كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 9 اسفند - 95
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری که دچار فراموشی عمدی  شده است .از یاد برده است ورود کالاهای بنجول وغیر استاندار چینی در زمان مجلس هفتم مدعی اصول گرایی از سوی حزب آبادگران یکشبه وفراموش شده حداد عادل شروع شد ومورد حمایت باند غارتگر مؤتلفه با برچسب الگوی  سیاست اقتصادی  وسیاسی چینی قرار گرفت  ودردوران احمدی نژاد به د لیل  تحریم ها و دور زدن آن اوج گرفت . درحالی که اکنون سربازجو شریعت نداری درپیام قلابی ودروغ خود فقط دولت روحانی را متهم کرده که کالای غیر کیفی چینی  موجب آسیب زدن به صنعت خودرو شده است:
 ورود لوازم بي کيفيت چيني نمي تواند گام مفيدي براي نزديک تر شدن به استانداردهاي جهاني در صنعت خودرو باشد. بهترين راه ارتقاي کيفيت توليد با دستيابي به فناوري هاي نوين توليد داخل است. اگر سوداي صادرات انبوه خودرو به ديگر کشورها را داريم، ابتدا بايستي پايه هاي محکمي را بنا کنيم و از وابستگي رها شويم.

    * آقاي روحاني! بهتر است به جاي تبليغات انتخاباتي زودهنگام به داد مردم خوزستان برسيد. نبايد لحظه اي از مشکلات مردم غفلت کرد.
    08270912
    * آقاي رئيس جمهور! مردم شريف خوزستان چه گناه بزرگي مرتکب شده اند که گرفتار عذاب الهي شده اند؟! آيا تحمل 8 سال جنگ تحميلي يا تامين نيمي از اقتصاد کشور گناه بزرگي است؟ 

    16230919
    * اگر حادثه خوزستان عذاب الهي است مي بايست دامن دولت را به خاطر کم کاري ها بگيرد نه مردم را؟!

    48620912
    * در زمان شيخ انصاري بزرگ سيل در دزفول خرابي هايي به بار آورد. مردم گناه خود را عامل اين حادثه دانستند ولي شيخ فرمود: بله گناه ماست که «سيل بند» نساختيم! حالاحکايت دولت است وقتي که «هور» را خشک کردند تا چاه بزنند برنامه اين بود که با درختکاري در اطراف هور مانع گرد و غبار شوند ولي اين کار متاسفانه انجام نگرفت و تاوانش را مردم بايد بپردازند!

    اخوان 

    * آقاي روحاني بزرگترين گناه دادن اميد واهي به مردم، بزرگنمايي امور کوچک، وارونه جلوه دادن حقايق، اعتماد به دشمنان، بي توجهي به مسئوليت است. بزرگترين گناه دروغ است. اين گناهان باعث عذاب الهي مي شوند. آيا از نظر شما اين مردم هستند که مستحق عذاب الهي بوده اند؟

    02190313
    * رئيس جمهور اظهار مي دارد که حق ندارد از تريبون صدا و سيما استفاده تبليغاتي کند! آنچه که عيان است فعلاکه تريبون مفت صدا و سيما در اختيار دولت و شخص رئيس جمهور است! چرا رسانه ملي دربست اين رسانه را در اختيار يکي از نامزدها قرار داده است؟ چرا به زبان چيزي مي گويند و در عمل خود خلاف گفته خويش عمل مي کنند؟! دست پيش گرفته اند که پس نيفتند!

    روشنائي

    * آن کسي که مي گفت با زور نمي توان مردم را به بهشت برد پس چرا حالاحوادث خوزستان و... را نتيجه زير پا گذاشتن معروف و انجام منکر مي داند؟! مواضع با عملکردهاي متناقض افراد، آنان را به خوبي به مردم مي شناساند!

    مهربان - اصفهان و طاهري - تهران

    * آقاي رئيس جمهور! مسئله استان خوزستان در زمان انتخابات گذشته در اولويت و دستور کار دولت شما بود. خب. دولت شما طي اين 4 سال چه اقدامي در مهار بحران داشت؟ انبوه مشکلات در استان خوزستان مي توانست با پيشگيري دولت مديريت شود. اما مسئولان يا سرگرم مذاکرات هسته اي بي حاصل و يا مشغول پهن کردن فرش قرمز براي مقامات طماع و فريبکار غربي بودند و مردم که محور اصلي شعار انتخاباتي دولت بودند به کلي فراموش شدند.

    52760919
    * حضرت علي(ع) در عهدنامه مالک اشتر مشخصات يک والي خوب و شايسته را بيان کرده است. کساني که قصد کانديداتوري دارند ابتدا اين عهدنامه را با دقت بخوانند اگر آن ويژگي ها را دارند و عصباني نمي شوند و مردم را به جهنم حواله نمي دهند و... و توان اجرائي نه سخنراني، دارند کانديدا شوند و الا4 سال عمر ملت و دولت را هدر مي دهند.

    70540935
    * از طرف تمام مالباختگان موسسه کاسپين از کيهان سپاسگزارم. چاپ مطلب در خصوص موسسه کاسپين، اميد را در ميان سپرده گذاران اين موسسه زنده کرد. از تمامي عزيزان کيهاني به خصوص حاج آقا شريعتمداري، تشکر مي کنم و خواهش مي کنم از ما حمايت کنيد. اميد ما کيهان انقلابي است.

