كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 14 بهمن - 95
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری با کتمان کردن خصلت دوپهلوگویی های همیشگی  خامنه ای که جانشین خمینی است ولی با موچ گیری از روحانی درپیام ساختگی و قلابی اوین نامه اش خطاب به روحانی چنین پیام سئوال برانگیز داده است:
 آقاي روحاني از تحليل پيام هاي امام راحل(ره) گفتند در حالي که همه مي دانند امام هيچ گاه در لفافه سخن نگفتند و حتي نوجوانان دوره انقلاب هم پيام امام را درک مي کردند.

    * دهه فجر فرا رسيد و سالگرد روزهاي خوش يمني که طلسم پهلوي سمبل غرب زدگي و فرنگي مآبي درهم شکست، خورشيد حق از عرش اعلي برملت تابيد و اکنون دنياي مستضعفين را تحت الشعاع خود قرار داده است. برماست که با حفظ وحدت دريچه نگاه مظلومين دنيا را به تابش اين آفتاب فروزان عمق بخشيم و به جاي طمع بر خدعه گري هاي پوچ و توخالي فراعنه زمانه، با باور به قدرت خداوند متعال، به پيش رفته و نجات بخش رنج ديدگان عالم از سيطره نظام جلاد پرور سرمايه داري باشيم.
    54110918
    * آقاي روحاني از تحليل پيام هاي امام راحل(ره) گفتند در حالي که همه مي دانند امام هيچ گاه در لفافه سخن نگفتند و حتي نوجوانان دوره انقلاب هم پيام امام را درک مي کردند.

    97310917
    * در حالي که اقتدار انقلاب اسلامي سراسر منطقه را در برگرفته است دولت يازدهم از اينکه در برابر اقدام آمريکايي ها در ممنوعيت ورود ايرانيان به خاک آمريکا موضع محکم بگيرد خودداري مي کند.

    سوري از تهران

    * آقاي سيف رئيس بانک مرکزي کشور در توجيه بلوکه شدن پول فروش نفت در خارج از کشور به خاطر نقض برجام از سوي آمريکا گفته پول نفت در خارج بماند بهتر است! راست و حسيني اعتراف کنند برجام دستاوردي نداشته و حرف هاي خنده دار نزنند. اصلاً پول در خارج مانده بود که برجام را قبول کردند تا به کشور بيايد.

    88530912
    * آيا با اجرائي شدن قانون منع رواديد شيطان بزرگ براي ايرانيان، که مصوب دولت اوباما بود و آقاي عراقچي گفته بود اجرا نمي شود، برجام نقض نمي شود؟ آيا دوباره ماله کشي مي کنند؟ چه قدر رهبري بر رعايت خطوط قرمز، عدم اطمينان به شيطان، گرفتن تعهدکتبي از شيطان و... تاکيد مي کردند. آقايان گوش نکردند و عذر تراشيدند.

    31040912
    * پاسخ قاطع مجلس عراق و ممنوعيت ورود اتباع آمريکا به اين کشور اين سوال را در ذهن پرورش مي دهد که چرا دولت يازدهم چه در مواضع زننده انگليس عليه ايران و يا نقض پي درپي برجام از سوي طرف مقابل و قطعنامه هاي ضد ايراني و ممنوعيت ورود ايرانيان به آمريکا، واکنشي انقلابي و در شان ايرانيان بروز نمي دهد و همواره از «در دست بررسي بودن» براي پاسخ به توهين غربي ها استفاده مي کند آيا واقعاً اين قدر دشوار است که از حقوق و عزت مردم دفاع کنند؟!

    5863021
    * آفرين به مجلس عراق که بدون تشريفات پاسخ ترامپ ديوانه را صادر کرد. چرا مسئولان کشورمان تعلل مي کنند، جوابش هر چه که باشد اما تعلل در آن بي احترامي به مردم است.

    3416021
    * يکي ديگر از صدها حاصل يک توافق بد ممنوعيت ورود اتباع ايراني به آمريکاست. براساس ادعاي مقامات دولت يازدهم برجام قرار بود راهگشا باشد نه بن بست!

    عيوضي

    * از دولت انتظار مي رود در برابر اقدام ترامپ در منع ورود ايرانيان به آمريکا، ورود اتباع و کالاهاي آمريکائي به کشور را ممنوع کند.

    05300912 و 88530912

    * معناي بازي برد برد و دو گل خورده و سه گل زده را اين بار از زبان ترامپ شنيديم. در حقيقت صداي ترامپ پژواک صداي حاميان داخلي برجام بود. اين صدا از آغاز مذاکرات شروع شد. ترامپ ويزاي ۷ کشور را لغو مي کند و ما در داخل به خود اجازه نمي دهيم مقابله به مثل کنيم! برخي از مسئولان براي ايجاد ارتباط با کدخدا و رفع مشکلات فرزندان و خانواده و آشنايان شان در آن سوي مرزها از خطوط قرمزها عبور کرده و منافع ملي را فداي منافع خود مي کنند و از نقد و اعتراض هم برمي آشوبند.

