كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 12 تیر- 95
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و دروغین که روزانه سربازجو شریعت نداری محور موضوعات روز تهیه وتنظیم می کند که با شیوه بازجویی و بطور دربست علیه رقیب یا دولت روحانی وحامیان شان می باشد
     عمر سراسر فساد رژيم غاصب اسرائيل در سير نزولي قرار گرفته و تشييع جنازه صهيونيسم چند سال ديگر اتفاق خواهد افتاد. روز قدس در هر سال ما را به اين حقيقت نزديک مي کند.
    62630938
     تبريک به تمام مردم ايران که با مقاومت خود هميشه حماسه ساز بوده اند و روز قدس يکي ديگر از حماسه هاي اين مردم شريف بود.

    جعفري- تهران

     لايه هاي نفوذ برجامي و پسابرجامي در برخي از مديريت ها در حال آشکار شدن است. نمونه بارز آن اظهارات قنبري، يکي از مديران بانک مرکزي است که شرح آن در يادداشت 95/4/9 کيهان آمده است. اميد آنکه در کنار رسيدگي به حقوق هاي نجومي، رسيدگي به اين فاجعه نفوذ نيز در اولويت قرار گيرد. اين را هم توجه داشته باشيم که عادي سازي نفوذ از برنامه هاي مهندسي شده پسابرجامي است.

    نراقي

     حزب الله لبنان، فلسطين، ولايت فقيه و... خط قرمزهاي نظام هستند. ولي جاي اين گلايه از مسئولين هست که علي رغم هشدارهاي مکرر رهبري متاسفانه فريب لبخند شيطان بزرگ را مي خورند و در پازل برنامه هاي آن ها قرار مي گيرند و اين بار کج هيچ گاه به مقصد نمي رسد.

    عليمرداني

     وقتي رئيس سازمان بازرسي کل کشور اعتراف مي کند فشار برادر رئيس جمهور باعث شد فردي با داشتن پرونده سنگين مالي رئيس بانک رفاه بشود بايد فهميد که معني خيلي از سخنان آقاي رئيس جمهور در سخنراني ها چيست.

    96780912
     آقاي فريدون برادر رئيس جمهور همان کسي است که راحت مانع کار رئيس بازرسي کل کشور شده و به هر صورتي رفيق خود را مديرعامل بانک رفاه مي کند. تا اينکه فيش حقوق نجومي ايشان رو مي شود و به ناچار او را از اين پست برمي دارند. غرض اينکه گويا وجود مافياي قدرت و ثروت صرفا يک اتهام نيست، بلکه واقعيت دارد.

    23590919
     برادر رئيس جمهور چرا بايد از چنان قدرتي برخوردار باشد که بتواند جلوي کار دستگاه هاي نظارتي بايستد و با روي کار آوردن رفيقان مسئله دار خود موجب ايجاد فساد بشود؟

    55870912
     با رو شدن فيش حقوق هاي نجومي معلوم شد پول خريد خودروهاي ميلياردي فرزندان برخي مسئولان و دور دور کردن آنها در خيابان هاي شهر از کجا آمده است.

    17090918
     فيش هاي نجومي مديران همان طور که مديران دريافت کننده آن محکوم مي شوند اشخاصي که به دستور آنان اين مبالغ پرداخت مي شد چرا نبايد برکنار شوند؟ مقصر اصلي در اين موضوع گم شده است.

    55060919
     طبق گزارش مجلس مبلغ 10 هزار ميليارد تومان به مديران اين دولت وام و تسهيلات داده شده آيا بهتر نبود همين مبلغ را در کار ازدواج و اشتغال جوانان کشور مصرف مي کردند تا خدا و خلق خدا را خوش بيايد.

    68100911
     حياط خلوت رژيم صهيونيستي در خاک ترکيه به صورت رسمي توسط اردوغان ساخته شد، وزارت امور خارجه ما با توجه به پيوند جديد ترکيه با رژيم صهيونيستي کاش موضع محکم تري نسبت به اين کشور مي گرفت. پيوستن به اتحاديه اروپا براي ترکيه يک روياست که حالابراي تحقق آن سياستمداران اين کشور از هيچ خوش خدمتي به دشمنان اسلام دريغ نمي کنند.

