پاسدار جعفري : آل سعود سپر بلاي صهيونيست هاست

پاسدار جعفري در جمع نخبگان فرهنگي سپاه: آل سعود سپر بلاي صهيونيست هاست  12 بهمن -94
درادامه ی سبقت گرفتن هذیان گویی ومشنگ بازی  هایسرداران پاسدار و بسیج اکنون نوبت رئیس گزمکان پاسداران رسیده است تا برای اینکه در این مسابقه ی سبقت گیری هذیان گویی ومشنگ بازی عقب نماند موضع مثلثی ضد عربستانی- اسراییلی – آمریکایی اتخاذ کرده است .درصورتیکه 37 سال است که سیاست همسویی باآمریکا واسراییل با پوشش تاکتیکی- تبلیغاتی شعار ضدآمریکا یی واسراییل نابود باید گردد خمینی- خامنه ای و پاسداران به پیش برده اند .چون باسیاست ترور وجاسوسی وجنگافروزی منطقه راناامن وبی ثبات کرده وعامل پیدایش داعش شده اند.

فرمانده کل سپاه با بيان اينکه امروز آل سعود سپر بلاي صهيونيست هاست، گفت: دشمنان امروز از مقابله مستقيم، به جنگ هاي نيابتي و بهره گيري از ساير ظرفيت هاي اسلام عليه انقلاب اسلامي روي آورده اند که تبلور آن را در حرکتي که در عربستان انجام مي پذيرد، مشاهده مي کنيم.
    
به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ديروز در دومين همايش فرهيختگان، نخبگان فرهنگي و بازنشستگان سپاه استان تهران انقلاب اسلامي را موضوع و دغدغه مشترک آحاد پاسداران و بسيجيان برشمرد و اظهار داشت: امروز شاهد تبلور و پيشرفت اهداف انقلاب اسلامي به ويژه در بعد بيروني و معرفي اسلام به جهانيان هستيم و بحمدالله اين پرچم با عزت و افتخار در اهتزاز است که اين موضوع بيانگر پويايي، پيشرفت و زنده بودن انقلاب است.
    
جعفري بعد بيروني انقلاب اسلامي را متکي بر ظلم ستيزي و نفي نظام سلطه خواند و اظهار داشت: اين شعارِ محوري که بيانگر ماهيت اصلي انقلاب اسلامي است نشات گرفته از مکتب اباعبدالله الحسين (ع) است. امروز گفتمان انقلاب اسلامي در سراسر جهان در حال توسعه و پيشرفت است و دوست و دشمن به آن اذعان دارند.
    
فرمانده کل سپاه با بيان اينکه تحولات بسيار عميق، سريع و شگرفي در منطقه در حال وقوع است، اظهار داشت: دشمنان امروز از مقابله مستقيم، به جنگ هاي نيابتي و بهره گيري از ساير ظرفيت هاي اسلام عليه انقلاب اسلامي روي آورده اند که تبلور آن را در حرکتي که در عربستان انجام مي پذيرد، مشاهده مي کنيم و امروز آل سعود سپر بلاي صهيونيست ها شده است.
    
جعفري با تاکيد بر اينکه با رويش هايي که در نسل جوان به وجود آمده، اقتدار انقلاب اسلامي در حال توسعه و فزوني است، گفت: تحقق اهداف ايجابي و ارائه الگو در اداره جامعه و کشور اسلامي از جمله دغدغه هايي است که مي بايست محقق شده و هر فعال فرهنگي و نيروي توانمندي در نظام مقدس جمهوري اسلامي به فراخور تجارب و ظرفيت هاي خود بايد در اين عرصه به ايفاي نقش موثر بپردازد.
    
وي جهاد اقتصادي را از عرصه هاي جهاد في سبيل الله توصيف و تصريح کرد: امروز ايفاي نقش در عرصه اقتصاد مقاومتي نه تنها منافع شخصي را به همراه دارد بلکه دستاوردهاي ارزشمندي را متوجه انقلاب و نظام خواهد کرد.
    
فرمانده کل سپاه با تاکيد براينکه جمهوري اسلامي ايران در عرصه دفاع و امنيت با مشکلي مواجه نيست تصريح کرد: تلاش، مديريت و حفظ روحيه جهادي در عرصه هاي غيررزمي امروز مورد نياز انقلاب اسلامي است.
    
وي کار و تلاش خالصانه، تلاش و سختکوشي و مواجه بودن با مخالفت و دشمني را از ويژگي هاي برجسته اقدام جهادي برشمرد و با بيان اينکه امر به معروف و نهي از منکر از مصاديق بارز اقدام جهادي است گفت: توسعه ارزش ها، دفاع از حق و ياري دين خدا بدون کار جهادي ميسر نخواهد شد.
    
سرلشکر جعفري در پايان با بيان اينکه بحمدالله امروز ارتباط خوب و منسجمي ميان پيشکسوتان با مجموعه سپاه برقرار شده است بر ضرورت نقش پذيري موثر در عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و سياسي به منظور محقق شدن اهداف والاي انقلاب اسلامي تاکيد کرد.