ایستگاه "خراسانک" توقف چند ساعته‌ای برای ما پیش آمد. در این مدت مسئول شیفت، نمازخانه ایستگاه را برای اقامه نماز برای ما باز و تیم پس از اقامه نماز صبح، فرصتی فراهم شد تا ساعتی را هم به تلاوت قرآن در این مکان بپردازند. لذا لازم دانستیم از دست اندرکاران این ایستگاه که چنین فضایی را تهیه و نگهداری میکنند به سهم خودمان تقدیر و تشکر نموده و از مسئولان راه آهن جمهوری اسلامی هم از مدیران چنین ایستگاه‌هایی که با گروه ورزشی همکاری صمیمی دارند به نوعی تقدیر نمایند.تیم کوهنوردی دوست‌داران طبیعت - قزوین

*امیری از تهران: در رابطه با حادثه کارواش سعادت آباد و یا برخورد با دستفروشان خرده‌فروش در خیابان‌های جمهوری اسلامی و حافظ، می‌خواستم بدانم واقعاً شهردار یا بازرس شهرداری یا اعضای شورای شهر تهران خبر یا اطلاع از این قضایا ندارند که برخورد بی‌ادبانه برخی مأموران سد معبر و مأموران ساخت و ساز و... در شهرداری‌های مناطق بیداد می‌کند؟!
*
حقگو از تهران: در آرامش‌های اخلاقی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است که تکامل فرهنگی و اندیشه‌ای شکل خواهد گرفت. کسانی که دنبال این آرامش هستند برای جامعه انسانی انقلابی، دلسوز و دوستدار مردم هستند. بدست آوردن آرامش‌ها در جامعه، منوط به نوع سیاست معقولانه و منطقی سیاستمداران است.
*
جمعی از اهالی شهرک وردآورد: با توجه به اینکه مدرسه شهید"عسگری" وردآورد نوساز می‌باشد، متأسفانه فاقد هرگونه امکانات آموزشی است. با وجود این مشکلات، خوشبختانه مدیریت و کادر آموزشی این مدرسه با جان و دل در حال انجام وظیفه هستند که ما اولیاء خواستیم به نوعی صدای خود را به گوش مسئولان ذیربط برسانیم تا آنان بنحو شایسته‌ای از این نیروهای ارزشی و خدوم،‌قدردانی نمایند.