جمع آوري بيش از ۲۷۰ هزارآنتن ماهواره در تهران

جمع آوري بيش از ۲۷۰ هزارآنتن ماهواره در تهران  12 بهمن – 94
در ۹ ماهه امسال صورت گرفت
چند سال است که سیاست سرکوب وسانسور زیر جتر مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی می شود و نیروی انتظامی ازدیوار خانه های مردم بالا رفته وبشقاب های ماهواره ای را جمع آوری  ومنهدم کرده است .نتیجه ی این مبارزه همراه با مبارزه ی بیش از36 ساله ی بی حجابی چه شده است؟  مگرجز این بوده است که موجب افتخار قصاب مطبوعات گرفتن رژیم وارونه ی ولایت فقیه وافزایش بشقاب های ماهواره ای وبی حجابی شده دستآورد دیگری هم داشته است؟

دبير کميسيون ستاد مبارزه با قاچاق کالاو ارز استان تهران از جمع آوري بيش از ۲۷۰ هزار ماهواره در پايتخت و ۱۵ شهرستان استان تهران خبر داد.
    علي اکبر پور احمدنژاد با اشاره به آمار کشفيات تجهيزات ماهواره در استان تهران به تسنيم گفت: آمارهاي به دست آمده نشان مي دهد در 9 ماهه امسال بيش از 270 هزار سِت از تجهيزات ماهواره کشف و ضبط شده است.

    وي با اشاره به جمع آوري اين تجهيزات گفت: در يکي از اقدامات اخير، موفق به کشف انباري از تجهيزات ماهواره اي در استان تهران شديم که از اين انبار صدها ست کامل از تجهيزات ماهواره اي کشف و ضبط شد.

    دبير کميسيون مبارزه با قاچاق کالاو ارز استان تهران افزود: جمع آوري 270 هزار ماهواره در 9 ماهه نخست امسال در شهر تهران و 15 شهرستان حاشيه اي استان تهران در حالي انجام شد که غالب اين کشفيات، از سطح پايتخت انجام شده و ما شاهديم که ميل به استفاده از ماهواره در شهر تهران به مراتب بيشتر از شهرستان هاي حاشيه پايتخت است.