جریان نفوذی لیبرالی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است


رزمنده و جانباز مدافع حرم :
جریان نفوذی لیبرالی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است 11 آذر -97
 نه جریان نفوذی لیبرالی که وجودخارجی ندارد که فریاد اعتراضی کارگران هفت تپه شوش و فولاد اهوازو معلمان و کامیونداران اعتصابی اند که ماهیت و عملکرد  ناکارآمد بودن  رژیم ارتجاعی ولایت فقیه را به وضوح نشان می دهند.
رزمنده و جانباز مدافع حرم گفت: یک جریانی با تفکر لیبرال و نئولیبرال در تلاش است که زعامت حاکمیت اسلامی و زعامت سیاسی ولایت فقیه را در تامین نیازهای مردم ناکارآمد نشان دهد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل کاظمی شامگاه شنبه در محفل یادواره شهدای مدافع حرم هرمزگان اظهارداشت: دشمن به درستی پی برده که بهترین راه ضربه زدن به نظام اسلامی، از راه نفوذ است و در این مسیر حرکت‌های زیادی انجام داده است.
وی افزود: در زمان پیامبر(ص) نیز دشمن با همین راه و نفوذ در اطرافیان ایشان و ایجاد شبهه، اذهان به انحراف کشیده شد.
این رزمنده مدافع حرم تصریح‌کرد: دشمن با انحراف و ایجاد شبهه می‌خواهد آرمان‌های مقدس نظیر جهاد را به حاشیه ببرد.
حجت‌الاسلام کاظمی ابرازداشت: عده‌ای در کشور هرچند ادعای پیروی از امام(ره) و شهدا را دارند اما خواسته یا ناخواسته با از بین بردن نمادهای انقلاب از کتب درسی در حال خط شکنی و فتح سنگر برای دشمن هستند.
کاظمی اضافه کرد: مسؤولان به جای آن که جلوی جریان نفوذ را بگیرند و این جریان را به ملت معرفی کنند، راه‌های انحرافی ایجاد، و ذهن مردم را منحرف می‌کنند.
وی گفت: مسؤولان به جای نوکری برای مردمی که در زیر فشار مشکلات اقتصادی در حال از بین رفتن هستند و همچنان پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند، به فکر امورات دیگری هستند.
جانباز مدافع حرم اظهارداشت: عده‌ای مردم را از نماد جهاد می‌ترسانند و دروغ‌های سیاسی و انتخاباتی خود را با این کلک و تزویر که سایه جنگ با ما از بین می‌رود به اذهان مردم تلقین می‌کنند.
کاظمی ادامه داد: این مسؤولان باید به جای بازی با اذهان مردم، پای آرمان‌های انقلاب بایستند و با دلجویی از خانواه شهدا از ایجاد شبهات جلوگیری کنند.
  وی گفت: مسؤولان می‌خواهند بی‌عرضگی و ناکارآمدی خود را به گردن ولایت فقیه بیندازند و این‌ها تماما برنامه‌ریزی شده است.
این مدافع حرم گفت: رهبری بارها در جلسات خصوصی و عمومی در خصوص مشکلات کشور و فیش‌های نجومی به مسؤولان تذکر دادند اما این مسؤولان با دیپلماسی لبخند به این موضوعات نپرداختند.
کاظمی اظهارداشت: در درون کشور جریانی با تفکر لیبرالی و نئولیبرالی در حال تلاش است بگوید نظام اسلامی و زعامت سیاسی ولایت فقیه قادر به پاسخگویی به نیازهای مردم نیست و آن را ناکارآمد نشان دهد.
وی افزود: مشکل اصلی، کشور آمریکا و هم پیمانانش نیست بلکه بی‌عرضگی و ناکارآمدی برخی مسؤولان است.
این رزمنده و جانباز مدافع حرم بیان‌داشت: می‌خواهند با این کارها امید مردم نسبت به آینده انقلاب را کمرنگ کنند اما با حضور همیشگی مردم در صحنه، این آرزو را با خود به گور خواهند برد.
جانباز مدافع حرم، دفاع جوانان کشور در سوریه را دفاع از امنیت جمهوری اسلامی عنوان‌کرد وافزود: هدف اصلی استکبار و تکفیر ایران اسلامی است و اسرای تکفیری بر این باور هستند که باید ایران و ایرانی از بین بروند.