سیاست‌های روحانی، آمریکا را گستاخ کرد

کریمی‌قدوسی در گفت‌وگو با  خبرگزاری پاسداران :
سیاست‌های روحانی، آمریکا را گستاخ کرد/ مثلث عبری، عربی، غربی دست‌به‌دست هم دادند مقابل اسلام ناب بایستند 13بهمن-95
 پاسدار عربده کش عضو جبهه پایداری مصباح یزدی تلاش کرده است تهدیدات موشکی  همقطاران پاسدارانش  با شعار نابودی اسراییل که موجب موضع گیری شدید ترامپ شده  است به روحانی نسبت دهد چون مدعی شده سیاست های روحانی آمریکا را گستاخ کرد. مسخره اینکه بدون توجه به روزگار سیاه مردم ایران که ناشی از رژیم فاشیستی- مذهبی ولایت فقیه و پاسداران استمدعی اسلام ناب شده است که مثلث عبری- عربی- غربی مقابلش ایستاده است.
خبرگزاری فارس: سیاست‌های روحانی، آمریکا را گستاخ کرد/ مثلث عبری، عربی، غربی دست‌به‌دست هم دادند مقابل اسلام ناب بایستند
نماینده مردم مشهد و کلات سیاست‌های سه‌ساله روحانی را باعث گستاخ شدن آمریکایی‌ها دانست و گفت: اگر این سیاست‌ها به وجود نمی‌آمد و این مذاکرات منفعلانه صورت نمی‌گرفت امروز آمریکایی‌ها اینقدر بی‌محابا وارد تحریم و مقابله با جمهوری اسلامی ایران نمی‌شدند.
جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در مورد قانون جدید آمریکا درباره منع صدور روادید برای اتباع 7 کشور اظهار داشت: قانونی که رئیس‌جمهور آمریکا امضا کرده، در واقع یک ظاهر و یک باطنی دارد؛ ظاهر آن یعنی کل ایرانیان چه آن‌هایی که در آمریکا گرین کارت دارند، نمی‌توانند خارج شوند و چه کسانی که داخل ایران‌ هستند و همچنین کسانی که ویزای دانشجویی دارند یا بچه‌ها یا خانواده‌شان آنجاست و رفت‌وآمد دارند، مطلقاً نمی‌توانند وارد آمریکا شوند.
وی با بیان اینکه این قانون مخالف برجام است، افزود: در برجام تجارت با آمریکا برای فرش و پسته و امثال این‌ها آزاد شده بود و تجار دو طرف می‌توانستند برای این مسائل رفت‌وآمد داشته باشند اما با این توافق عملاً چنین چیزی ممکن نیست.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باطن قضیه این است که آمریکایی‌ها دچار وحشتی از مسلمانان هستند، البته نه خود مردم آمریکا بلکه هیأت حاکمه آمریکا یعنی همان نظام سرمایه‌داری و یک‌درصدی که در برابر 99 درصد مردم آمریکا قرار گرفته‌اند.
کریمی‌قدوسی تصریح کرد: این‌ یک‌درصد از قدرت‌گیری تفکر اسلام به وحشت افتاده است و فکر می‌کنند اتباع 7 کشور هستند که پشتوانه تفکر اسلام هستند.
وی با اشاره اینکه این وحشت از پیروزی‌های پی‌درپی امت اسلام به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: نخست‌وزیر انگلیس در صحبت‌هایش اشاره می‌کند که نفوذ ایران از خلیج‌فارس تا دریای مدیترانه است و این نشان از وحشت انگلیسی‌ها دارد.
نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی این قانون را نوعی اعلان جنگ علیه دیگر ملت‌ها و ادیان دانست و تأکید کرد: این حرکت توأمان با انگلیس و رژیم صهیونیستی و آمریکا در واقع مقابله‌ای علیه مسلمانان و تفکرهای ادیان الهی است و بدون شک این تصمیم که فقط مسیحی‌ها به آمریکا بروند، آمریکا را دچار فروپاشی خواهد کرد و آثارش بر هیأت حاکمه آمریکا سنگین و سخت خواهد بود.
کریمی‌قدوسی با بیان اینکه سیاست‌های روحانی برخلاف سیاست‌های آمریکا شده است، گفت: دولت روحانی سیاست‌ها و رویکردش را در برابر دشمنی که جوهره‌اش نابودی ایران است، تغییر داد اما آن‌ها نشان دادند که اگر ببیند ایران ضعیف شده، بر شدت تحریم‌ها و تهدیدات خود می‌افزایند و در راستای نابودی جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.
نماینده مردم مشهد و کلات سیاست‌های سه‌ساله روحانی را باعث گستاخ شدن آمریکایی‌ها دانست و افزود: اگر این سیاست‌ها به وجود نمی‌آمد و این مذاکرات منفعلانه صورت نمی‌گرفت امروز شرایط به‌کلی متفاوت بود و آمریکایی‌ها اینقدر بی‌محابا وارد تحریم و مقابله با جمهوری اسلامی ایران نمی‌شدند.
کریمی قدوسی تأکید کرد: اگر موضع مقتدرانه ما ادامه پیدا می‌کرد قطعاً این‌گونه قوانین تصویب نمی‌شد و همان قوانین ضد ایرانی و ایجاد تحریم هم از بین رفته بود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در مورد استثنا شدن عربستان از این قانون گفت: کار خوبی که آمریکا کرد استثنا کردن رژیم آل سعود که در دنیا مشهور به حمایت از تروریست است، بود و مستثنا کردن یک کانون تروریست نشان از هماهنگی و تقسیم‌کار کامل بین نظام سلطه، آل سعود و رژیم صهیونیستی دارد و مثلث عبری، عربی و غربی دست‌به‌دست هم دادند که مقابل اسلام ناب بایستند.
وی با بیان اینکه همین مثلث این طرح را پیش روی اوباما گذاشت، گفت: وقتی اوباما این طرح را در پنتاگون امضا کرد پیام آن به این معنی است که ما گزینه‌های روی میزمان همین تهدیدات نظامی است و این اقدام هم چاشنی این‌کار است.

کریمی‌قدوسی با اشاره به رزمایشی که قرار است انگلیس در خلیج‌فارس انجام دهد، گفت: می‌خواهند یک رزمایشی در خلیج‌فارس با محوریت انگلیس بگذارند و این کار را هم‌ ده‌ها بار انجام دادند که نشان از ناامیدی و وحشت و نگرانی عمیق این‌ها از قدرت مسلمانان و اسلام است و این موضوع نوید فتح و پیروی نهایی به مسلمانان و مردم ایران را هم می‌دهد.