فعاليت پرديس تربيتي باحضور دژخیم رئیسی در تهران آغاز شد

فعاليت پرديس تربيتي وابسته به آستان قدس رضوي در تهران آغاز شد
با حضور سيد ابراهيم رئيسي   4دی-97
برای تبلیغ کردن دژخیم رئیسی که گفته می شود این مرده خورجانی قراراست جایگزین شیخ مترسک رئیسی قوه فاسدقضاییه شود .همچنین برای دهان کجی کردن به خانواده های جانباختگان قتل عام زندانیان سیاسی تابستان 67
فعالیت پردیس با حضور این دژخیم و چاکرمنش دست برروی شکم  غلام علی حداد درتهران آغازشد.
فعاليت هاي پرديس تربيتي توانا وابسته به آستان قدس رضوي در باغ خوردين تهران آغاز شد.
به گزارش فارس، آيين آغاز فعاليت هاي پرديس تربيتي توانا وابسته به آستان قدس رضوي در باغ خوردين واقع در شهرك قدس (غرب) تهران با حضور حجت الاسلام سيدابراهيم رئيسي توليت آستان قدس رضوي و غلامعلي حداد عادل رئيس فرهنگستان ادب فارسي برگزار شد.
توليت آستان قدس رضوي در اين مراسم با بيان اينكه ماموريت ما در آستان ماموريت تربيتي است گفت: قريب به يك سال است كه براي اماكني نظير اينجا مطالعه شده است كه در كنار اين فضاي با نشاط، كار نرم افزاري انجام شود و اين كار به گام هاي بعدي هم نياز دارد و اميد است همه فرهنگيان و جوانان و نوجوان از اين مكان بهترين بهره را در راستاي تربيت و معرفت افزايي داشته باشند.
حجت الاسلام سيدابراهيم رئيسي فضاهاي مزين به نام امام رضا(ع) را حرم دوم دانست و افزود: اينجا بايد حرم دوم باشد همان دلدادگي و آرامش و معرفت افزايي و اضطراب زدايي و بهره از علم كه در حرم مي بريم اينجا هم بايد حرمي باشد چون مزين به نام حضرت رضا است.
رئيسي معرفت افزايي را از ملزومات تربيت دانست و گفت: جامعه تربيت شده در برابر همه هجمه ها و آسيب ها مقاوم بوده و جامعه اي ايستا است. اينجا هم قرار است برنامه هايي ضروري در راستاي تعليم و تربيت اجرا شود و به مجموعه هاي دانش آموزي و دانشجويي اينجا را ارج بنهند و از آن استفاده كنند.
وضعيت امروز آموزش و پرورش شرايط فرداي جامعه را رقم مي زند
رئيس فرهنگستان زبان و ادب فارسي هم در اين مراسم، پرديس توانا را امكان با ارزشي براي دانش آموزان دانست و گفت: من ابتدا به آقاي رئيسي بابت توجه به آموزش تشكر مي كنم. همه ما مي دانيم كه قيمت زمين در اين نقطه از تهران چقدر بالاست و اين زمين را آقاي رئيسي مي توانست صرف برج سازي كند اما اين سرمايه را به خدمت آموزش آورده است.
غلامعلي حدادعادل ادامه داد: اگر مي خواهيد حال و روز فرداي جامعه را بدانيد، نبض امروز آموزش و پرورش را چك كنيد. شرايط امروز آموزش و پرورش است كه فرداي جامعه را رقم مي زند. آن قدر كه مدارس در برنامه هاي فوق برنامه مي توانند اثرگذار باشند در برنامه هاي اصلي نيست، اصلا تفاوت مدارس در فوق برنامه است وگرنه برنامه هاي روزانه همه مدارس يكسان است.
حداد عادل توجه به مناطق محروم را اولويت دانست و افزود: بايد طوري باشد كه مدارس مناطق محروم تهران به اين فضا بيايند و از اينجا استفاده و از نظر فكري و علمي و ديني با دست پر از اينجا خارج شوند.

در اين مراسم همچنين حسين باغگلي مديرعامل بنياد فرهنگي رضوي درباره مخاطبان اردوگاه توانا گفت: اينجا دو گروه مخاطب هستند؛ يك گروه كودكاني هستند كه مستقيم آموزش مي بينند و گروه ديگر مربياني هستند كه مدل هاي تربيتي را فرا مي گيرند و در نقاط مختلف كشور به بچه ها آموزش دهند.