نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  3 اسفند -94
وضعیت بازنشستگان
در حال حاضر شرایط برای بازنشستگان طوری شده که پس از بازنشستگی هم به دنبال شغل و درآمدی هستند که بتوانند مشکلات معیشتی خود را حل کنند. حقوق بازنشستگان کفاف مخارج سنگین هزینه‌ها را نمی‌دهد و آنها که سالهایی را با تلاش و کار سخت پشت‌سر گذاشته‌اند و باید هنگام بازنشستگی استراحت کنند، متاسفانه به علت مشکلات اقتصادی مجدداً کار می‌کنند که مسئولان باید راه‌حلی اساسی برای این معضل پیدا کنند.حمیدعبداللهی- تهران
یک پیشنهاد برای برچسب‌های تبلیغاتی
تجربه طی این چند سال اخیر نشان داده است که برخوردهای معمول و سطحی با برچسب‌های تبلیغاتی که به درب منازل می‌گذارند، کارساز نبوده و نیست. بنده به عنوان یک شهروند تهرانی پیشنهاد می‌دهم مسئولان مکانی را به مردم معرفی کنند تا شماره تلفن‌های این برچسب‌ها گزارش شوند و حداقل جواز کسب و یا... باطل شود.عبدالله عسگری- تهرا

* اصغرزاده از تهران: سئوالی از مسئولان بانک مرکزی دارم و آن این است که بانک مرکزی لیست موسسات غیرمجاز را اعلام کرده است، آیا می‌توان امیدوار بود که موسسات مالی و اعتباری که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند قابل اطمینان می‌باشند؟ و آیا می‌توان به سپرده و سرمایه‌گذاری در این بانکها و موسسات مالی ادامه داد یا خیر؟
*
حسن‌پور از تهران: چرا پرداخت حقوق مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی هر ماه به تاخیر می‌افتد؟
*
یک شهروند تهرانی: از رئیس‌جمهور محترم تقاضا دارم به عنوان یک شهروند که به ایشان رای دادم جواب این معما را بدهند که چگونه است نرخ تورم هر ماه پایین می‌آید ولی قیمت اجناس ماه به ماه افزایش پیدا می‌کنند؟
*
شهیدی از تهران: برای خرید یک شانه تخم‌مرغ و یک کیلو پیاز به مغازه محله‌مان رفتم که متاسفانه 5 هزارتومان برای یک کیلو پیاز و 12 هزارتومان هم برای یک شانه تخم‌مرغ پرداخت کردم! حال من کارگر عائله‌مند اگر بیماری یا مشکلات دیگری برای خانواده‌ام به وجود بیاید با این حقوق کم و ناچیز، چکار باید بکنم؟ چرا دولتمردان راهکاری اساسی برای این معضل اتخاذ نمی‌کنند؟