حاشيه سازان به صف شده اند؛ باز چه كاسه اي زير نيم كاسه است؟!


اوین نامه کیهان 12 آذر -97
گزارش خبري تحليلي اوین نامه كيهان 
حاشيه سازان به صف شده اند؛ باز چه كاسه اي زير نيم كاسه است؟!

سربازجوشریعت نداری که نماینده ویژه خامنه ای رمال دراوین نامه کیهان است و موازی رهبرش به غایت زن ستیز ومدافع دین ابزاری رژیم ولایت فقیه می است  و به غایت زن ستیز و حامی تبعیض وبی عدالتی است .بنابراین برای اینکه  زن باحجاب چادری مجلس ارتجاع پروانه سلحشوری  را کنج رینگ برده باشد که چراپایش راازگلیمش درازترکرده و سیاست ترک برداشنه شده 40 ساله مبارزه بابی حجابی را زیرسئوال برده چون پیشنهاد داده است حال که سیاست حجاب اجباری شکست خورد دیگر جچاب اجباری نباشد لذا مورد تهدید واتهام زدن وتوهین زنجیره ای سازمان یافته نهادهای امنیتی – اطلاعاتی – پاسداری قرار گرفته است.
نماينده عضو فراكسيون اميد طي سخناني در يك همايش حجاب اسلامي را زير سوال برده و محجبه بودن را دليل بيماري خود خواند! تجربه نشان داده است كه هر زماني حاشيه سازان به صف شده اند پاي پنهانكاري و باج دهي جديدي در ميان است و به صورت محرمانه و در خفا قرارداد جديدي بسته شده و يا تعهدات تازه اي به آنچه پيش از اين به كشور تحميل و اجرايي شده است افزوده مي گردد.
سرويس سياسي سلحشوري نماينده عضو فراكسيون اميد در همايش «پوشش بانوان ايراني پس از انقلاب» با بيان اينكه بيشتر مردم ايران هنوز معتقد به حجاب هستند و آن را باور دارند، يادآور شد: «البته دختران و زناني هستند كه اين باور را ندارند. قطعا نهادهاي سياستگذار و مجري اشتباهاتي داشته اند كه نتوانسته ايم حجاب را براي اقشار جامعه نهادينه كنيم
وي مدعي شده است: من معتقدم كه الزاما پوشيدن چادر به معناي حجاب كامل نيست. گاهي برخي با همين پوشش چنان آرايشي دارند كه خود حجاب را زير سوال مي برد. بايد بگويم ما نه تنها باعث اعتقاد جوانانمان به حجاب نشده ايم بلكه باعث گريزان شدن آنها از خيلي از آموزه ها شديم
اين نماينده مجلس با بيان اينكه دختراني كه پوشش بهتري دارند زودتر ازدواج مي كنند و در رابطه عاطفي با جنس مخالف موفق تر عمل مي كنند ادامه داد: «ما فقط روي ظاهر اسلامي كار كرديم و رياكاري كرديم. در حالي كه محتوا را رها كرديم و اصل دين را به جوانان خوب آموزش نداديم
سلحشوري با اشاره به سابقه تحصيل و زندگي خود در هند گفت: من 10 سال در هند زندگي كردم. در آنجا چادر و مقنعه چانه دار به سر مي كردم، ما بايد نوع اين موضوع را تعريف كنيم كه جلوي آسيب ها را بگيرد.
وي با ادعاي اين كه «همين كه من گردنم را عمل كردم و دستم سال هاست درد مي كند ثمره سال ها پوشيدن چادر بود» افزود: ما بايد نوع حجابي را تعريف كنيم كه در ابتدا آسيب زننده نباشد!
اظهارات متناقض!
نگاهي به سخنان سلحشوري اوج تناقض گويي او را نشان مي دهد، نخست آنكه او مي گويد اكثريت مردم به حجاب اسلامي معتقدند و در عين حال مدعي مي شود كه كاري شده است كه مردم به حجاب اعتقادي ندارند!
وي از رياكاري مي نالد و بلافاصله از 10 سال حضور خود با حجاب كامل در هند مي گويد! حجاب، ضرورت دين و انكار آن انكار مسلمات دين است و وجوب آن از سوي خداوند متعال است نه از سوي بندگان او كه بتوانند با نظر خود، اين وجوب را برقرار و يا آن را بردارند و سلحشوري چون سواد كافي براي تامل در اين موارد را ندارد، تلاش دارد نشان دهد كه اجباري بودن حجاب از سال 1362 به اين سو برقرار شده است!
نماينده اي كه به گفتن سخنان عوامانه مشهور است!
