كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 12 بهمن -94
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری در پیام های قلابی ودروغین و ساختگی اش دراوین نامه ی کیهان برای اینکه ضعف عریان خامنه ای رهبرش را به پوشاند که ا لتماس کنان درخواست کرد اگر چنانچه مخالف من ورژیم وارونه ی و لایت فقیه هستید ولی برای دفاع ازکشور به خوان جایگاه متزلزل وآسیب پذیروی رأی دهید .اکنون سربازجو شریعت نداری  با رو دست زدن به نامه های قانون شکنانه ی خامنه ای  مدعی شده است :      راي دادن در  رژیم وارونه ونامتعارف وبی درو پیکر وبی قانون ولایت فقیه يک تکليف الهي است . زیرا که دین ابزار قدرت وثروت شده است  ومردم  ایران هیچ حق وحقوق ومطالباتی جز سیاهی لشکر یا هیزم آتش تنور نمایش  خیمه شب بازی انتصابات- تقلبات- انتخابات جازده شده ندارند. درا دامه سربازجو شریعت نداری توصیه کرده  بنابراين نبايد با راي دادن از روي ناآگاهي، کساني را به مجلس  ارتجاع بفرستيم که خواسته هاي شيطان بزرگ ونه شیطان کوچک خامنه ای را برآورده نمايد. ان شاءا... با بصيرت به انتخاب افرادي همت گماريم که اسامي آنها مورد تاييد سفارت انگليس خبيث و جاسوسان شيطان بزرگ نباشد. بلکه مورد تأیید خامنه ای وپاسداران و دلواپسان نگران باشد.
    
مسخره اینکه  سربازجو شریعد نداری در پیام دروغین و قلابی دیگر این چنین تناقض گویی آشکار کرده است :غرب گرايان با سلاح توهين، تحقير، تهديد و ترور شخصيت و ايجاد سانسور مي خواهند حاميان اصول انقلاب را منزوي نمايند تا به راحتي کشور را بازيچه شيطان بزرگ قرار دهند و نظام را از درون تهي کنند ولي ملت با بصيرت پيرو رهبري نخواهند گذاشت با دسيسه و فتنه اي ديگر به خواسته هاي شيطاني خود برسند.
 
     شهيد بزرگوار حريم انقلاب اسلامي مصطفي چگيني، 10 روز قبل از شهادتش بر روي تخته چنين نوشت: هر کس مهر امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري را در دل نداشته باشد مطمئن باشد اگر در زمان يکي از امامان معصوم(ع) هم بود مهر آنان را در دل نداشت. شهيد چگيني در تاريخ 94/10/22 به شهادت رسيد. روحش شاد و راهش پررهرو باد.    قاري
     اصحاب فتنه 88 که رد صلاحيت شده اند دست به دامان آقاي رئيس جمهور شده اند. عرض مي کنم اگر همه به مرّ قانون عمل کنند متخلفان از قانون حساب کار خودشان را مي کنند. اگر معتقد به اجراي قانون هستيم شوراي نگهبان تحت هيچ فشاري نبايد قرار بگيرد.

       چه لزومي داشت رئيس جمهور در مصاحبه مطبوعاتي به مناسبت اجراي برجام وارد ميداني شود که سوالات متعددي در اذهان عمومي جامعه ايجاد کند و از جانب ديگر با پاسخ هاي ناهمگون دشمن پي ببرد که بايد در تدارک چه برنامه هايي باشد؟ طبق قانون وظيفه رئيس جمهور اجراي قانون اساسي است و در اين زمينه قسم نيز ياد کرده است، چرا بايد خود را در کنار وظايف مختص شوراي نگهبان قرار دهند و از مصاحبه براي فشار به اين شورا استفاده کنند؟ کم گوي و گزيده گوي چون درّ.    
محمودي
     رئيس جمهور روز يکشنبه 94/10/27 اعلام کرد 1000 ال سي باز کرديم؟! ايشان که راستگويي را شعار دولت خود اعلام کرده اند بفرمايند در روز يکشنبه تعطيل رسمي دنيا کدام بانک باز بوده است که ما هزار گشايش ال سي داشته ايم؟
    محمدي
     آمريکاي جنايتکار به بهانه فعاليت هاي موشکي کشورمان، ساز تحريم جديدي را کوک کرده است! و بر اساس تجربه قبلي در آينده نه چندان دور، اين مسئله را به شوراي امنيت براي صدور قطعنامه هاي کذايي ارسال مي کند تا صنايع نظامي را نيز همانند راکتور اراک با سيمان پر کند! البته اين آرزو را به گور مي برد ولي در چنين شرايطي آيا ما مي توانيم جشن رفع تحريم بگيريم؟

