نامه‌هاوصدای شما


تکلیف بیماران کم‌درآمد چیست؟
داروهای وارداتی مشمول حمایت بیمه تامین اجتماعی نیست. با توجه به اینکه کشورمان از این قانون پیروی می‌کند، حال این سوال پیش می‌آید که برای آن دسته از بیماران کم‌درآمدی که ناچارند با تجویز پزشک مربوطه از داروهای گرانقیمت خارجی که اکثراً نایاب و کمیاب هستند، استفاده کنند و تولید مشابه داخلی هم ندارند، تدبیری اندیشیده شده است؟ لطفاً مسئولان ذیربط اطلاع‌رسانی کنند.
یک شهروند تهرانی
سُهیل امیری از تهران: خرابی آسفالت خیابان «آقاجانلو» که منزل شهید رجایی در آن واقع است و به موزه تبدیل شده، مشکلات عدیده‌ای برای وسایل نقلیه علاقمندان جهت بازدید از این موزه و خودروهای عبوری شده است. از مسئولان محترم شهرداری منطقه 12 تقاضای مرمّت و رسیدگی داریم.
*
یک شهروند آملی: آیا اخیراً مسئولان و بازرسان سازمان محیط‌زیست از جاده هراز، بعد از پلور تا نزدیکی‌های آمل عبور کرده‌اند؟ کوه‌ها که برای محیط‌زیست بسیار بااهمیت می‌باشد، روز به روز بر اثر حفاری‌ها و تراشیدن‌های مکرر لاغرتر می‌شوند و هرچه آهک، شن، ماسه و سنگ در آنها وجود دارد، بدون هیچ نظارت و محدودیتی به دیگر نقاط انتقال می‌یابد! آیا سازمان محیط‌زیست چنین اجازه‌ای را صادر کرده است و آیا این کوه‌ها نیاز به مراقبت ندارند؟