نماینده آمریکا در سازمان ملل درکی از مسائل نظامی ندارد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات نیکی هیلی:
 نماینده آمریکا در سازمان ملل درکی از مسائل نظامی ندارد   25 آذر- 96
پاسدار جزایری تصور کرده هرکس لباس پاسداری برتن کند وتبلیغ وتهدید موشکی کند کارشناس نظامی است مثل سربازجوشریعت نداری که تامتوجه شد زمین سفت است وسمبه پرزور به غلط کردن افتاد و ازموضع دفاع موشکی پاسداران وحوثی ها و پرتاب به خاک عربستان وامارات در اوین نامه اش عقب نشینی کرده است. ولی نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل که افشاگری پیرامون قطعات موشک پرتاب شده به فرودگاه ریاض عربستان کرده است متهم شده درکی از مسایل نظامی ندارد.
تهران - ایرنا - سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهارات سخیف نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره ایران و توان دفاعی یمن را ناشی از بی اطلاعی وی از مسائل نظامی و دفاعی دانست.
به گزارش روز شنبه ایرنا از ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری، به سخنان نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد درباره شلیک موشک های یمن به ریاض و اینکه موشک ها ساخت ایران بوده است، واکنش نشان داد.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: اظهارات این فرد را به حساب بی اطلاعی و عدم درک او از مسائل نظامی و تسلیحاتی بگذارید.
وی تصریح کرد: چنانچه آمریکائیها از سطح توان بالای تکنولوژی موشکی مقاومت یمن اطلاع داشتند، از بیان چنین اظهارات مضحکی خودداری می کردند.
جزایری ادامه داد: آمریکا توان اجماع سازی علیه جمهوری اسلامی ایران و مقاومت را ندارد، بنابراین تنها راه برون رفت آمریکا از دشواری هایی که در آن گرفتار شده است، تغییر رفتار جدی و توقف اقدامات جنگ طلبانه و جنایتکارانه اش در اقصی نقاط جهان است.
به گزارش ایرنا ، نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل طی روزهای اخیر با نشان دادن قطعاتی که مدعی بود از موشکهای پرتاب شده به عربستان سعودی است ایران را متهم به ارائه موشک ها به یمنی ها کرد.
اجتمام ** 7268 ** 1418
تنظیم: مهناز بیرانوند ** ناشر: مریم برزآبادی