تشکر فرزندان کشته شدگان سوریه از پاسدار سلیمانی که خوب کاری کردی یتیم مان کردی+فیلم

تشکر فرزندان کشته شدگان  سوریه  از پاسدار سلیمانی که خوب کاری کردی یتیم مان کردی+فیلم  11 آذر-96
تهیه این فیلم که  بسیار تأسف بار ومشمئزکننده است . چون  یک فیلم تبلیغاتی اقدامات جنگی و تروریستی برون مرزی برای پاسدار قاسم تروریست سلیمانی است که نه مثبت نیست که دارای پیام اوج درماندگی  استصال پاسداران است که برای دفاع ازحضورشان در سوریه نیاز به چه نوع تبلیغاتی  مخرب ودروغینی  دارندکه جنبه خودزنی دارد.
برای اینکه یک کودک پیام می دهد آرزوی زود برگشت پدرش را دارد که به سوریه اعزام  وکشته شده است .دیگری تشکر  کودکی ازپاسدار تروریست قاسم سلیمانی کرده که به قولش که کشتن امثال پدرش بوده خوب عمل کرده است .
بهرحال این فیلم آن روی تراژدی خونین  جنگی جنایت  علیه بشریت نسل کشی دوران جنگ خانمانسوز 8 ساله موهبت الهی ایران وعراق  است که نوجوانان دانش آموز مدارس از سوی پاسداران بطور گله وار عازم جبهه های جنگ خانمانسوز ایران وعراق می شدند تا پس ازنوشیدن شربت مرگ در ایستگاه های صلواتی خاکریز های پشت جببه های جنگ آماده شوند الله اکبرگویان برروی مین های میادین جنگ یااستقبال مرگ بروند وتکه تکه شوند سپس معروف به یکبار مصرفان شوند .
بدتر اینکه خانواده ها مجاز به شیون و زاری نبودند چون خمینی شیاد فتوا داده بود لاکن گریه موجب ازبین رفتن ارج وقرب شهید یا کشته شده نزد خداوند می شود .
مهمتراینکه در ادامه این تراژدی جنگی باکلاشی واخاذی آخوندی- پاسداری پس اندازهای کوچک قلک های دانش آموزان کشته شده در جنگ خانمانسوز از طریق مادران شان گرفته می شد .
بلی اکنون آن تراژدی  وحشتناک جنگی در نمایش این فیلم تبلیغاتی- چنگی  بازسازی  و تبلیغ شده است.
سردار سلیمانی
فرزندان شهدای مدافع حرم در پیامی ویدیویی از سردار حاج قاسم سلیمانی تشکر کردند.
به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، چند تن از فرزندان شهدای مدافع حرم در پیامی ویدیویی از سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت پایان سیطره داعش تقدیر کردند. صفحه اینستاگرامی منسوب به سردار سلیمانی ویدیویی از  تقدیر فرزندان شهدا را منتشر کرده است.
در ادامه این ویدیو را ببینید:


انتهای پیام/