امام جمعه زرندیه رعایت اخلاق شرط نخست برای نامزدها در انتخابات است

امام جمعه زرندیه

رعایت اخلاق شرط نخست برای نامزدها در انتخابات است  9اردیبهشت-96

 رابطه  اخلاق آخوندها وپاسداران حاکم مثل جن وبسم الله است.

مامونیه - ایرنا - امام جمعه زرندیه گفت: رعایت اخلاق مهمترین شاخص و شرط نخست برای نامزدهای انتخابات دوازده همین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه زرندیه افزود: اگر در انتخابات اخلاق رعایت شود و به جای تخریب تنها معرفی ویژگی ها و برنامه ها صورت بگیرد انتخاب مردم نیز در فضایی سالم و مطلوب خواهد بود.
وی بیان کرد: تبلیغات انتخاباتی فرصتی برای تضارب آرا و ارایه برنامه ها و اندیشه های نامزدهاست و نباید به تهمت، تخریب ، دروغ و وعده های بی اساس آلوده شود.
خطیب جمعه زرندیه تصریح کرد: شعارهای غیرواقع باید از تبلیغات نامزدها حذف شود برای مثال تعامل با آمریکا مگر نظام اسلامی که حضرت امام خمینی (ره)پایه ریزی کردند و امروز نیز مقام معظم رهبری راه وی را ادامه می دهد با دنیا سرجنگ داشته است که حالا یکی بخواهد تعامل را ایجاد نماید.
حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: اصل و اساس تعامل با هر کشوری در دنیا رعایت احترام متقابل، حسن همجواری و عزت ملی است و اگر منظور از تعامل با دنیا کوتاه آمدن وتسلیم شدن در برابر آمریکا و رفتن به اردوگاه غرب است گویندگان آن به بیراهه می روند.
وی اضافه کرد: تعامل با دنیا باعث شد که ائتلاف ایران با برخی کشورها از جمله روسیه صورت گیرد.
برگزاری جشن ها ی اعیاد شعبانیه و تسلیت به مناسبت شهادت رسیدن تعدادی از مرزبانان میرجاوه از دیگر محورهای سخنان امام جمعه زرندیه بود.
شهرستان زرندیه با مرکز شهر مامونیه با جمیعت 64هزارنفر از شهرستان های 12گانه استان مرکزی می باشد.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی برگزار می شود.
/6013/4896
خبرنگا ر: حمید فرقانی***انتشار دهنده:مژگان حیدری