پروانه سلحشوري نماينده عضو فراكسيون اميد به حاشيه سازي و اظهار مطالب نامربوط و خنده دار مشهور است، مرور برخي از اين مواضع و قرار دادن آن در كنار اظهارات جديد مي تواند روحيات چنين فردي را به عيان روشن سازد.
شهريور ماه سال جاري پروانه سلحشوري نماينده تهران طي نطقي در صحن علني مجلس، خواهان برگزاري همه پرسي درخصوص قانون اساسي و مجلس خبرگان رهبري شد و همزمان با ضد انقلاب داخل و خارج، به برخي ديگر از نهادهاي نظام اسلامي تاخت! وي در اين نطق خود را نماينده واقعي مردم ندانسته و با انتقاد از نظارت استصوابي گفت: مگر نظارت استصوابي شوراي نگهبان اجازه انتخاب بهتري را داده است و به ناچار مردم ما را انتخاب كرده اند كه شايد جاي ديگري كه حق نمايندگي داشت را گرفته ايم.
سلحشوري كه به ارائه نظرات عوامانه مشهور شده است در جلسه بررسي صلاحيت وزير پيشنهادي ورزش گفته بود: «يكي از دوستان بنده به من گفت به خاطر خدمات آقاي سلطاني فر در استانداري گيلان نذر كرده ام به هر زيارتي كه مي روم دو ركعت نماز براي ايشان بخوانم، آيا اين براي شما (نمايندگان) كافي نيست؟»
اين نماينده فراكسيون اميد در ميان همه مشكلات اقتصادي كشور كه خود به آن اذعان داشته و گفته بود كه ديگر روي نگاه كردن به صورت مردم را ندارد در مجلس به جاي پيگيري اين مشكلات به دنبال طرح عفو عمومي و يا به تعبير درست آزادي عمل سران و اصحاب فتنه بوده است.
جالب اينكه سلحشوري گفته است: «براي رياست جمهوري آقاي روحاني، همه ما مايه گذاشتيم. خدا مي داند كه از روي مردم شرمنده ايم. خدا مي داند كه من از روي مردم خجالت مي كشم. اين همه به استان ها رفتيم و وعده داديم اما به محض اينكه 4 سال دوم آقاي روحاني آغاز شد، ببينيد چه شده؛ فاجعه اي در حال رخ دادن است
با اين وجود او هر روز در حال حاشيه سازي است تا دولتي كه امثال سلحشوري اين روزها از حمايت آن شرمنده اند و جوابي براي ملت ندارند بتواند در خفا آن كار ديگر كرده و ملت نيز از اين اقدامات مطلع نباشد تا سوال كند!
چادرت را كنار بگذار خانم سلحشوري!
اظهارات اخير سلحشوري بازتاب گسترده اي در فضاي مجازي يافته و بسياري از اين نماينده عضو فراكسيون اميد خواسته اند كه دست از ظاهرسازي برداشته و خود حقيقي خويش را نشان دهد!
تعدادي از اين بازتاب ها به اين شرح است؛ 
- چرا خانم نماينده چادرش رو كنار نمي گذاره؟ از طرف همسر يا پدر يا كسي ديگر مجبور به پوشيدن چادر شده؟ يا در پوشيدن چادر منافعي مي بينه؟ يا بالكل منكر وجوب شرعي حجابه و چادر رو بهونه كرده؟ واقعا برام سواله ، هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان مجلس دقيقا چيكار ميكنه؟
- خانم سلحشوري لطفا چادر رو بذاريد كنار
- حجاب ميراث حضرت زهرا(س) است، حجاب ميراث زينب است، به جاي اينكه طلبكار باشيد، حافظ حجاب باشيد. هزاران گردن و دست امثال شما فداي ميراث حضرت زهرا(س
- حمله پروانه سلحشوري نماينده اي كه همه نظراتش برخلاف مصالح كشور و انقلاب است به حجاب و چادر يعني تهاجم جديد فرهنگي در راه است.
- من به عنوان يك چادري ميخوام كه خانم سلحشوري حجاب چادر خودشونو كنار بذارن و با حجاب مانتو باشن كه بيشتر از اين غر و منت چادر پوشيدنشو نشنويم.
- اگه تو با يه پر چادر ديسك گرفتي، اين مردم از بار تكرارهاي شما كمرشون شكسته!
- خانم پروانه سلحشوري هر چه شما بگيد درست! اصلا چادر مثل تيرآهن 18 سنگين هست و مهره هاي گردن را نابود و دست ها را هم فلج مي كند فقط بگوئيد شما به عنوان نماينده مجلس براي بيكاري، تورم، گراني اجناس، دلار، مسكن و...چه اقدامي انجام داده ايد؟
- چادري كه جنس آن از ريا باشد گردن كه مي شكند هيچ، آتش جهنم هم برايت فراهم مي كند.