        در جمهوري اسلامي راي دادن تکليف الهي است. بياييد در اين وظيفه اي که برعهده داريم تکليف خود را درست انجام بدهيم و با انتخاب درست خود دشمنان را از طمع به کشور نااميد کنيم.

     در تاريخ 94/10/27 روز اجراي برجام صبح متوليان دستگاه اجرايي با حضور در مجلس به ملت تبريک گفتند. عصر هم با حضور در جمع خبرنگاران خاص مجددا سخنان صبح تکرار شد ولي شب نشده شيطان بزرگ از خجالت آنها درآمد و تحريم هاي جديدي را اعلام کرد!     
روستايي
     دولت پاسخ بدهد تحريم جديد آمريکا اگر نقض برجام نيست پس چيست؟ چرا دولتمردان ما کارشان توجيه زياده خواهي هاي آمريکايي ها شده و با الفاظ بازي مي کنند. چرا خود را در مقابل آمريکا کوچک و ناتوان مي بينند؟
    احمدزاده
     روزنامه هاي زنجيره اي با ذوق زدگي از يک روز بدون تحريم سخن گفتند، رئيس جمهور مي گويد بنا نيست به خاطر برجام به آمريکا اعتماد کنيم! و نيويورک تايمز از استقبال سرد مردم در روز اجراي برجام سخن مي گويد! و آمريکا نيز تحريم هاي جديدي اعمال کرد. وقتي اين ها را با هم جمع کنيم آيا جايي براي تبريک گفتن به مردم باقي مي ماند؟
    حيدري
     آقاي روحاني گفت بعد از توافق هسته اي توانستيم سايه جنگ چند ساله را از سر ايران برداريم، اما متاسفانه ديديم که آمريکايي ها پس از توافق دنبال اين بودند که آزمايش کنند آيا نيروهاي مسلح ما هم مثل دولتمردان ما واداده اند يا نه؟ البته سپاه جواب دندان شکني داد اما رفتار تحريک آميز نيروي دريايي ارتش آمريکا نشانه چه چيزي بود؟

         با خروج قلب راکتور اراک برايمان شرمندگي ماند، ما شرمنده شهداي هسته اي و خانواده هايشان به ويژه پدر عمارصفت شهيد احمدي روشن هستيم.    
رضا يارمحمدي خواه- رشت
     به عنوان فرزند شهيد، از انفعال دولت در مواجهه با خواسته هاي نامشروع و تمام نشده و توقعات سريالي و مداخله گرانه شيطان بزرگ به شدت خجالت زده و شرمسار شهدا و پدر شهيدم هستم.    
ابوالقاسم قادري (فرزند شهيد علي اکبر قادري)
     وقتي رسانه ها اين طور وانمود کنند که برجام يک مسئله حياتي براي ماست و ملت ما را از تحريم بترسانند براي دشمن اين تصور ايجاد مي شود که هرگاه بخواهند مي توانند گلوي ملت را با تحريم بفشارند. 
     به وجود اسطوره هايي همچون سيدحسن نصرالله و سردار سليماني که خاري در چشمان دشمنان قسم خورده انقلاب هستند افتخار مي کنيم.
         اخبار و گزارش هاي رسمي و غيررسمي حکايت از آن دارد که با اجرائي شدن برجام هيچ نشاني از اجرائي شدن وعده هاي پسابرجام که هيچ، بلکه تغيير شرايطي که منجر به کوچک شدن سفره مردم طي 2 سال اخير شده نيز ديده نمي شود و همه وعده ها در کنار وعده انتخاباتي بايگاني خواهد شد. آنها که آب و نان مردم را به تحريم ها گره زده بودند فقط وصل شدن اقتصاد ايران به اقتصاد جهاني را نويد دادند که شايد فقط مشکل بيکاري کارگران کشورهاي خارجي و صادرات کالاهاي کشورهاي جهان در پسابرجام حل شود. البته اين سبب دعاگويي آن سوي آبي ها براي دولت تدبير و اميد خواهد بود.    
نراقي
     غرب گرايان با سلاح توهين، تحقير، تهديد و ترور شخصيت و ايجاد سانسور مي خواهند حاميان اصول انقلاب را منزوي نمايند تا به راحتي کشور را بازيچه شيطان بزرگ قرار دهند و نظام را از درون تهي کنند ولي ملت با بصيرت پيرو رهبري نخواهند گذاشت با دسيسه و فتنه اي ديگر به خواسته هاي شيطاني خود برسند.

