برگزاری جلسه دفاع «حسین فریدون» در یکی دو هفته آینده

عبدالله‌زاده در گفت وگو با خبذگزاری پاسداران فارس مطرح کرد
برگزاری جلسه دفاع «حسین فریدون» در یکی دو هفته آینده/ لزوم رسیدگی قوه قضائیه و مجلس به تخلفات صورت گرفته  12شهریور-97
 بازی تبلیغاتی و سناریو سازی با مهره   اطلاعات پاسذاران علیه حسین فریدون برادر حسن روحانی چون ادامه توطئه کشاندن روحانی به مجلس ارتجاع برای پاسخگویی و تلاش برای برکناری اش می باشد.
خبرگزاری فارس: برگزاری جلسه دفاع «حسین فریدون» در یکی دو هفته آینده/ لزوم رسیدگی قوه قضائیه و مجلس به تخلفات صورت گرفته
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی گفت: بنابر اعلام یکی از مسئولان دانشگاه جلسه دفاع حسین فریدون به یکی دوهفته آینده منتقل شده و از قوه‌قضائیه، نمایندگان مجلس و نهادهای مربوطه می‌خواهیم تخلفات صورت گرفته را پیگیری کنند.
وحید عبدالله‌زاده دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی (عضو دفتر تحکیم وحدت) در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس  درباره حواشی جلسه دفاع حسین فریدون از رساله‌اش گفت: سال تحصیلی 93-94 خبر انتقالی آقای فریدون از دانشگاه گیلان به دانشگاه شهید بهشتی با سهمیه ایثارگری منتشر شد و این در حالی است که انتقالی دوره دکترا حتی اگر سهمیه ایثارگری هم داشته باشید، به شدت سخت است.
وی ادامه داد: در آن زمان دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد سندهای موجود در مورد ایثارگری حسین فریدون مطمئن نیست و وی نمی‌تواند با این سهمیه انتقالی بگیرد که بعد از آن کارگروه حقیقت‌یاب برای رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در بحث دکترای آقای فریدون در مجلس تشکیل و تخلفات تائید شد و این کمیته نتیجه بررسی‌های خود را به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه کرد.
عبدالله‌زاده تصریح کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم این پرونده را به هیات رئیسه مجلس ارجاع دادند که متاسفانه به دلیل فشار دولت این بحث پیگیری نشد و حسین فریدون دانشجوی دانشگاهشهید بهشتی شد!
این فعال دانشجویی تاکید کرد: بعد از اتفاقات صورت گرفته روز گذشته با خبر شدیم جلسه دفاع فریدون از رساله‌اش امروز برگزار خواهد شد و اعلامیه این موضوع دیروز در دانشگاه منتشر شد در حالیکه طبق قانون باید دو هفته قبل این اعلامیه در فضای دانشگاه نصب شود!
وی گفت: امروز ما رفتیم تا در جلسه دفاع آقای فریدون شرکت کنیم که با ایجاد فضای امنیتی مانع حضور ما شدند که البته جلسه هم به دلیل حضور تعدادی از اساتید داور تشکیل نشد.
عبدالله‌زاده اظهار داشت: بنابر اعلام یکی از مسئولان دانشگاه جلسه دفاع حسین فریدون به یکی دو هفتهآینده منتقل شده است و بر همین اساس ما یک تجمع در دانشکده اقتصاد داشتیم و اعتراض خود را اعلام کردیم.
وی گفت: ما منتظریم تا ببینیم جلسه بعدی کی تشکیل می‌شود و حتما می‌خواهیم تا طبق قانون در جلسه حضور داشته باشیم.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی گفت: از قوه‌قضائیه، نمایندگان مجلس، مسئولان سازمان سنجش کشور و نهادهای مربوطه می‌خواهیم تخلفات صورت گرفته را پیگیری کرده و اجازه ندهند حیثیت دانشگاه شهید بهشتی زیر سوال برود.