نصرالله انتخاب دبیرکل جدید جهاد اسلامی را تبریک گفت

 نصرالله انتخاب دبیرکل جدید جهاد اسلامی را تبریک گفت  7مهر-97
 شیخ حسن نصرالله که اعتراف کرده است از منظر مالی و سلاح و عقیده وابسته به رژیم ولایت فقیه است . بنابراین آشکارا اعتراف کرده نه مستقل که مزدور نظامی رژیم ولایت فقیه وبازوی نظامی پاسداران در لبنان و مئطقه و اهداف شان است . لذا تبریک گفتنش به همتایش  نقش واسطه پیام رسانی سپاه قدس را منتقل کرده است به خصوص که جهاداسلامی فلسطین هم همچون حزب الشیطان لبنان ساخته وپرداخته  از سوی پاسداران است.بهرحال هدف این پیام تبریک تقویت جبهه مشترک علیه اسراییل است.
بیروت – ایرنا- «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در تماسی تلفنی با «زیاد نخاله» انتخاب او را به عنوان دبیرکل جدید جنبش جهاد اسلامی تبریک گفت.
به گزارش ایرنا، جنبش جهاد اسلامی امروز (جمعه) اعلام کرد که در انتخابات دفتر سیاسی این جنبش نخاله به عنوان دبیرکل جدید جانشین «رمضان عبدالله شلّح» انتخاب شد.
وی همچنین بر ضرورت تحقق وحدت فلسطینیان در مبارزه و ایستادگی برای آزادی کامل فلسطین تاکید کرد.
شبکه تلویزیونی «المنار» گزارش کرد که «حسن حب الله» مسئول روابط با فلسطین در حزب الله لبنان هم با تبریک انتخاب دبیر کل و اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی، برای آنها در انجام وظایف خود در مسیر آزادسازی فلسطین و برپایی کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف و بازگشت همه پناهجویان به سرزمین خود اظهار امیدواری کرد.
زیاد نخاله 65 ساله از موسسان جنبش جهاد اسلامی است که بارها از سوی صهیونیست ها دستگیر و دربند زندان های این رژیم بوده است.
وی همچنین نمایندگی جنبش جهاد اسلامی در لبنان و معاون دبیرکل این جنبش را در کارنامه سیاسی خود دارد.