    نراقي

    * بعد از توافق هسته اي و به اصطلاح برد-برد 3 به 2 برجام و علي رغم اظهارات چندين باره مسئولين دولتي در مورد تعهد همه کشورها در برابر برجام، شيطان بزرگ به طور مکرر از انجام تعهدات خود سر باز زد و به تحريم هاي جديد و تصويب قانون تحريم هاي 10 ساله مبادرت ورزيد و اخيرا نيز ترامپ ممنوعيت ورود ايراني ها به آمريکا را ابلاغ کرد. علي رغم اين همه خباثت و بدعهدي متاسفانه دولت ما گويا جرات اعتراض به اين شياطين را ندارد چرا؟!

    73990990 و69600936

    * به مسئولان اجرائي عرض مي کنم هر اعتقادي که داريد براي خودتان محترم ولي ديگر با اين قدرت و شوکتي که ايران حداقل در منطقه دارد ديگر به کشورهاي ذره بيني باج ندهيد! سران خائن اين کشورهاي ذره بيني براي عياشي بيشتر با امثال وزير خارجه پيشين رژيم صهيونيستي سال هاست از اقمار اين رژيم اند. و اين رژيم هم به قول سيدحسن نصرا... جز زبان کاتيوشا چيزي نمي فهمد!

    00490911
    * مدعيان اصلاح طلبي و اعتدال که شب و روز به فکر بزک کردن شيطان بزرگ بودند و حل تمام مشکلات کشور را به رابطه با کدخدا گره زده بودند، حال نتيجه خوش رقصي خود را از ترامپ گاوچران بگيرند! واقعا متاسفم که با اين همه خوش خدمتي به خانه کدخدا هم راهشان نمي دهند! زنده باد ايراني واقعي!

    95900914
    * آقاي رئيس جمهور براي بررسي حادثه آتش سوزي ساختمان پلاسکوي تهران دستور تشکيل هيئت ويژه ملي داده اند. چرا در خصوص پديده گرد و غبار خوزستان که زندگي براي شهروندان اين استان باقي نگذاشته اين کار را نکردند. پاسخ بدهند تبعيض در موضوعات مختلف در اين دولت تا کجا ادامه خواهد داشت؟

    61580936
    * ضمن تجليل از جانفشاني شهداي آتش نشان، حادثه اي مثل پلاسکو با ۲۰ شهيد و قرباني، کل برنامه هاي صدا و سيما و مسئولين را درگير کرده بود. اما در حادثه قطار مشهد - تبريز با 47 کشته و سيل سيستان و بلوچستان، خبري از پوشش خبري گسترده، وام ارزان به خسارت ديدگان، يافتن مقصر و پيگيري ويژه مسئولين نيست. چرا؟!

    38930911
    * در انتصاب آقاي دکتر احمدي رئيس دانشگاه تربيت مدرس براي بررسي و گزارش حادثه پلاسکو توسط رئيس جمهور چند نکته نهفته است: 1- با تعيين فردي آکادميک و خارج از چرخه مديران اجرائي و نظارتي دولتي، پيشاپيش افکار عمومي را آماده پذيرش گزارش (که به احتمال قوي مقصر اصلي آن شهرداري تهران خواهد بود) نمايند. فارغ از اينکه ايشان با توجه به رشته تحصيلي خود، فقط مي تواند در مورد بحث سازه و استحکام نظر دهد و در خصوص مباحثي مانند اطفاي حريق و امداد و نجات و اقدامات قانوني قبل از حادثه، صلاحيتي ندارد. شايد بگويند چرا آقاي قاليباف در زمان ساخت پلاسکو، نظارت کافي نداشته است! جالب خواهد بود که يادآوري شود سال ساخت اين بنا (1340) با سال تولد قاليباف يکي است! 2- تعيين زمان دو ماهه براي گزارش، نشان مي دهد که گزارش، کاربرد حقيقت يابي نخواهد داشت و قرار است کارکرد انتخاباتي داشته و آقاي قاليباف مهلت تکذيب و اعتراض نداشته باشد. 3- موضوعاتي از اين دست، اصولادر صلاحيت نهادهاي بازرسي و کميسيون اصل 90 مي باشد نه اساتيد دانشگاه!

    50130914
    * آقاي گلريز از خوانندگان سرودهاي انقلابي کشورمان خاطره اي شيرين از ايستادن در صف نانوايي در کنار شهيد رجايي در زمان نخست وزير بودن ايشان دارد. آقاي گلريز نوبت خودشان را به شهيد رجايي مي دهند ولي آقاي رجايي قبول نمي کنند. دريغا که الان دولتمردان ما از مردم فاصله زيادي گرفته اند و خود را آقاي مردم مي دانند.

    81800903
    * بيش از 250 ميليون تومان در موسسه کاسپين سپرده گذاري کرده ام. يکي از بستگان دچار بيماري سرطان است و به اصل اين پول نياز مبرم دارم با دفتر رياست جمهوري، دفتر بانک مرکزي و نماينده مجلس (آقاي نوبخت) تماس مي گيرم همه با لحني تند و بي اعتنا اظهار مي دارند به ما ارتباطي ندارد؟ چرا؟

    يک پزشک

    * چرا حقوق نيروهاي شرکتي فضاي سبز شهرداري رباط کريم چند ماه است پرداخت نمي شود؟ آنها هم مثل همه مردم مي خواهند اقساط و اجاره بها پرداخت کنند. لطفاً مسئولين امر رسيدگي کنند.