174 بازرس در ورامین بر انتخابات نظارت می‌کنند

رئیس هیات بازرسی انتخابات ورامین:
174 بازرس در ورامین بر انتخابات نظارت می‌کنند   4 اسفند -94
از این تداد چند نفرشان ازنوچه های اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری اندزیرا که و رامین زادگاهش می باشد وحق آ بو گل دارد .برای همین دردوران مدعیان اصلاح طلب فاش شد که 200 هکتاراز زمی ن های مرغوب ورامین را زیر چتر مؤسسه کیهان مصادره و پاسدار خور کرده است.
ورامین- خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: رئیس هیات بازرسی انتخابات ورامین گفت: در جریان برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، 174 بازرس بر روند انتخاب نظارت می‌کنند.
مجتبی بوربور در همایش بازرسین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان که در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین برگزار شد اظهار داشت: امروز ایران در آستانه برگزاری آزمون بزرگ دیگری در تاریخ سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، انتخاباتی که نمادی از مردم سالاری دینی نظام محسوب شده و ثابت می‌کند که نظام همواره به مردم اعتماد داشته و مسئولین خود را با رای مستقیم مردم انتخاب می‌کند.
وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل با تاکید بر برگزاری رفراندوم انتخاب نظام ثابت کرد که نظام جرات و جسارت واگذاری امور به مردم را حتی در تعیین نوع حکومت دارد چرا که هرجا که به مردم اعتماد شد، بهترین بهره‌ها نصیب ایران اسلامی شد که نمونه بارز آن را می‌توان در دوران هشت سال دفاع مقدس و نیز مقاومت و ایستادگی مردم در طول سال‌ها تهدید و تحریم دشمنان مشاهده کرد.
بوربور اظهار داشت:برگزاری بیش از 30 دوره انتخابات از شورای اسلامی، مجلس شورای اسلامی، و مجلس خبرگان رهبری در طول 37 سال استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده که دموکراسی ومردم سالاری در ایران به معنای واقعی و با مشارکت آحاد جامعه جاری و ساری است، اتفاقی که حتی در کشورهای مدعی دموکراسی نمونه آن رخ نداده و در انتخابات برگزار شده در این کشورها، حضور مردم بسیار کم رنگ جلوه کرده است.
وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی که در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم زده و با حضور پرشور و با صلابت در این حماسه عظیم ثابت کردند که مرور زمان از عشق و ارادت آنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی نمی‌کاهد می‌روند تا بار دیگر با حضور در انتخابات هفتم اسفند، حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری را تحقق بخشند.