      راي دادن در جمهوري اسلامي يک تکليف الهي است بنابراين نبايد با راي دادن از روي ناآگاهي، کساني را به مجلس بفرستيم که خواسته هاي شيطان بزرگ را برآورده نمايد. ان شاءا... با بصيرت به انتخاب افرادي همت گماريم که اسامي آنها مورد تاييد سفارت انگليس خبيث و جاسوسان شيطان بزرگ نباشد.

     اين گزارش روزنامه گاردين که اتاق فکر عمليات حمله نظامي عربستان به يمن در دست آمريکا و انگليس بود، حکايت از آن دارد که يک برنامه ريزي استراتژيک از سوي کمپاني هاي صهيونيستي حاکم بر غرب براي تحريک و تشويق عربستان در جنايت آفريني و کشتار مردم مظلوم يمن وجود داشته است. تزوير و رياکاري غرب در مورد مسئله حقوق بشر نيز از ديگر اجزاي تصميمات اين اتاق فکر آمريکايي - انگليسي است.

        به دولت تبريک عرض مي کنم که در روز اجراي برجام مجددا تخم مرغ از مرغ جلو زد! يعني مرغ کيلوئي 4700 تومان و تخم مرغ کيلوئي 5700 تومان شد در تهران هم تخم مرغ از شانه اي 8 هزار تومان به 12 هزار تومان رسيده است.

    موسوي - تبريز و عليمرداني - تهران

     لطفا مسئولين وزارت راه و شهرسازي بگويند علت رها شدن صد هزار واحد مسکن مهر بهارستان با 90 درصد پيشرفت کار در دو سال گذشته چيست؟
    اوليائي 
     در سفر وزير نيرو به شهر نکا قرار شد آب بهاي کشاورزي از کشاورزان منطقه گرفته نشود ولي بعد از بازگشت آقاي وزير از اين سفر براي همه کشاورزان قبض آب صادر شده! چرا مسئولان به قول و قرارهاي خود عمل نمي کنند؟

       آموزگار بازنشسته هستم 3 ماه است که يارانه ام را قطع کرده اند چرا هيچ مسئول و دستگاهي پاسخگو نيست. آقاي رئيس جمهور قضاوت کنند آيا اين عزت و احترام گذاشتن به فرهنگيان است؟ لااقل بي احترامي نکنند.

     اداره برق در دوره گذشته براي مشترکين ساکن تهرانسر قبض برق صادر نکرد. در دوره جديد غير از صدور قبض جديد برق قبض جريمه به مبلغ 4 هزار و پانصد تومان به در منازل فرستاده است. بنويسيد اين گونه درآمدزايي براي دولت تحت هر توجيه و پوششي وجهه مقبولي ندارد. جالب اينکه توضيح داده شده که مبلغ دريافتي بابت هزينه چاپ قبض مي باشد. خدا وکيلي در کجاي دنيا براي صدور يک برگ قبض برق مبلغ 4 هزار تومان هزينه مي گيرند؟!    
حيدري
     با توجه به شيوه بيماري هاي واگيردار مثل آنفلوانزا از مسئولان مترو تقاضا داريم محلول هاي ضدعفوني در اين مکان شلوغ و پرتردد نصب کنند تا از شيوع و انتقال انواع بيماري ها جلوگيري شود.