ادعاي مضحك يك ابله!

ادعاي مضحك يك ابله!  12 بهمن – 94
سربازجو شریعت نداری برای اینکه بتواند  فرافکنی اش درجلوی آینه اش  را  وارونه کرده باشد . بنابراین خصلت ویژه  خودش را به دیگری نسبت داده است . زیرا که فراموش کرده که گزارشگر خبرگزاری دروغپرداز پاسداران  همقطارش چندروزپیش گفت گویی را بازتاب  نمود که مهره نفوذی شیخ زالزلکی 20 میلیون نفر درنیجریه را مسلمان شیعه کرده است .

معاون رئيس پليس دبي مدعي شد باراک اوباما در اصل شيعه بوده و براي نزديکي واشنگتن و تهران بر سر کار آمده است!
    به گزارش پايگاه عربي 21، «ضاحي خلفان»، معاون رئيس پليس دبي در چندين توييت در حساب خود مدعي شد باراک اوباما، رئيس جمهور آمريکا اصالتي شيعي دارد و براي نزديکي ديدگاه هاي ايران و آمريکا و متوقف کردن برنامه نظامي هسته اي تهران انتخاب شده است!

    وي در ادامه ادعاهاي خود با تحسين صهيونيست ها گفت: در «علم انسان شناسي» بررسي مي شود چگونه خطر يک فرد را مي توان دفع کرد؛ موضوعي که صهيونيست ها در بررسي طبيعت ايراني ها انجام دادند و از اين رو فردي با ريشه هاي شيعي را (در آمريکا) بر سر کار آوردند. از اين رو انتخابات آمريکا را دست هاي پنهاني که امنيت اسرائيل را محقق مي سازد، رهبري مي کنند؛ آفرين صهيونيست ها

    ضاحي خلفان در ادامه پيش بيني هاي عجيب و خنده آور خود نوشت: احتمال دارد روحاني در آينده نزديک از اوباما براي ديدار از ايران و زيارت قم و مشهد هم دعوت کند!