- خانم سلحشوري! گردنت زير بار مسئوليت نمايندگي مجلس و راي مردم درد نگرفت، به خاطر 300 گرم چادر درد گرفت؟
اين ها تنها گوشه هايي از واكنش هاي كاربران و فعالان فضاي مجازي است كه به صورت خلاصه از سلحشوري خواسته اند كه رياكاري را كناري گذاشته و خود حقيقي را نشان دهد و منت چادر پوشيدن تصنعي را به سر مردم مسلمان ايران نگذارد.
كاربران فضاي مجازي از سلحشوري پرسيده اند كه چرا گردن و كمر او به جاي عدم تحمل چادر زير بار وعده هايي كه به مردم داده شده و به هيچ يك از آنها نيز عمل نگرديده نشكسته و يا آسيب نديده است؟! البته سلحشوري همه اين ها را مي داند چنانچه يك بار گفته بود روي نگاه كردن به صورت مردم را ندارد چرا كه به هيچ يك از وعده ها عمل نشده است ولي با اين وجود به جاي رسيدگي به اين مشكلات دست به حاشيه سازي مي زند، سوال اينجا است كه چرا؟!
تجربه نشان داده است كه هر وقت دولت و مسئولين امر تلاش داشته اند به صورت مخفيانه كاري انجام دهند و يا تعهد جديدي را به گردن بگيرند، گردن برخي مدعيان اصلاحات رگ به رگ شده تا دست به حاشيه سازي جديد بزنند!
از رفتن زنان به ورزشگاه ها تا حمله به ارزش هاي اسلامي از جمله حجاب و اخيرا نوشتار عباس عبدي يكي از مدعيان اصلاحات در روزنامه دولتي ايران كه خواستار بازگشت به وضعيت دوران طاغوت و آزاد سازي مشروبات الكلي در جامعه شده بود همه و همه يك هدف را دنبال مي كنند و آن اينكه موضوعات اصلي به حاشيه رفته و دولتمردان بتوانند در خفا كار خود را انجام دهند.
به صورت قطع و يقين نمي توان گفت كه دقيقا چه كاسه اي زير نيم كاسه است ولي مي توان پرسيد كه آيا باج دهي جديدي در حال رخ دادن و وقوع است كه عده اي چنين بي محابا دست به حاشيه سازي مي زنند تا ذهن ها را از حقيقت آنچه كه در حال رخ دادن است به سوي ديگري منحرف سازند؟! نبايد فراموش كرد كه معاهداتي همچون FATF و سند 2030 در سكوت خبري كامل و بصورت محرمانه امضا شدند و مدت ها بعد سر و صداي آنها بلند و خسارتهايشان مشخص شد.
اين حاشيه سازي ها جواب نمي دهد!
اما آنچه كه مشخص است اين حاشيه سازي ها ديگر جواب نمي دهد و حتي خود مدعيان اصلاحات به اين واقعيت اذعان دارند كه با هيچ دليلي نمي شود بي كفايتي برخي مسئولين را توجيه كرد.
در اين رابطه غلامحسين كرباسچي دبيركل حزب كارگزاران سازندگي در سومين كنگره اين حزب كه هفته گذشته برگزار شد اظهار داشت : مردم نمي پذيرند كه ما به ضرب و زور استدلال و تبليغات آنها را پاي صندوق راي بياوريم و بعد بگوييم با همين قانون و حاكميت امكان كار وجود دارد اما وقتي قدرت را در دولت و مجلس و شهرداري در دست گرفتيم بگوييم نمي گذارند كار كنيم. مردم حق دارند به ما بگويند اگر اين گونه بود اصلا چرا وارد ميدان شديد و چرا نامزد شديد.
هر زماني كه «بي تدبيري اقتصادي» بر سر مردم آوار مي شود مدعيان اصلاحات دست به حاشيه سازي مي زنند ولي خود هم مي دانند كه مردم ديگر نمي پذيرند و بايد فكر ديگري كنند، آيا اين فكر ديگر حمله حساب شده و بزرگ عليه ارزش هاي اسلامي است يا كار كردن براي مردم در نهادهايي كه مسئوليت آن را بر عهده دارند؟!
البته آنها نشان داده اند گستاخ تر از اين حرفها هستند و اين روزها به جاي آنكه بگويند در اين 5 سال چه گلي بر سر مردم و كشور زده اند، از چگونگي ورود به انتخابات 1400 مي گويند و طلبكار هم هستند!