    3887045
    * ورود لوازم بي کيفيت چيني نمي تواند گام مفيدي براي نزديک تر شدن به استانداردهاي جهاني در صنعت خودرو باشد. بهترين راه ارتقاي کيفيت توليد با دستيابي به فناوري هاي نوين توليد داخل است. اگر سوداي صادرات انبوه خودرو به ديگر کشورها را داريم، ابتدا بايستي پايه هاي محکمي را بنا کنيم و از وابستگي رها شويم.

    35450513
    * آقاي روحاني عذاب الهي که شما به آن باور داريد از نظر مردم همين بي تدبيري محض است که در طي 4 سال تمام وقت دولت صرف التماس و درخواست از دشمن و بزک کردن او و وعده بي پشتوانه دادن و... شد.

    27600919
    * زمان آن خواهد رسيد که قراردادهاي محرمانه، افشا شود و رسوايي تاسف بار ديگري براي مدعيان اصلاحات و اعتدال رقم خواهد خورد. آنچه که برخي از وزراي دولت از آن واهمه دارند، افشاي بندهاي محرمانه توافقاتي است که با شرکت هاي بدحساب و غيرقابل اعتماد غربي منعقد کرده اند.

    ذوالفقاري

    * اگر دولت در اجراي اقتصاد مقاومتي صادق است، اين اقدامات ضرورت دارد؛ 1- پرهيز از اسراف و تجمل گرايي و تبذير در سفرهاي استاني و در درون دولت 2- جلوگيري از واردات کالاهاي بنجل و مصرفي 3- فعال کردن کارخانه هواپيماسازي اصفهان 4- به جاي واگذاري کشتي سازي به خارجي ها، کشتيراني و کشتي سازي داخل را تقويت کند. 5- به جاي خريد کارخانه رنو، پژو و... توليدات داخلي را از نظر کيفي و کمي تقويت کند.

    05630915
    * رفتار انتخاباتي دولت در تبليغات قبل از موعد براي کانديداي خود، عملي غيرحرفه اي است. کارنامه موفق هر دولتي، تنها ضامن حمايت مردم از کانديداي دولت مستقر است. دولت بايد بگويد با کدام دستاورد عملي وارد صحنه انتخاباتي شده است؟

    فتوحي

    * ده ماه است که در بانک [...] درچه اصفهان براي وام ازدواج ثبت نام کرده ام. يک بار مي گويند برو اول ماه بيا. وقتي مي روي مي گويند برو آخر ماه بيا و...! حالاهم مي گويند آخر سال است و بودجه نيست. اگر همان ابتدا اعلام مي شد افراد مثل بقيه مي رفتند سراغ بانک هاي ديگر! بسياري از افراد پس از چند ماه که عقد کردند وام ازدواجشان را هم گرفتند! چرا اين قدر سنگ جلوي پاي جوانان مي گذارند؟

    58410913
    * بازنشستگان و مستمري بگيران سازمان تامين اجتماعي، حقوق را در طي سال با تاخير دريافت مي کنند و در مورد زمان واريز عيدي هم مسئولان تامين اجتماعي اطلاع رساني شفافي نمي کنند. با اين وجود بازنشستگان و مستمري بگيران چگونه مي توانند براي تعطيلات نوروز برنامه ريزي داشته باشند؟

    6172021
    * در تاريخ 95/12/4 براي امور اداري راهي جاده چالوس شدم قلوه سنگ هاي زيادي در طول مسير قابل رويت بود همچنين قنديل هاي بلند و يخ زدگي آبهاي جاري در تونل، تپه هاي کوچک و خطرناکي براي خودروهاي در حال عبور ايجاد کرده بود. متاسفانه هيچ راهداري در طول سفر 10 ساعته رفت و برگشتم در اين مسير مشاهده نکردم! آيا بايد حتماً حادثه اي رخ دهد و آنگاه اقدام لازم صورت گيرد؟!

    فرهادي

    * در تاريخ 95/12/3 ساعت 22 شب براي اقامه نماز به نمازخانه رستوران و چلوکبابي شهرستان دليجان (استان مرکزي) رفتم. متاسفانه با يک در مسدود و يک بخاري روشن بدون دودکش در آنجا مواجه شدم! از مسئولان امر درخواست رسيدگي دارم.

    68100911
    * انتظار داريم در صدا و سيما عيدي و پاداش آخر سال کارکنان زحمتکش حق الزحمه اي اين رسانه در مراکز استان ها و شهرستان ها مانند ساير کارکنان رسمي و قراردادي سازمان و بدون تبعيض محاسبه و پرداخت شود.

    21430913
    * تمديد مجدد قانون ناکارآمد مديريت خدمات کشوري بعد از 5 سال ادامه بي مهري به بازنشستگان لشکري و کشوري است. از نمايندگان مجلس مي خواهيم براي تجديدنظر در اين قانون کاري بکنند.

    54310912
    * تشخيص ايران چک هاي جديد به علت اينکه داراي رنگ آبي است، در صورت تقلبي بودن براي من کارمند بانک بسيار سخت است ولي ايران چک هاي قديم از فاصله 2-3 متري هم به راحتي قابل تشخيص بودند. از مسئولان بانک مرکزي درخواست مي شود تدبيري براي حل اين مشکل بنمايند!

    88720915
    * چرا دولت براساس قانون بودجه 95 در خصوص پرداخت يارانه به افرادي که موفق به ثبت نام نشده اند به تکليف خود که ثبت نام اين افراد و پرداخت يارانه است عمل نمي کند؟

    73230912