    رستم پور- گناباد

     حال که دولت ترکيه روابط دوستي با اسرائيل رژيم کودک کش را از سر گرفته به هم وطنان توصيه مي کنيم به نشانه اعتراض به اين کار از سفر توريستي به اين کشور همسايه خودداري کنند و نشان بدهند که مظلومان فلسطين را تنها نمي گذارند.

    77410912
     لطفا مديران با حقوق هاي نجومي توجه کنند! کارگراني هستند که هنوز حقوق هشتصدهزار توماني خود را بيش از 5 ماه است که دريافت نکرده اند؟! به خاطر اينکه شما فرصت عذرخواهي نداريد ما عذرخواهي مي کنيم؟ ! خسته نباشيد!

    84550912
     رئيس مجلس در مصاحبه خود از عملکرد اقتصادي دولت در اين مدت دفاع کرده است. عرض مي کنيم افزايش سه برابري هزينه هاي جاري دولت و رکود بي سابقه در کشور چگونه مي تواند موفقيت دولت محسوب شود.

    39060916
     مردم منتظرند ببينند تکليف پرونده کشتار 500 نفر از حجاج ايراني در منا و مسجدالحرام چه شد و به کجا انجاميد؟ دولت چه پاسخي دارد بدهد؟

    86310918
     آقاي رئيس جمهور اگر به همين مقدار که پيگير مطالبات آل سعود در موضوع حمله به سفارت عربستان هستند. به موضوع کشته شدن 500 نفر از حجاج ايراني در منا و مسجدالحرام اهميت و حساسيت نشان مي دادند در سياست خارجي خيلي جلو بوديم و دست برتر را داشتيم.

    39170912
     جناب آقاي روحاني! خاطرتان هست که با قاطعيت مژده گشايش ها را داديد جناب آقاي ظريف خاطرتان هست که با قاطعيت گفتيد تمام تحريم ها يک جا برداشته مي شود. جناب آقاي عراقچي خاطرتان هست که براي نمايش سوئيفت خبرنگاران را به بانک مرکزي برديد؟ آقاي صالحي صاحب قسم هاي جلاله خاطرتان هست که چه نمايشي در مجلس اجرا کرديد؟ آيا نعره هاي امروز شيطان بزرگ را مي شنويد؟ آيا باز هم به راه اشتباه خود ادامه مي دهيد؟

    نيکنام

     گوجه فرنگي امسال در شهرهاي شمالي کشور بسيار بدکيفيت است. با چند تن از مقامات مسئول جهاد کشاورزي تماس و پيگيري داشتم اما جواب قانع کننده اي ندادند. فقط گفتند اميدواريم مشکل برطرف شود!

    74590912
     عاشق کار کشاورزي هستم. حاضر هستم به روستا برگردم اگر دولت واقعا معتقد به اقتصاد مقاومتي است و شعار نمي دهد. راه را براي احياي کشاورزي و دامپروري باز کند و وام بدهد.

    52740919
     شما را قسم به اين شب هاي ماه رمضان در مورد موسسه قرض الحسنه ثامن الحجج به داد ما مردم برسيد، بنده يک زن تنها و بدون سرپرست هستم که خانه ام را فروختم و در موسسه حسابي باز کردم اما امروز با بدترين شرايط دست و پنجه نرم مي کنم.

    8324021
     چقدر خوب بود آقاي رئيس جمهور در کنار درخواست روشن شدن سرانجام پرونده حمله به سفارت عربستان توسط قوه قضائيه خود ايشان هم به عنوان رئيس دولت براي مردم توضيح مي دادند که براي تعيين تکليف وضعيت پرونده کشتار 500 زائر خانه خدا در عربستان بعد از گذشت يک سال چه کرده اند؟