کیهان: از دهان وکیل‌الدوله‌های امید لجن بیرون آمد



 اوین  نامه کیهان: از دهان وکیل‌الدوله‌های امید لجن بیرون آمد
روزنامه کیهان به نطق پیش از دستور دو نماینده مجلس واکنش نشان داد.   15شهریور-97
 عنصر منفور و پلیدی که غوطه ور درمنجلاب و لجنزار است ومدام بذ  لجن خوری لجن تولید می کند .  اکنون فرا فکنانه و تازیانه بر دست به سبک پیشینه اش در سلول زندان اویت  که از متهمان  اعتراف گیری می کرد با یگ نماینده افشاگر مجلس ارتجاع رفتار کرده است .برای اینکه  وی پته خامنه ای رهبر ام الفساد و پاسداران و بسیج غارتگر را برروی آب ریخته است.
به گزارش ایسنا، این روزنامه در ستون گفت و شنود خود نوشت: «گفت: دوتن از وکیل‌الدوله‌های فراکسیون امید در نطق‌های پیش از دستور مجلس به بهانه مشکلات اقتصادی، هر لجنی که از دهانشان بیرون آمده بود را به چهره نظام و رزمندگان اسلام پاشیده‌اند!
گفتم: حالا که دیگر خواجه حافظ هم می‌داند مشکلات اقتصادی نتیجه عملکرد خود این وکیل‌الدوله‌ها و دولت تحت حمایت آنها بوده است، باید خودشان را لجن‌مال کنند!
گفت: به نظارت استصوابی و صنایع موشکی و مقاومت در مقابل زورگویی آمریکا و... نیز  به شدت حمله کرده‌اند!
گفتم: با این که نظارت استصوابی بود، بعضی از این اجق وجق‌ها وارد مجلس شدند، حالا ببین اگر نبود چی می‌شد؟ و اگر فداکاری رزمندگان و صنایع موشکی کشورمان هم نبود که این آقا و خانم نماینده الان باید پوتین تروریست‌های داعش را واکس می‌زدند و به عنوان برده به شیوخ عیاش آل سعود فروخته می‌شدند!
گفت: مگر حرف‌های این دو نفر دقیقا همان مزخرفاتی نیست که اسرائیل و آمریکا و آل سعود علیه ایران اسلامی بر زبان دارند؟
گفتم: چه عرض کنم؟ یارو‌ وارد یک نمایشگاه نقاشی شده بود، جلوی یک تابلو ایستاد و به مدیر نمایشگاه گفت: خجالت نمی‌کشید این تابلوی مزخرف را به نمایش گذاشته‌اید؟ مدیر گفت؛ تابلو نیست آیینه است